Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2014-12-16
Data zakończenia 2015-01-07 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Wzmacniacze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 412004 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 742000001, 742200007, 742220001, 453000000, 453100003, 453110000, 453150005, 453113004, 453300009, 453310006, 453311007, 454000001, 454500006, 454540004, 424000000, 424161006, 320000003, 323431000, 323424305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na dwa zadania:

Zadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym:
1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów:
Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u
Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u.

Zadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego:
1.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego.

1.3. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
1.4. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u.
1.5. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest:
Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego.

2. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1:
2.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.
2.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać.
2.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje).
2.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji.
2.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ).
2.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
2.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot.
2.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
2.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
2.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleń.

3. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2:
3.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje.
3.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych).
3.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
3.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające.
3.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
3.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
3.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym.

Opis

Zadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów:
Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u;
Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u
2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1:
4.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.
4.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać.
4.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje).
4.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji.
4.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami ( nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ).
4.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
4.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot.
4.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
4.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
4.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleńZadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego.
2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest:
Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2:
4.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje.
4.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych).
4.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
4.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające.
4.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
4.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
4.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); b) dla zadania nr 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich: 1.1. pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego; 1.2. trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: minimum dwa opracowania projektowe (zrealizowane) na projekty dla robót jak w zakresie określonym w SIWZ i PFU Zamawiającego. Nie jest wymagane, aby powyższe roboty i usługi (pkt. 1.1 i 1.2.) zawierały się wyłącznie w jednym zadaniu inwestycyjnym wskazanym przez wykonawcę, tym samym każdy z powyższych podpunktów może być wykazany osobnym zadaniem inwestycyjnym. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego
Zdolne 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1.1. posiadającymi uprawnienia do projektowania: a) w zakresie branży architektonicznej, b) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, c) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. 1.2. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych; 1.3. montażystę platform dla niepełnosprawnych dla którego wymagane jest doświadczenie w ciągu 3 ostatnich lat zamontował, uruchomił i serwisował minimum 10 kpl. równorzędnych dla platform przewidzianych dla Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 2.1. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych; c) pracownicy posiadają zaświadczenia kwalifikacyjne z Urzędu Dozoru Technicznego i zaświadczenia kwalifikacyjne elektryczne typu E do 1kV. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty 1. dowód wniesienia wadium, 2. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1.1. w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę 1.2. ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem że: a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 2. Konieczności zmiany osób, przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy takich jak utrata uprawnień, długotrwała choroba, śmierć, inne wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2
Data składania wniosków 07/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)