Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 4 części.

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-13 10:45:00
Instytucja Zarząd Budynków Komunalnych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165580 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1.Przedmiotem umowy jest dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie
2.2. Dostawy towaru będą realizowane wg. harmonogramu dostaw i zainstalowania lub montażu, opracowanego przez Wykonawcę i przekazanego Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram musi uzyskać akceptację Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymywania harmonogramu od Wykonawcy.
2.3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 60 m - cy.
2.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi opisywanym przez Zamawiającego.
Wszelkie elementy przewidziane w niniejszej dokumentacji przetargowej jeśli w swoim opisie zawierają producenta, należy traktować jako wyznacznik standardu i jakości danego elementu. Dopuszcza się oferowanie innego sprzętu dopuszczonego do stosowania w krajach UE, o standardach i parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które przewidziano w dokumentacji przetargowej.
W przypadku zaproponowania w ofercie elementów równoważnych opisywanym należy w kolumnie 8 Załącznika nr 5, 6, 7 i 8 do SIWZ /w zależności od tego na jakie części Wykonawca składa ofertę/ podać standardy, parametry techniczne oferowanego elementu równoważnego lub typ, nr katalogowy lub producent oraz spełnić wszystkie wymagania w tym zakresie zawarte w Załączniku nr 9, 10,11 i 12 do SIWZ.
2.5. Opis poszczególnych części zamówienia:
Część 1: Dostawa mebli biurowych dla budynku biurowego ZBK - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 5, 9 do SIWZ.
Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć:
1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta.
2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów kolumnie nr 4 Załącznika Nr 9 do SIWZ.
3. Próbkę materiałową koloru mebla lub wzornik z zaproponowanej przez dostawcę grupy cenowej wg opisu w kolumnie nr 4 Załącznika Nr 9 do SIWZ. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru.
4. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru w oparciu o przedstawione próbki.
5. Oferowane grupy mebli stanowiących wyposażenie następujących zespołów pomieszczeń:
- zespół gabinetów dyrektorskich i sala konferencyjna przy gabinetach dyrekcji pkt. 1,2,3,4,5,6 Załącznika Nr 9 do SIWZ,
- sekretariat pkt. 10, 11, 12 Załącznika Nr 9 do SIWZ,
- sala konferencyjna na parterze pkt. 7 i 8 Załącznika Nr 9 do SIWZ,
muszą być skoordynowane kolorystycznie i materiałowo.
Część 2: Dostawa mebli biurowych - fotele i krzesła do budynku biurowego ZBK - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 6 i 10 do SIWZ.
Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć:
1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta.
2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów kolumnie nr 4 Załącznika Nr 10 do SIWZ.
3. Próbkę materiałową koloru mebla lub wzornik z zaproponowanej przez dostawcę grupy cenowej wg opisu w kolumnie nr 4 Załącznika Nr 10 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru.
4. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru w oparciu o przedstawione próbki.
5. Oferowane grupy mebli stanowiących wyposażenie następujących zespołów pomieszczeń:
- komunikacja parter, II piętro pkt. 3 i 4 Załącznika Nr 10 do SIWZ,
- gabinety dyrekcji pkt 7 i 9 Załącznika Nr 10 do SIWZ,
muszą być skoordynowane kolorystycznie i materiałowo.
Część 3: Dostawa foteli biurowych pracowniczych szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ.
Do oferowanego produktu - fotela należy dołączyć:
1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowania produktu równoważnego)
2. Świadectwa, opinie, atesty lub inne wyżej wymienione (wymagane tylko w przypadku zastosowania produktu równoważnego)
3. Wzornik tkanin i ich kolorów z zaproponowanej grupy cenowej, wg powyższych parametrów. Zamawiający dokona wyboru tkaniny i koloru z przedstawionego wzornika.
Część 4: Dostawa szaf metalowych - szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Budynków Komunalnych
Ulica ul. Bolesława Czerwieńskiego 16
Nr domu 16
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-319
Województwo małopolskie
Tel 12 616 6222
Fax 12 616 6229
Internet www.zbk.krakow.pl
Regon 35076836500000
E-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zbk.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków. ul. B. Czerwieńskiego 16 - Referat Zamówień Publicznych i Umów (pok. 20). Cena SIWZ w wersji papierowej 6,00 zł. (nie ma obowiązku pobrania).
Data składania wniosków 13/07/2015
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Zarząd Budynków Komunalnych, ul. B. Czerwieńskiego 16, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Na podstawie art. 24 ust. 2a Ustawy przewiduje się możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 70
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)