Data publikacji |
2014-12-15 |
Data zakończenia |
2014-12-23 10:00:00 |
Instytucja |
Gmina Luzino |
Miejscowość |
Luzino |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Meble szkolne,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Pakiety oprogramowania multimedialnego,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
- Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
258999 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
392210007, 392212009, 397111000, 397131004, 391600001, 391610008, 370000008, 391621006, 331416233, 351113204, 302131006, 302321304, 302321500, 320000003, 386521001, 485200009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: urządzeń na wyposażenie kuchni, do utrzymania czystości, wyposażenia wypoczynkowego i mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz sprzętu ICT dla szkół podstawowych na potrzeby projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Luzino. Zamówienie obejmuje wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, z terenu Gminy Luzino, wymienionych niżej:
1) Szkoła podstawowa w Barłominie
2) Szkoła podstawowa w Kębłowie, Oddział w Zelewie
3) Szkoła podstawowa w Luzinie
4) Szkoła podstawowa w Sychowie
5) Szkoła podstawowa w Wyszecinie
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części:
Część nr 1 postępowania - Zakup wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie kuchni oraz utrzymania czystości dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 2 postępowania - Zakup wraz z dostawą wyposażenia wypoczynkowego i mebli dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 3 postępowania - Zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 4 postępowania - Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT dla oddziałów przedszkolnych w szkołach szkół podstawowych w Gminie Luzino.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów, stanowiących przedmiot zamówienia, dla poszczególnych części postępowania, określono w załączonych wzorach Formularzy Cenowych i Specyfikacji Technicznej (dotyczy sprzętu elektronicznego), stanowiących załączniki do SIWZ, odpowiednio do części postępowania jak niżej:
Część nr 1 postępowania - Załącznik nr 1a,
Część nr 2 postępowania - Załącznik nr 1b,
Część nr 3 postępowania - Załącznik nr 1c,
Część nr 4 postępowania - Załącznik nr 1d
UWAGA!
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia, w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Luzino
|
Ulica |
ul. Ofiar Stutthofu 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Luzino
|
Kod Pocztowy |
84-242
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 6782068 w. 49
|
Fax |
058 6782325
|
Internet |
www.luzino.pl
|
Regon |
00053989700000
|
E-mail |
inwestycje@luzino.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - dotyczy Części nr 4 postępowania - odpowiadają określonym przez Zamawiającego, w Załączniku nr 1d do SIWZ, minimalnym wymaganiom, Wykonawca do oferty składa dokumenty, jak niżej:
1) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu - z wykorzystaniem załącznika Specyfikacja Techniczna przedmiotu zamówienia, dołączonego do SIWZ, który należy wypełnić wpisując m. in. nazwę producenta, model i parametry oferowanego sprzętu lub oprogramowania. W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymaganymi w Specyfikacji Technicznej sprzętu, Wykonawca winien wpisać w rubryce oferowane parametry techniczne formułę: tożsame z wymaganymi parametrami.
2) SYSmark® 2012 PerformanceTest (SYSmark 2012 Rating, Office Productivity) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
3) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (CPU Mark, PassMark Rating) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
4) PCMark Vantage Profesional Edition (Memories Score) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
5) PassMark PerformanceTest 8.0 64 (Memory Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
6) PCMark Vantage Profesional Edition (HDD Score) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
7) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (Disk Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (print screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
8) SYSmark® 2012 PerformanceTest (3D Modeling) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
9) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (2D Graphic Mark, 3D Graphic Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (print screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego.
10) Aktualny Certyfikat ISO9001 lub dokument równoważny dla producenta sprzętu - dotyczy komputera przenośnego.
11) Deklaracja zgodności CE - dotyczy komputera przenośnego.
12) Aktualny Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov- dołączyć do oferty wydruk certyfikatu lub wydruk ze strony www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dotyczy komputera przenośnego.
13) Oświadczenie Wykonawcy o ilości dB jednostki centralnej, mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296, w pozycji operatora w trybie IDLE (dopuszczalna głośność maksymalnie 26 dB) - dotyczy komputera przenośnego.
14) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnienia kryteria środowiskowe, w tym jest zgodny z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - dotyczy komputera przenośnego.
15) Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanego komputera przenośnego i tablicy I, będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
16) Aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny, firmy serwisującej, wskazanej przez Wykonawcę, na świadczenie usług serwisowych -- dotyczy komputera przenośnego i tablicy I.
|
Inne dokumenty |
Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy stosownie do oferowanej części zamówienia (odpowiednio Załącznik nr 1a i/lub 1b, i/lub, 1c i/lub 1d). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w szczególności w zakresie:
1) Aktualizacji Harmonogramu realizacji umowy w miarę potrzeb, z zachowaniem terminu końcowego,
2) Końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę,
b) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej.
3) Typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych określonych w umowie - przy zachowaniu zaoferowanych cen,
b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego - przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji.
4) Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5) Wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu cenny netto.
- powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.luzino.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Luzino ul. 10 Marca 11 84-242 Luzino
|
Data składania wniosków |
23/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|