Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 2063
|
Ulica |
ul. Banacha 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6824215, 6824375, 6824121
|
Fax |
22 6824108
|
Internet |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Regon |
01021033300014
|
E-mail |
zamowienia.ozdgw@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
jednostka wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
- aktualna decyzja administracyjna właściwego inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu w przypadku produktów wprowadzanych do obrotu, o której mowa w art. 35, art. 27, art. 25 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 212 poz. 1263),
- protokół kontroli właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP lub inny dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP,
a w przypadku Wykonawców oferujących produkty wytwarzane w ramach produkcji pierwotnej, dokument potwierdzający wytwarzanie zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i GHP (dobrej praktyki higienicznej), (na podst. art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 136 poz. 914); podstawa HACCP - art. 5 Rozporządzenia (WE) NR 852 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE 30.04.2004 L 139 1) posiadania wiedzy i doświadczenia;
|
Wiedza |
- na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia w części I zamówienia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych dostawy (co najmniej 2 dostaw) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż:
dla części I zamówienia: 100.000,00 zł brutto,
dla części II zamówienia: nie dotyczy.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca w wykazie ujmie 2 dostawy na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto każda.
|
Sytuacja |
- załączenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
z udokumentowaniem jej opłacenia na kwotę nie mniejszą niż:
dla części I zamówienia: 100.000,00 zł brutto,
dla części II zamówienia: nie dotyczy.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawia ww dokument opiewający na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
- Oświadczenie Wykonawcy o gotowości zwiększania ilości i częstotliwości dostaw na podstawie odrębnych umów, stosownie do załącznika nr 8 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
3) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne
(w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od Stron;
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy;
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
d) której nie można przypisać drugiej stronie;
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmianie może ulec termin realizacji umowy;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy;
6) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
7) Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2063, ul. Banacha 2, 00-909 WARSZAWA (
na pisemny wniosek)
|
Data składania wniosków |
17/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
08:45
|
Miejsce |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2063, ul. Banacha 2, 00-909 WARSZAWA (pok. 225 - kancelaria jawna)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|