Data publikacji |
2014-12-16 |
Data zakończenia |
2015-01-07 12:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Opolski |
Miejscowość |
Opole |
Województwo |
opolskie |
Branża |
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Urządzenia głośnikowe,
- Wzmacniacze
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
412004 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
742000001, 742200007, 742220001, 453000000, 453100003, 453110000, 453150005, 453113004, 453300009, 453310006, 453311007, 454000001, 454500006, 454540004, 424000000, 424161006, 320000003, 323431000, 323424305 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym:
1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów:
Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u
Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u.
Zadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego:
1.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego.
1.3. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
1.4. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u.
1.5. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest:
Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego.
2. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1:
2.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.
2.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać.
2.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje).
2.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji.
2.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ).
2.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
2.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot.
2.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
2.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
2.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleń.
3. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2:
3.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje.
3.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych).
3.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
3.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające.
3.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
3.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
3.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym.
OpisZadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów:
Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u;
Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u
2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1:
4.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.
4.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać.
4.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje).
4.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji.
4.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami ( nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ).
4.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
4.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot.
4.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
4.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
4.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleńZadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego.
2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest:
Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2:
4.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje.
4.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych).
4.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
4.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające.
4.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ).
4.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach.
4.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Ulica |
Pl. Kopernika 11A
|
Nr domu |
11A
|
Miejscowość |
Opole
|
Kod Pocztowy |
45-040
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
077 5 415977
|
Fax |
077 5415930
|
Internet |
www.uni.opole.pl
|
Regon |
00000138200000
|
E-mail |
piestrak@uni.opole.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
b) dla zadania nr 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1:
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich:
1.1. pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie:
minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego;
1.2. trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie:
minimum dwa opracowania projektowe (zrealizowane) na projekty dla robót jak w zakresie określonym w SIWZ i PFU Zamawiającego.
Nie jest wymagane, aby powyższe roboty i usługi (pkt. 1.1 i 1.2.) zawierały się wyłącznie w jednym zadaniu inwestycyjnym wskazanym przez wykonawcę, tym samym każdy z powyższych podpunktów może być wykazany osobnym zadaniem inwestycyjnym.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2:
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego
|
Zdolne |
1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1:
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu:
1.1. posiadającymi uprawnienia do projektowania:
a) w zakresie branży architektonicznej,
b) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej,
c) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych.
1.2. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.:
a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia;
b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych;
1.3. montażystę platform dla niepełnosprawnych dla którego wymagane jest doświadczenie w ciągu 3 ostatnich lat zamontował, uruchomił i serwisował minimum 10 kpl. równorzędnych dla platform przewidzianych dla Zamawiającego.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2:
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu:
2.1. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.:
a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia;
b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych;
c) pracownicy posiadają zaświadczenia kwalifikacyjne z Urzędu Dozoru Technicznego i zaświadczenia kwalifikacyjne elektryczne typu E do 1kV.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. dowód wniesienia wadium,
2. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ),
3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1.1. w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
1.2. ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem że:
a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
b) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót;
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
2. Konieczności zmiany osób, przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy takich jak utrata uprawnień, długotrwała choroba, śmierć, inne wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2
|
Data składania wniosków |
07/01/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|