Dostawę wyposażenia do Multimedialnego muzeum Obozu Jenieckiego Stalag 1B i historii Olsztynka

Data publikacji 2014-12-15
Data zakończenia 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410306 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391000003, 480000008, 720000005, 510000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.2. Zamówienie podzielono na następujące części:
a) dostawa sprzętu całościowo spełniającego funkcje odtwarzania panoramy historycznej przewidzianej w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia
b) opracowanie prezentacji multimedialnych będących głównym punktem dla placówki muzealnej upamiętniającej ofiary niemieckiego obozu jenieckiego z lat 1939 - 1945, zlokalizowanego w miejscowości Królikowo, gm. Olsztynek. Wykonawca zobowiązany jest także opracować i uruchomić stronę internetową muzeum.
2.3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia ma na uwadze fakt, iż misją placówki muzealnej, o której mowa w ustępach powyższych, jest również upowszechnienie wiedzy nt. historii miasta Olsztynka i jego okolic.
2.4. Szczegółowa forma i sposób przekazu treści określone zostały w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ.
2.5. Ekspozycja składać się będzie z dziewięciu stanowisk interaktywnych typu Infokiosk (I), trzech projekcji (P), trzech stołów interaktywnych (S), dwóch ramek cyfrowych (C) i stanowiska typu rzeczywistość rozszerzona (AR).
2.6. W skład wyposażenia, o którym mowa w ust. 1 (część a) wchodzą:
1) Sprzęty:
9 x ekrany dotykowe true- multitouch min 19cali, min 1280x720px (ekrany dotykowe z jednostką centralną wraz z systemem operacyjnym),
2 x profesjonalne ramki cyfrowe min 10cali, min 640x480px,
3 x stoły interaktywne min 42cali, min 1920x1080px (ekrany dotykowe multitouch z jednostką centralną wraz z systemem operacyjnym),
6 x projektorów typu ShortThrow min 1920x1080px,
1 x komputer z podwójnym wyjściem video wraz z systemem operacyjnym,
2 x jednostka centralna wraz z systemem operacyjnym,
2 x podwójny rozdzielacz obrazu,
10 x głośników pasywnych,
1 x 6-cio kanałowy wzmacniacz z mikserem,
1 x 4-ro kanałowy wzmacniacz z mikserem,
urządzenia sieciowe:
serwer,
router,
switch,
3 x hotspot,
laptop dla obsługi wraz z systemem operacyjnym.
drukarka/xero- 1 szt.
słuchawki - 4 szt.
tablet min 10cali- 1szt.
Powyższe urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dobrać w taki sposób, żeby zapewnić płynną prezentację. Jednocześnie wybrane urządzenia powinny pozwalać na uruchomienie instalacji poprzez pojawienie się napięcia w gniazdkach.
Szczegółowe wymagania dla sprzętu zostały określone w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia.
2) Wydruki na ściany - infografiki.
Wydruki jako tło gablot ekspozycyjnych - zgodnie z wytycznymi zawartymi w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia
3) Elementy zabudowy.
Dwa stoliki do kącika dyskusyjnego wraz z krzesełkami - 8 szt.
4) Gabloty.
Gablota wykonana w formie przeszkolonej podłogi - 1 szt.
Tradycyjne gabloty ekspozycyjne, w tym gabloty z makietą oraz rekonstrukcja wnętrza baraku obozowego wraz z rekwizytami i manekinem - 9 szt.
Należy wykonać podświetlenia LED m.in. tradycyjnych gablot ekspozycyjnych i Ściany pamięci. Oświetlenie punktowe ekspozycji i montaż szyn do systemu oświetleniowego zostanie wykonane przez Zamawiającego.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na dostawie i montażu wyposażenia zgodnie Koncepcją ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia. Szczegółowe wymagania do treści będących głównym elementem prezentacji zostały szczegółowo opisane w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia.
Układ stanowisk ekspozycyjnych tradycyjnych i multimedialnych należy wykonać zgodnie z Koncepcją ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia zamieniając miejscami dwa stanowiska na Sali nr 2 tj. S2 z AR5.
Stanowiska : wierzenia ludowe kod I3 i zjawy ludowe kod AR1-3 zastąpione zostaną informacją na temat Muzeum Budownictwa Ludowego, źródło: Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny. Wykonawca przy opracowaniu prezentacji będzie współpracował z MBL PE.

2.7. Szczegółowy opis asortymentu jaki należy dostarczyć w ramach w/w części zamieszczono w załączniku Koncepcja ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia Załącznik nr 7 do SIWZ.
2.8. Wykonawcy udzielają Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przez siebie asortyment na okres zgodnie z ofertą od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Ulica ul. Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztynek
Kod Pocztowy 11-015
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5192799, 5192705
Internet www.bip.olsztynek.pl
Regon 00052933800000
E-mail ratusz@olsztynek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Wykonawca powinien udowodnić, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu elektronicznego na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda oraz wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na przygotowaniu prezentacji multimedialnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1.1 i 1.2 niniejszej SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na potencjale/zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 3) W przypadku, gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie/dokumenty lub potwierdzających dokumenty (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidziane możliwe zmiany umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztynek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztyn
Data składania wniosków 23/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztyn, sekretariat pok. 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.5 Dziedzictwo kulturowe
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)