1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięciu punktów kamerowych w ramach III etapu budowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Kartuzy.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) prace przygotowawcze;
2) dostawa oraz montaż punktów kamerowych PK4, PK5, PK8, PK9, PK11: kamera szybkoobrotowa 1,3Mpix - 5 szt., radiowy punkt bezprzewodowy - 5 szt., szafka z tworzywa sztucznego bez halogenowa z zamkiem - 5 szt., płytka montażowa ocynkowa - 5 szt., wyposażenie szafek dla punktów kamerowych, przyłączenie do sieci elektroenergetycznej i wykonanie instalacji sygnałowej, uruchomienie punktów kamerowych;
3) podłączenie punktów kamerowych do istniejących centrów monitorowania (Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach, Urząd Miejski w Kartuzach) oraz skonfigurowanie
z istniejącym sprzętem obsługującym;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej: instrukcję administrowania systemem, instrukcję obsługi sprzętu, protokoły z przeprowadzonej próby rozruchowej, pomiary instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej, certyfikaty oraz deklaracje zgodności na zastosowane w systemie wyroby i urządzenia, protokoły szkoleń operatorów systemu.
3. W ramach niniejszego zamówienia zostaną wykonane punkty kamerowe w następujących lokalizacjach:
1) PK4 (skrzyżowanie ulic Jeziornej i Gdańskiej),
2) PK5 (skrzyżowanie ulic Sędzickiego i Piłsudzkiego),
3) PK8 (skrzyżowanie ulicy Kościerskiej i Gdańskiej),
4) PK9 (ul. Mściwoja II- przy budynkach komunalnych),
5) PK11 (skrzyżowanie ulic Majkowskiego i Przy Rzeźni)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kartuzy
|
Ulica |
ul. gen. Józefa Hallera 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kartuzy
|
Kod Pocztowy |
83-300
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 694 52 00
|
Fax |
58 6945135
|
Regon |
00052754600000
|
E-mail |
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 7 Pzp, które będą stanowić nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem min. 3 punktów kamerowych wraz z urządzeniami nadawczymi
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał
w wykazie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie wymaga wskazania dostaw niewykonanych lub wykonanych nienależycie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9 Części V SIWZ) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt 2 ppkt 2)-5) Części XI SIWZ,
2) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:
1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
a) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin wykonania umowy,
b) w wyniku udzielenia zamówień uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem niniejszej umowy,
c) w wyniku wstrzymania robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej jego realizacji lub uzyskania założonego efektu,
4) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy.
5) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
6) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
7) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej.
2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §14 ust. 1 umowy.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.przetargi.kartuzy.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ -50 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego
|
Data składania wniosków |
21/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|