10/0415/UN - Świadczenie kompleksowych usług telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych, modemów i oprogramowania umożliwiającego bezpośrednie administrowanie posiadanymi telefonami

Data publikacji 2015-04-17
Data zakończenia 2015-04-27 09:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Telefony komórkowe,
  • Telefony GSM

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88390 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000, 322520004, 642121006, 642123008, 642124009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych, modemów i oprogramowania umożliwiającego bezpośrednie administrowanie posiadanymi telefonami .
2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje, jak następuje:
2.1. świadczenie kompleksowych usług telefonii komórkowej w abonamencie dla każdego z 40 użytkowników komórkowych aparatów telefonicznych, w tym nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych, nielimitowane przesyłania wiadomości SMS na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz bezpłatny dostęp do bezprzewodowej transmisji danych - Internet w limicie nie mniejszym niż 500 Mb w miesięcznym cyklu rozliczeniowym
2.2. świadczenie usług w abonamencie Internetu mobilnego - bezprzewodowej transmisji danych do 10 modemów w technologii LTE lub nowszej w limicie nie mniejszym niż 10 Gb w miesięcznym cyklu rozliczeniowym realizowanym za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej Wykonawcy
2.3. jednorazowa dostawa 40 komórkowych aparatów telefonicznych z kartą SIM,
2.4. jednorazowa dostawa 10 kart SIM do modemów w technologii LTE lub nowszej,
2.5. jednorazowa dostawa 6 modemów w technologii LTE lub nowszej umożliwiających połączenie komputera z Internetem za pośrednictwem sieci komórkowej,
2.6. jednorazowa dostawa oprogramowania umożliwiającego bezpośrednie administrowanie posiadanymi telefonami,
2.7. jednorazowe aktywowanie 2 nowych numerów i zachowanie pozostałych 38 numerów do komunikacji głosowej oraz 10 numerów przeznaczonych do transmisji danych (modemów).
2.8. świadczenie poza abonamentowych usług telefonii komórkowej w określonym przez Zamawiającego łącznym dla wszystkich użytkowników limicie kwotowym w wysokości 10 000,00 zł za cały okres trwania umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne polegające na zastosowaniu innych materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia niż podane w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 5 pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów, właściwości i standardów nie gorszych niż opisane. Pod pojęciem `parametry, właściwości i standardy` rozumie się: cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, takie jak: funkcjonalność, przeznaczenie, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia, energooszczędność oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia jak np.: ciężar komórkowych aparatów telefonicznych, rodzaj baterii. Zamawiający wyjaśnia, że konieczność posiadania takich samych lub lepszych parametrów przez oferowane rozwiązania równoważne odnosi się w stosunku do tych, które bezpośrednio wynikają z załącznika nr 5 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej 207.000 euro dla usług

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Ulica ul. Kazimierza Górskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-336
Województwo pomorskie
Tel 58 5547190, 58 5547442
Fax 58 5547227
Internet www.awf.gda.pl
Regon 00032787600000
E-mail ei@awf.gda.pl; zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług i dostaw, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Pisemne zobowiązanie Innych Podmiotów dotyczące zasobów oddanych do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii, 3. Dokumenty uwiarygadniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę. 4. Wypełniony formularz oferty (w formie oryginału) - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zestawienie cenowe (w formie oryginału) - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1.1 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji mających wpływ na cenę a w szczególności zmian: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strony dokonają odpowiedniej zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, tj. części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi/dostawy, których w dniu wprowadzenia zmian wymienionych w pkt 1.1 jeszcze nie zrealizowano. 1.2 wstrzymania lub zakończenia produkcji danego asortymentu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w przypadku zaistnienia ww. okoliczności zaproponować Zamawiającemu równoważnik produktu będącego przedmiotem umowy jednak w cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny zamienianego produktu. Cena równoważnika może być niższa niż produktu oferowanego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu zamienianego produktu z rynku. Zamawiający nie jest zobowiązany do kupna zaproponowanego równoważnika. 1.3 wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 1.4 wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy), przy pomocy których Zamawiający i Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 1.5 zmiany danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa) bez zmiany Wykonawcy. 1.6 rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy 1.7 zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 1.8 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 1.9 zmiana danych teleadresowych, 1.10 zmiany Podwykonawcy wskazanego w Umowie, jeżeli Wykonawca złożył w ofercie oświadczenie informujące Zamawiającego o tym, że część zamówienia powierzona zostanie podwykonawcom i jeżeli zmiana ta jest niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy. *** Uwaga: W przypadku, gdy całe zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez Wykonawcę powyższy punkt zostanie usunięty z przyszłej Umowy. 1.11 zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, która dotyczy Podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy i złożył w ofercie pisemne zobowiązania innych podmiotów. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. *** Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy powyższy punkt zostanie usunięty z przyszłej Umowy. 1.12 wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy. 1.13 wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany (obniżenia) poszczególnych cen, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. 1.14 W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 13 umowy termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://awf.gdansk.sisco.info
Adres uzyskania siwz Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, ...w Biurze Zamówień Publicznych, pok. 308 lub --...w Biurze Kanclerza, II piętro, p. 315.
Data składania wniosków 27/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1...Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,... 2...Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej....3...Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)