ZAKUP, URUCHOMIENIE I WDROŻENIE SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W GOŁDAPI

Data publikacji 2014-12-29
Data zakończenia 2015-01-08 12:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Gołdapi
Miejscowość Gołdap
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 420938 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486000004, 482000000, 488200002, 302130005, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, uruchomienie, i wdrożenie sprzętu i oprogramowania. Wdrożenie systemu obiegu dokumentów EOD wprowadzi możliwość przetwarzania informacji wyłącznie w formie elektronicznej. Oprogramowanie zostanie wykonane w technologii klient-serwer, wykorzystując serwer baz danych i standardowe narzędzia do administrowania (zakup serwera - 1 szt.). System informatyczny pracował będzie w modelu sieciowym (LAN) za wykorzystaniem serwerów i stacji roboczych klasy PC, zapewniając możliwość jednoczesnej pracy wszystkim użytkownikom - pracownikom jednostek organizacyjnych Wnioskodawcy. Mobilny dostęp do zasobów sieciowych Urzędu (e-Urząd) dla radnych powiatu gołdapskiego, poprzez konfiguracje systemu obiegu dokumentów (EOD) do obsługi dostępu z sieci Internet, a także zakup i konfiguracje tabletów (15 szt.), umożliwiających na zdalny dostęp zasobów systemowych dedykowanych organom powiatu. Uruchomienie Portalu informacyjno-usługowy powiatu dla klientów Urzędu oparte będzie o system zarządzania treścią CMS, który pozwoli na dowolne profilowanie przekazywanych treści. Platforma umożliwi publikacje i prezentacje informacji z różnych dziedzin. Celem portalu jest zebranie w jednym miejscu, łatwo dostępnej informacji obejmującej większość aspektów pracy Urzędu. Portal zostanie zrealizowany, jako serwis WWW dostępny publicznie w sieci Internet z wydzieleniem części ogólnie dostępnej dla użytkowników anonimowych oraz części dostępnej po uwierzytelnieniu użytkownika. Formatowanie publikowanych treści ma następować w oparciu o zdefiniowane szablony, zapewniające spójna prezentacje informacji w całym Portalu. Administrator portalu będzie dysponował narzędziami umożliwiających zarządzanie publikowanymi dokumentami oraz przyznawanie uprawnień administratorom poszczególnych modułów tematycznych. Interaktywność portalu pozwoli na wprowadzenie mechanizmów umożliwiających kontakt za odbiorcami przekazu. Bedzie się to odbywać praktycznie na wszystkich płaszczyznach, od bazy informacji po udostępnienie forum wyrażania opinii oraz zastosowanie mechanizmów szybkiej konsultacji społecznej. Minimalne funkcjonalności portalu obejmują: opis e-usług - procedur załatwiania spraw, dostęp do e-usług - formularzy interaktywnych umożliwiających załatwienie poszczególnych spraw, dostępny po zalogowaniu profil mieszkańca umożliwiający dostęp do indywidualnych informacji, platforma dialogu społecznego - możliwość dla mieszkańców zapoznania się z projektami najważniejszych przedsięwzięć planowanych przez zarząd powiatu oraz wyrażenia swojego zdanie na ich temat on-line.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Gołdapi
Ulica ul. Krótka 1
Nr domu 1
Miejscowość Gołdap
Kod Pocztowy 19-500
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 6154444
Fax 087 6154445
Internet http://powiatgoldap.pl/
Regon 51143397600000
E-mail starostwo.goldapskie@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/05/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. -dokumentu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 dostaw przedmiotem, których było wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP wraz z uruchomieniem platformy serwerowej. Przy czym każda obejmowała: a) Uruchomienie systemu e-rada, b) Dostawę i wdrożenie e-usług na poziomie 3 i 4 (elektroniczne formularze), c) Co najmniej 1 dostawa obejmowała wdrożenie systemu e-konsultacji społecznych, d) Wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 100 tyś. Zł brutto, a wdrożeniem objętych było, co najmniej 40 użytkowników wewnętrznych
Potencjał Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - skrócenia terminu realizacji, gdy zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian, w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych Instytucji Zarządzającej lub gdy wprowadzone zostaną zmiany w umowie między Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą czyli zmiany w finansowaniu i realizacji projektu. Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Okres dodatkowej opieki autorskiej na oferowane oprogramowanie
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Adres uzyskania siwz Powiat Gołdapski / Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, Biuro Obsługi Mieszkańców
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja realizowana w ramach projektu pn. Wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi informatycznej Starostwa Powiatowego w Gołdapi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)