Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Ulica |
ul. Spokojna 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-074
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 44 16 636
|
Fax |
81 44 06 308; 81 44 16 535
|
Internet |
www.lubelskie.pl
|
Regon |
43101917000000
|
E-mail |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium jedynie w zakresie Części II.
Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy jedynie w zakresie Części II.
WADIUM:
1.Ustala się kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do sprawy OP-IV.272.97.2015.MON Część II.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty.
4.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.
6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
a)wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8.
b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy
w sprawie zamówienia publicznego
c)na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8 i 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
ZAEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
1.Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądać złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
2.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w formularzu ofertowym.
3.Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż w dniu podpisania umowy.
4.Zabezpieczenie służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5.Zabezpieczenie może być wnoszone w:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
6.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489.Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczącej OP-IV.272.97.2015.MON.
7.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
8.Zamawiający zwraca 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
9.Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30 % wysokości zabezpieczenia. Kwota ta jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
10.W trakcie realizacji Umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Część I:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca musi się wykazać należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług (umów) o minimalnej wartości 25 000,00 PLN brutto każda, polegających na przeprowadzeniu i organizacji szkoleń informatycznych dla minimum 250 osób każda;
Przez usługę szkolenia Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.
Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuację należy interpretować jako jedno szkolenie.
Część II:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych, gdzie w każdym z tych szkoleń brało udział co najmniej 200 osób dorosłych.
Przez usługę szkolenia - realizowaną w formie szkoleń, kursów, warsztatów - Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych, przeszkolonych w ramach jednej umowy realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie było prowadzone dla kilku instytucji/podmiotów jednocześnie (i/lub podziale na grupy) - taką sytuację Zamawiający uzna za jedno szkolenie.
Przez kompetencje cyfrowe Zamawiający rozumie kompetencje w korzystaniu technologii cyfrowych, tj. swobodnego posługiwania się technologiami informacyjno - komunikacyjnymi (w szczególności obsługi komputera i korzystania z Internetu) w pracy, czasie wolnym, kształceniu, komunikacji.
Część III:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy
i doświadczenia, jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził należycie co najmniej pięć szkoleń, gdzie w każdym ze szkoleń brało udział co najmniej 10 osób.
Przez usługę szkolenia Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Część I:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca dysponuje co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi doświadczenie (każda osoba) w prowadzeniu minimum 5 szkoleń lub zajęć dydaktycznych obejmujących swym zakresem tematykę szkoleń informatycznych.
Część II:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się iż dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) 1 osoba - pełniąca funkcję Koordynatora szkoleń - osoba posiadająca wyższe wykształcenie magisterskie/inżynierskie, z udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktyką w zakresie edukacji osób dorosłych, doświadczeniem w zakresie szkoleń grupowych o łącznej liczbie przeprowadzonych 200 godzin szkoleń oraz doświadczeniem w zarządzaniu/kierowaniu kontraktami w zakresie kompetencji cyfrowych (minimum dwa zrealizowane kontrakty);
b) minimum 6 osób - osoby prowadzące szkolenia, każda z osób posiadająca wyższe wykształcenie magisterskie/inżynierskie (preferowane pedagogiczne w zakresie informatyki lub informatyczne), z udokumentowanym co najmniej
5- letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń grupowych w zakresie kompetencji cyfrowych i przeprowadzeniu szkoleń o łącznej liczbie 500 godzin oraz posiadająca certyfikat co najmniej na poziomie podstawowym w zakresie kompetencji cyfrowych (np. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, Europejski Certyfikat Umiejętności Informatycznych lub inne równoważne potwierdzające zakres kwalifikacji określony wymienionymi certyfikatami);
c) minimum 1 osoba - ekspert w zakresie zarządzania jakością i/lub ewaluacją
i monitoringiem szkoleń, osoby posiadające wyższe wykształcenie,
z udokumentowanym co najmniej 5-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania jakością lub ewaluacją i monitoringiem w dziedzinie usług szkoleniowych.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia żadnej z wyżej wymienionych funkcji.
Przez usługę szkolenia - realizowaną w formie szkoleń, kursów, warsztatów - Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych, przeszkolonych w ramach jednej umowy realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie było prowadzone dla kilku instytucji/podmiotów jednocześnie (i/lub w podziale na grupy) - taką sytuację Zamawiający uzna za jedno szkolenie.
Przez kompetencje cyfrowe Zamawiający rozumie kompetencje w korzystaniu
z technologii cyfrowych, tj. swobodnego posługiwania się technologiami informacyjno - komunikacyjnymi (w szczególności obsługi komputera i korzystania z Internetu) w pracy, czasie wolnym, kształceniu, komunikacji.
Część III:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca powinien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami:
- co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła
5 szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych,
- co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła
5 szkoleń z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych,
- co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła
5 szkoleń z zakresu protokołu dyplomatycznego,
- co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła
5 szkoleń z zakresu social media marketing,
- co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła
5 szkoleń z zakresu sprawozdawczości, monitoringu oraz kontroli projektów promocyjnych współfinansowanych ze środków UE.
|
Sytuacja |
Część I:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Część II:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł oraz,
b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł. Środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazania wysokości przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunki mogą być spełnione łącznie.
Część III:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Część I:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu.
3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 3 ust. 2 Umowy,
2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy,
4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
3) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego.
5. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie:
1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty,
2) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia:
a) okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
Część II:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu.
3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 3 ust. 2 Umowy,
2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy,
4. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
2) gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
3) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt. 1. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności, pod warunkiem że w takim przypadku zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
4) gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności związanych z problemami
z rekrutacją odpowiedniej liczby uczestników, określonej w § 1 ust. 4,
5) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w szczególności w przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu przez Instytucję Pośredniczącą,
6) w przypadku, gdy wydłużenie terminów realizacji usługi nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
5. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie:
1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty,
2) rozszerzenia obszaru realizacji działań szkoleniowych na wszystkie gminy na terenie województwa lubelskiego,
3) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia:
a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej Umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
Część III:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu.
3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy:
1) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy.
4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
2) gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
3) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności, pod warunkiem że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
4) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego.
5. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie:
1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty,
2) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia:
3) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
4) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
5) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81)4416535 monika.niezgoda@lubelskie.pl
|
Data składania wniosków |
31/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1.Część I:
Zamówienie współfinansowane w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Część II:
Zamówienie współfinansowane w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Część III:
Zamówienie współfinansowane w ramach w ramach projektu Marketing gospodarczy województwa lubelskiego, który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego WL na lata 2007-2013
2. Dokumenty w postaci Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy oraz Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga jedynie w zakresie części II zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|