Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby projektów: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II i III oraz Marketing gospodarczy województwa lubelskiego z podziałem na części [OP-IV.272.97.2015.MON]

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-08-31 12:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 216650 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 805000009, 805331000, 805330009, 805210002, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie serii jednodniowych szkoleń warsztatowych z zakresu obsługi platformy informacyjnej www.cyfrowe.lubelskie.pl dla 2 328 osób, w wymiarze 4 godzin zegarowych w grupach maksymalnie 10 osobowych. Szkolenie jest adresowane do Beneficjentów Ostatecznych Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8.-Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.

Część II: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na realizacji działań szkoleniowych dla 219 Beneficjentów Ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.

Część III: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego - Departamentu Gospodarki
i Współpracy Zagranicznej oraz Departamentu Promocji i Turystyki w ramach projektu Marketing gospodarczy województwa lubelskiego, który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego WL na lata 2007-2013.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1c do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie serii jednodniowych szkoleń warsztatowych z zakresu obsługi platformy informacyjnej www.cyfrowe.lubelskie.pl dla 2 328 osób, w wymiarze 4 godzin zegarowych w grupach maksymalnie 10 osobowych. Szkolenie jest adresowane do Beneficjentów Ostatecznych Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8.-Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na realizacji działań szkoleniowych dla 219 Beneficjentów Ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego - Departamentu Gospodarki
i Współpracy Zagranicznej oraz Departamentu Promocji i Turystyki w ramach projektu Marketing gospodarczy województwa lubelskiego, który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego WL na lata 2007-2013.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi Załącznik nr 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Lubelskie
Ulica ul. Spokojna 4
Nr domu 4
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-074
Województwo lubelskie
Tel 81 44 16 636
Fax 81 44 06 308; 81 44 16 535
Internet www.lubelskie.pl
Regon 43101917000000
E-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium jedynie w zakresie Części II. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy jedynie w zakresie Części II. WADIUM: 1.Ustala się kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do sprawy OP-IV.272.97.2015.MON Część II. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a)wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego c)na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8 i 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. ZAEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1.Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądać złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem. 2.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w formularzu ofertowym. 3.Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż w dniu podpisania umowy. 4.Zabezpieczenie służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 5.Zabezpieczenie może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 6.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489.Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczącej OP-IV.272.97.2015.MON. 7.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8.Zamawiający zwraca 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 9.Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30 % wysokości zabezpieczenia. Kwota ta jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 10.W trakcie realizacji Umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Część I: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi się wykazać należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług (umów) o minimalnej wartości 25 000,00 PLN brutto każda, polegających na przeprowadzeniu i organizacji szkoleń informatycznych dla minimum 250 osób każda; Przez usługę szkolenia Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuację należy interpretować jako jedno szkolenie. Część II: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych, gdzie w każdym z tych szkoleń brało udział co najmniej 200 osób dorosłych. Przez usługę szkolenia - realizowaną w formie szkoleń, kursów, warsztatów - Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych, przeszkolonych w ramach jednej umowy realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie było prowadzone dla kilku instytucji/podmiotów jednocześnie (i/lub podziale na grupy) - taką sytuację Zamawiający uzna za jedno szkolenie. Przez kompetencje cyfrowe Zamawiający rozumie kompetencje w korzystaniu technologii cyfrowych, tj. swobodnego posługiwania się technologiami informacyjno - komunikacyjnymi (w szczególności obsługi komputera i korzystania z Internetu) w pracy, czasie wolnym, kształceniu, komunikacji. Część III: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził należycie co najmniej pięć szkoleń, gdzie w każdym ze szkoleń brało udział co najmniej 10 osób. Przez usługę szkolenia Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Część I: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi doświadczenie (każda osoba) w prowadzeniu minimum 5 szkoleń lub zajęć dydaktycznych obejmujących swym zakresem tematykę szkoleń informatycznych. Część II: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się iż dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) 1 osoba - pełniąca funkcję Koordynatora szkoleń - osoba posiadająca wyższe wykształcenie magisterskie/inżynierskie, z udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktyką w zakresie edukacji osób dorosłych, doświadczeniem w zakresie szkoleń grupowych o łącznej liczbie przeprowadzonych 200 godzin szkoleń oraz doświadczeniem w zarządzaniu/kierowaniu kontraktami w zakresie kompetencji cyfrowych (minimum dwa zrealizowane kontrakty); b) minimum 6 osób - osoby prowadzące szkolenia, każda z osób posiadająca wyższe wykształcenie magisterskie/inżynierskie (preferowane pedagogiczne w zakresie informatyki lub informatyczne), z udokumentowanym co najmniej 5- letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń grupowych w zakresie kompetencji cyfrowych i przeprowadzeniu szkoleń o łącznej liczbie 500 godzin oraz posiadająca certyfikat co najmniej na poziomie podstawowym w zakresie kompetencji cyfrowych (np. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, Europejski Certyfikat Umiejętności Informatycznych lub inne równoważne potwierdzające zakres kwalifikacji określony wymienionymi certyfikatami); c) minimum 1 osoba - ekspert w zakresie zarządzania jakością i/lub ewaluacją i monitoringiem szkoleń, osoby posiadające wyższe wykształcenie, z udokumentowanym co najmniej 5-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania jakością lub ewaluacją i monitoringiem w dziedzinie usług szkoleniowych. Zamawiający nie dopuszcza łączenia żadnej z wyżej wymienionych funkcji. Przez usługę szkolenia - realizowaną w formie szkoleń, kursów, warsztatów - Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych, przeszkolonych w ramach jednej umowy realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie było prowadzone dla kilku instytucji/podmiotów jednocześnie (i/lub w podziale na grupy) - taką sytuację Zamawiający uzna za jedno szkolenie. Przez kompetencje cyfrowe Zamawiający rozumie kompetencje w korzystaniu z technologii cyfrowych, tj. swobodnego posługiwania się technologiami informacyjno - komunikacyjnymi (w szczególności obsługi komputera i korzystania z Internetu) w pracy, czasie wolnym, kształceniu, komunikacji. Część III: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami: - co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych, - co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, - co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu protokołu dyplomatycznego, - co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu social media marketing, - co najmniej 1 osobę posiadającą wyższe wykształcenie magisterskie, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu sprawozdawczości, monitoringu oraz kontroli projektów promocyjnych współfinansowanych ze środków UE.
Sytuacja Część I: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku Część II: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł oraz, b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł. Środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazania wysokości przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunki mogą być spełnione łącznie. Część III: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część I: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu. 3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 3 ust. 2 Umowy, 2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, 4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 3) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. 5. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie: 1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, 2) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia: a) okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu. 6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy. Część II: 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu. 3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 3 ust. 2 Umowy, 2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, 4. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, 2) gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt. 1. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności, pod warunkiem że w takim przypadku zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 4) gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności związanych z problemami z rekrutacją odpowiedniej liczby uczestników, określonej w § 1 ust. 4, 5) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w szczególności w przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu przez Instytucję Pośredniczącą, 6) w przypadku, gdy wydłużenie terminów realizacji usługi nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie: 1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, 2) rozszerzenia obszaru realizacji działań szkoleniowych na wszystkie gminy na terenie województwa lubelskiego, 3) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia: a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu. 6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej Umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy. Część III: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem niniejszego paragrafu. 3. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy: 1) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy. 4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, 2) gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności, pod warunkiem że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 4) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. 5. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są w następującym zakresie: 1) na zakres o tych samych warunkach jakościowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, 2) w zakresie wynikającym ze zmian w terminie realizacji Zamówienia: 3) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, 4) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 5) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu. 6. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz, organów, instytucji płatniczych lub innych mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81)4416535 monika.niezgoda@lubelskie.pl
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Część I: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Część II: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Część III: Zamówienie współfinansowane w ramach w ramach projektu Marketing gospodarczy województwa lubelskiego, który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego WL na lata 2007-2013 2. Dokumenty w postaci Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy oraz Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga jedynie w zakresie części II zamówienia.
Czy unieważnienie Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)