sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, pieczywa oraz produktów mięsnych dla SP ZOZ Wolsztyn, PN/19/2014

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2014-12-23 11:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wolsztyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 404338 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 niezależnych od siebie części (tj. pakiety). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ nazywany będzie produktami spożywczymi.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 1-7.
2. Wymagania dotyczące oferowanych produktów spożywczych:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno- spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem) - przed podpisaniem umowy, Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni Zamawiającemu do wglądu w/w dokumenty.
c) Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 1 (pieczywo) wymaga możliwości domawiania pieczywa w ciągu bieżącego dnia,
d) Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy środkiem transportu przystosowanym do rodzaju przedmiotu zamówienia,
e) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca gwarantował oferowany asortyment dobrej jakości, o terminie przydatności do spożycia dla pakietów od nr 2-7 minimum 80%, natomiast dla pakietu nr 1 (pieczywo) 100%,
f) Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi i ilościowymi, weterynaryjnymi, warunkami zdrowotnymi żywności i żywienia (Dz. U. 2001 r., nr 63, poz. 634), oraz rozporządzenia z dnia 30.04.2004 w sprawie wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji, Dz. U. 2004, nr 120, poz. 1259 (WE/853/2004),
g) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi,
h) Wykonawca zobligowany jest w zakresie pakietów 1-3 i 5-7 do załączenia przy każdorazowych dostawach HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny),
i) Zaoferowany asortyment musi spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej, cechować się wysokimi walorami smakowymi, pochodzić z produkcji krajowej lub Państw Unii Europejskiej, wędliny powinny być jak najmniej tłuste, przebadane weterynaryjnie.
j) Dostarczana żywność musi być świeża, nie mrożona.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem spełnienia parametrów techniczno-użytkowo-fukcjonalnych opisanych w pakietach 1-7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP muszą wykazać, że oferowane produkty równoważne spełniają warunki określone przez Zamawiającego, a w szczególności w formularzu ofertowym należy zaznaczyć, której pozycji to dotyczy, wskazać producenta i załączyć dokument potwierdzający spełnianie narzuconych przez Zamawiającego wymagań,

Opis

Pieczywo: chleb, bułka, pyzy; szczegółowy opis i ilości oklreślone w załączniku nr 2 do SIWZ.kasze, mąki, makarony, płatki, ryż-szczegółowy opis i ilości oklreślone w załączniku nr 2 do SIWZ.Cukier biały- szczegółowy opis i ilości oklreślone w załączniku nr 2 do SIWZ.artykuły spożywcze- szczegółowy opis i ilości oklreślone w załączniku nr 2 do SIWZ.mięso, produkty mięsne, podroby- szczegółowy opis i ilości określone w załaczniku nr 2 do SIWZfilet z kurczaka, kurczak świeży; podroby: wątroba iżołądek drobiowy- szczegółowy opis i ilości określone w załaczniku nr 2 do SIWZprodukty mięsno-wędliniarskie, mięsne- szczegółowy opis i ilości określone w załaczniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Wschowska 3
Nr domu 3
Miejscowość Wolsztyn
Kod Pocztowy 64-200
Województwo wielkopolskie
Tel 68 347 73 00, 347 73 63
Fax 68 3842590
Internet www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
Regon 97077342600000
E-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją co najmniej: - w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami pieczywa na łączną kwotę brutto: co najmniej 32 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami artykułów pszennych na łączną kwotę brutto: co najmniej 9 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 3 dwoma dostawami cukru na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 4 dwoma dostawami różnych produktów spożywczych na łączną kwotę brutto: co najmniej 25 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 5 dwoma dostawami produktów mięsnych na łączną kwotę brutto: co najmniej 36 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 6 dwoma dostawami drobiu na łączną kwotę brutto: co najmniej 31 000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 7 dwoma dostawami produktów mięsno-wędliniarskich na łączną kwotę brutto: co najmniej 29 000 zł każda Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru , b) wypełnione i podpisane załączniki na poszczególne zadania, odpowiednio - pakiety 1-7 c) wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty. d) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, e) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: -jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.) -nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia -nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia -nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem zamiennym, -w przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu opakowania, przy niezmienionym produkcie -w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. 2. Zmiana ceny (zarówno w górę jak i w dół) dopuszczalna jest w przypadku zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. 3. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 4. Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzozwolsztyn.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn
Data składania wniosków 23/12/2014
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce SP ZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn- Świetlica
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)