Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
Al. Partyzantów 57
|
Nr domu |
57
|
Miejscowość |
Puławy
|
Kod Pocztowy |
24-100
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
081 8893000
|
Fax |
081 8862595
|
Internet |
www.piwet.pulawy.pl
|
Regon |
00008025200000
|
E-mail |
agata.wawer@piwet.pulawy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: państwowy instytut badawczy
|
Rodzaj zam inny |
państwowy instytut badawczy
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
48
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł.
Informacje dot. wadium znajdują się w pkt. 16 SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena na podstawie oświadczenia.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Warunek spełnia Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy (sprzedaż, leasing, dzierżawa, najem) wraz z wdrożeniem i obsługą serwisową systemu centralnego wydruku o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych/wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ;
Główne dostawy należy rozumieć jako: dostawę (sprzedaż, leasing, dzierżawa, najem), wdrożenie i obsługę serwisową systemu centralnego wydruku składającego się
z urządzeń drukujących i oprogramowania, o wartości co najmniej 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto
|
Potencjał |
Ocena na podstawie oświadczenia.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Warunek spełnia Wykonawca, który dysponuje co najmniej 5 technikami, posiadającymi przeszkolenie w zakresie obsługi, konserwacji i napraw oferowanego sprzętu i oprogramowania. Wymaga się, aby wszystkie te osoby posiadały co najmniej 3-letnie doświadczenie przy świadczeniu usług analogicznych, do wymaganych przez Zamawiającego.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ;
|
Sytuacja |
Warunek spełnia Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa musi być co najmniej równa kwocie 300.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przewiduje się możliwość zmiany cen jednostkowych za jedną kopię / wydruk w następujących przypadkach:
- zmiany stawek podatku VAT,
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie ustawy z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po udokumentowaniu przez Wykonawcę wzrostu kosztów wykonania zamówienia,
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składek na w/w ubezpieczenia, po udokumentowaniu przez Wykonawcę wzrostu kosztów wykonania zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Szybkość wydruku monochromatycznego, jednostronnego, w formacie A4
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.piwet.pulawy.pl
|
Adres uzyskania siwz |
anna.kasprzak@piwet.pulawy.pl
przetargi@piwet.pulawy.pl
|
Data składania wniosków |
27/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
kancelaria Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
al. Partyzantów 57
24-100 Puławy
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|