Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie

Data publikacji 2015-08-07
Data zakończenia 2015-08-25 09:30:00
Instytucja Powiat Pruszkowski
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202948 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302100004, 302300000, 480000008, 487000005, 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, z podziałem na 4 części:

CZĘŚĆ 1 - zakup 36 sztuk czytników kodów 2D, 8 drukarek kodów 2D oraz urządzenia do drukowania nalep kontrolnych na szyby pojazdów.

CZĘŚĆ 2 - zakup oprogramowania na potrzeby Starostwa.

CZĘŚĆ 3 - zakup komputerów i monitorów na potrzeby WOM.

CZĘŚĆ 4 - zakup komputerów i monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego.

Wymagania:
1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 r., objęty jako całość pełną minimum 3 letnią (maksymalnie 5 letnią) gwarancją producenta typu door to door liczoną od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu. W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego;
2. Komputer musi być zaprojektowany i wyprodukowany w całości przez jednego producenta, elementy komputera muszą być przez niego sygnowane (opatrzone jego numerem katalogowym);
3. Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego lub modelu komputera;
4. Telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta komputera (w ofercie należy podać numer telefonu) dostępna w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt
i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację konfiguracji fabrycznej wraz z wersją fabrycznie dostarczonego oprogramowania (system operacyjny, szczegółowa konfiguracja sprzętowa - CPU, HDD, pamięć);
5. Możliwość zgłoszenia sprzętu do serwisu poprzez stronę www po podaniu numeru seryjnego komputera;
6. Sprzęt należy dostarczyć oraz wnieść do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia;
7. Za zabezpieczenie sprzętu podczas transportu odpowiada Wykonawca;
8. Zaoferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku lub posiadać lepsze;
9. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta;
10. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnych napraw wadliwego lub uszkodzonego sprzętu, które nie wynikają z winy użytkownika. Udowodnienie wyżej wymienionej winy leży po stronie Wykonawcy;
11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru sprzętu komputerowego celem naprawy serwisowej z siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, zapewniając jego opakowanie;
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (karta gwarancyjna), instrukcje obsługi przedmiotu w języku polskim;
13. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń komputerowych wskazane zostały
w Specyfikacji technicznej oferowanego zestawu stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Zakup 36 sztuk czytników kodów 2D, 8 drukarek kodów 2D oraz urządzenia do drukowania nalep kontrolnych na szyby pojazdów.
Termin realizacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia sprzętu do siedziby, jednak nie później niż do 30 listopada 2015 r.Zakup oprogramowania na potrzeby Starostwa:
1. Microsoft Windows Server CAL 2012 PL User CAL Gov - licencje dla 50 użytkowników;
2. Windows serwer 2012 R2 Standard x64 OEM PL - 1 licencja;
3. Microsoft Office 2013 Professional PL 32/64-bit BOX - 1 licencja;
4. Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64-bit PL - 180 licencji;
5. Autodesk AutoCAD LT 2016 SLM Box Win - 1 licencja;
6. Adobe Acrobat DC 2015 Pro PL WIN Box - 2 licencje;
7. Prezi Pro - subskrypcja na 3 lata;
8. Adobe Photoshop&Premiere Elements 13 PL WIN BOX - 2 licencje;
9. Adobe Photoshop Elements 13 OS X -2 licencje;
10. Total Commander - 10 licencji;
11. DameWare Remote Support - 3 licencje.

Termin dostarczenia oprogramowania ustala się na 14 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 25 września 2015 r.Zakup komputerów i monitorów na potrzeby WOM:
1. Komputer typ I (23 sztuki);
2. Komputer typ II (15 sztuk);
3. Monitor typ II (12 sztuk);
4. KVM (20 sztuk).

Termin realizacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia sprzętu do siedziby, jednak nie później niż do 30 listopada 2015 r.Zakup komputerów i monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego:
1. Komputer typ III (50 sztuk);
2. Komputer typ IV (3 sztuki);
3. Monitor typ I (30 sztuk).

Termin dostarczenia sprzętu ustala się na 14 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 25 września 2015 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Pruszkowski
Ulica ul. Drzymały 30
Nr domu 30
Miejscowość Pruszków
Kod Pocztowy 05-800
Województwo mazowieckie
Tel 022 7381400
Fax 022 728 92 47
Internet www.powiat.pruszkow.pl
Regon 01326714400000
E-mail m.ciarka@powiat.pruszkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości: 1. dla części 1 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. dla części 2 - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. dla części 3 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 4. dla części 4 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Warunkiem ważności oferty Wykonawcy składającego ofertę na całość zamówienia jest wniesienie wadium o wartości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Wiedza Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części 3 i 4 powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące dostawę minimum czterdziestu komputerów (każde zamówienie). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Potencjał W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Sytuacja W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy; specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu; stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany terminu realizacji zamówienia gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz bip.powiat.pruszkow.pl
Adres uzyskania siwz 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro I, pok. nr 105
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)