1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych, modemów i oprogramowania umożliwiającego bezpośrednie administrowanie posiadanymi telefonami .
2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje, jak następuje:
2.1. świadczenie kompleksowych usług telefonii komórkowej w abonamencie dla każdego z 40 użytkowników komórkowych aparatów telefonicznych, w tym nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych, nielimitowane przesyłania wiadomości SMS na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz bezpłatny dostęp do bezprzewodowej transmisji danych - Internet w limicie nie mniejszym niż 500 Mb w miesięcznym cyklu rozliczeniowym
2.2. świadczenie usług w abonamencie Internetu mobilnego - bezprzewodowej transmisji danych do 10 modemów w technologii LTE lub nowszej w limicie nie mniejszym niż 10 Gb w miesięcznym cyklu rozliczeniowym realizowanym za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej Wykonawcy
2.3. jednorazowa dostawa 40 komórkowych aparatów telefonicznych z kartą SIM,
2.4. jednorazowa dostawa 10 kart SIM do modemów w technologii LTE lub nowszej,
2.5. jednorazowa dostawa 6 modemów w technologii LTE lub nowszej umożliwiających połączenie komputera z Internetem za pośrednictwem sieci komórkowej,
2.6. jednorazowa dostawa oprogramowania umożliwiającego bezpośrednie administrowanie posiadanymi telefonami,
2.7. jednorazowe aktywowanie 2 nowych numerów i zachowanie pozostałych 38 numerów do komunikacji głosowej oraz 10 numerów przeznaczonych do transmisji danych (modemów).
2.8. świadczenie poza abonamentowych usług telefonii komórkowej w określonym przez Zamawiającego łącznym dla wszystkich użytkowników limicie kwotowym w wysokości 10 000,00 zł za cały okres trwania umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne polegające na zastosowaniu innych materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia niż podane w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 5 pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów, właściwości i standardów nie gorszych niż opisane. Pod pojęciem `parametry, właściwości i standardy` rozumie się: cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, takie jak: funkcjonalność, przeznaczenie, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia, energooszczędność oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia jak np.: ciężar komórkowych aparatów telefonicznych, rodzaj baterii. Zamawiający wyjaśnia, że konieczność posiadania takich samych lub lepszych parametrów przez oferowane rozwiązania równoważne odnosi się w stosunku do tych, które bezpośrednio wynikają z załącznika nr 5 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej 207.000 euro dla usług |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
|
Ulica |
ul. Kazimierza Górskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-336
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 5547190, 58 5547442
|
Fax |
58 5547227
|
Internet |
www.awf.gda.pl
|
Regon |
00032787600000
|
E-mail |
ei@awf.gda.pl; zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających.
2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług i dostaw, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ.
3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Pisemne zobowiązanie Innych Podmiotów dotyczące zasobów oddanych do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii,
3. Dokumenty uwiarygadniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę.
4. Wypełniony formularz oferty (w formie oryginału) - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Zestawienie cenowe (w formie oryginału) - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1.1 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji mających wpływ na cenę a w szczególności zmian:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Strony dokonają odpowiedniej zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, tj. części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi/dostawy, których w dniu wprowadzenia zmian wymienionych w pkt 1.1 jeszcze nie zrealizowano.
1.2 wstrzymania lub zakończenia produkcji danego asortymentu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w przypadku zaistnienia ww. okoliczności zaproponować Zamawiającemu równoważnik produktu będącego przedmiotem umowy jednak w cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny zamienianego produktu. Cena równoważnika może być niższa niż produktu oferowanego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu zamienianego produktu z rynku. Zamawiający nie jest zobowiązany do kupna zaproponowanego równoważnika.
1.3 wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
1.4 wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy), przy pomocy których Zamawiający i Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
1.5 zmiany danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa) bez zmiany Wykonawcy.
1.6 rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy
1.7 zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
1.8 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
1.9 zmiana danych teleadresowych,
1.10 zmiany Podwykonawcy wskazanego w Umowie, jeżeli Wykonawca złożył w ofercie oświadczenie informujące Zamawiającego o tym, że część zamówienia powierzona zostanie podwykonawcom i jeżeli zmiana ta jest niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy.
*** Uwaga: W przypadku, gdy całe zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez Wykonawcę powyższy punkt zostanie usunięty z przyszłej Umowy.
1.11 zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, która dotyczy Podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy i złożył w ofercie pisemne zobowiązania innych podmiotów. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
*** Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy powyższy punkt zostanie usunięty z przyszłej Umowy.
1.12 wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy.
1.13 wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany (obniżenia) poszczególnych cen, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.
1.14 W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 13 umowy termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://awf.gdansk.sisco.info
|
Adres uzyskania siwz |
Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, ...w Biurze Zamówień Publicznych, pok. 308 lub --...w Biurze Kanclerza, II piętro, p. 315.
|
Data składania wniosków |
27/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego: Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1...Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,... 2...Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej....3...Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|