WYKONANIE PUNKTÓW KAMEROWYCH NA TERENIE MIASTA KARTUZY W RAMACH III ETAPU BUDOWY SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA KARTUZY

Data publikacji 2015-07-06
Data zakończenia 2015-07-21 12:00:00
Instytucja Gmina Kartuzy
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166264 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351200001, 351253002, 453100003, 453143004, 503241003, 725110000, 453123000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięciu punktów kamerowych w ramach III etapu budowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Kartuzy.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) prace przygotowawcze;
2) dostawa oraz montaż punktów kamerowych PK4, PK5, PK8, PK9, PK11: kamera szybkoobrotowa 1,3Mpix - 5 szt., radiowy punkt bezprzewodowy - 5 szt., szafka z tworzywa sztucznego bez halogenowa z zamkiem - 5 szt., płytka montażowa ocynkowa - 5 szt., wyposażenie szafek dla punktów kamerowych, przyłączenie do sieci elektroenergetycznej i wykonanie instalacji sygnałowej, uruchomienie punktów kamerowych;
3) podłączenie punktów kamerowych do istniejących centrów monitorowania (Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach, Urząd Miejski w Kartuzach) oraz skonfigurowanie
z istniejącym sprzętem obsługującym;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej: instrukcję administrowania systemem, instrukcję obsługi sprzętu, protokoły z przeprowadzonej próby rozruchowej, pomiary instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej, certyfikaty oraz deklaracje zgodności na zastosowane w systemie wyroby i urządzenia, protokoły szkoleń operatorów systemu.
3. W ramach niniejszego zamówienia zostaną wykonane punkty kamerowe w następujących lokalizacjach:
1) PK4 (skrzyżowanie ulic Jeziornej i Gdańskiej),
2) PK5 (skrzyżowanie ulic Sędzickiego i Piłsudzkiego),
3) PK8 (skrzyżowanie ulicy Kościerskiej i Gdańskiej),
4) PK9 (ul. Mściwoja II- przy budynkach komunalnych),
5) PK11 (skrzyżowanie ulic Majkowskiego i Przy Rzeźni)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kartuzy
Ulica ul. gen. Józefa Hallera 1
Nr domu 1
Miejscowość Kartuzy
Kod Pocztowy 83-300
Województwo pomorskie
Tel 58 694 52 00
Fax 58 6945135
Regon 00052754600000
E-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, które będą stanowić nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem min. 3 punktów kamerowych wraz z urządzeniami nadawczymi
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w wykazie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie wymaga wskazania dostaw niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9 Części V SIWZ) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt 2 ppkt 2)-5) Części XI SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin wykonania umowy, b) w wyniku udzielenia zamówień uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem niniejszej umowy, c) w wyniku wstrzymania robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej jego realizacji lub uzyskania założonego efektu, 4) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 5) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, 6) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 7) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej. 2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §14 ust. 1 umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.kartuzy.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ -50 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego
Data składania wniosków 21/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)