Dostawa drobiu, wyrobów drobiowych, mięsa, wyrobów mięsnych, wędlin i innych

Data publikacji 2015-08-24
Data zakończenia 2015-09-03 09:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125483 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151121007, 151311350, 151313101, 151110009, 151316207, 151130003, 151314102, 151311305, 151311343
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu, wyrobów drobiowych, mięsa, wyrobów mięsnych, wędlin i innych , wyszczególnionych w Częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:
a)Część nr 1 - Drób, wyroby drobiowe: kurczak, udko z kurczaka, filet z kurczaka, porcja rosołowa z kurczaka, udziec z indyka, szynka drobiowa, szynka gotowana, przysmak kanapkowy, pasztety, parówki - 12 pozycji w części ,
b)Część nr 2 - Mięsa, wyroby mięsne, wędliny i inne: parówki; kaszanka; boczek; salceson; baleron ; polędwica wędzona; szynki: wiejska, gotowana, kanapkowa, konserwowa; polędwica łososiowa; kiełbasy: podwawelska, szynkowa, zwyczajna; karkówka; łopatka; schab; wątroba; słonina; udziec wołowy; mięso mielone; kości od schabu, pasztet zapiekany - 23 pozycje w części .
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych (Załączniki nr 1 do SIWZ) będących integralną częścią SIWZ.
II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia od daty podpisania umowy przez 12 miesięcy, w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ. W przypadku niezrealizowania ilości przedmiotów zamówienia umowa może być kontynuowana do czasu jej zrealizowania w całości, ale nie dłużej niż 3 miesiące.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

Opis

I. Drób, wyroby drobiowe: kurczak, udko z kurczaka, filet z kurczaka, porcja rosołowa z kurczaka, udziec z indyka, szynka drobiowa, szynka gotowana, przysmak kanapkowy, pasztety, parówki - 12 pozycji w części nr 1.
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym - Część nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia od daty podpisania umowy przez 12 miesięcy, w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. W przypadku niezrealizowania ilości przedmiotów zamówienia umowa może być kontynuowana do czasu jej zrealizowania w całości, ale nie dłużej niż 3 miesiąceI. Mięsa, wyroby mięsne, wędliny i inne: parówki; kaszanka; boczek; salceson; baleron ; polędwica wędzona; szynki: wiejska, gotowana, kanapkowa, konserwowa; polędwica łososiowa; kiełbasy: podwawelska, szynkowa, zwyczajna; karkówka; łopatka; schab; wątroba; słonina; udziec wołowy; mięso mielone; kości od schabu, pasztet zapiekany - 23 pozycje w części .
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym - Część nr 2 (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia od daty podpisania umowy przez 12 miesięcy, w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. W przypadku niezrealizowania ilości przedmiotów zamówienia umowa może być kontynuowana do czasu jej zrealizowania w całości, ale nie dłużej niż 3 miesiące

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Ulica ul. Szopena 2
Nr domu 2
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-055
Województwo podkarpackie
Tel +48 17 8666 096
Fax +48 17 8666 097
Internet www.bip.szpital.rzeszow.pl
Regon 69072411400000
E-mail jozefber@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy w tym postępowaniu.
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy w tym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające I.Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia: a)odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w SIWZ dla oferowanej Części, b)spełniały wymogi określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie. c)posiadały wysoką jakość, d)posiadały stosowne atesty/ świadectwa/certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. II.W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.
Inne dokumenty I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał); 2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularze cenowo - ofertowe (Załączniki nr 1 do SIWZ) (oferowane). 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ. III. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt III.3).winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W punkcie III.3.1), III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych na Oddziałach Zamawiającego. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. II. Ceny jednostkowe: 1.Ceny jednostkowe brutto zaoferowanych przedmiotów zamówienia mogą się zmieniać w okresie obowiązywania umowy w związku ze zmianą stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa brutto może ulec zmianie w górę lub w dół, w zależności od wysokości stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT, może się zmieniać zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Działu Zaopatrzenia informacji na temat dotychczasowych cen i cen po zmianie oraz aneksu do umowy. Zmiany cen, o których mowa mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów. Cena jednostkowa netto nie może być podwyższana. 2.Ceny jednostkowe brutto mogą być także obniżane po przedstawieniu informacji pisemnej Kierownikowi Działu Zaopatrzenia, bez pogorszenia jakości dostarczanego towaru. III. Zmiana umowy: 1.Poza już wymienionymi zmianami, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadkach wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj. : a)jeżeli w czasie realizacji umowy Wykonawca/producent przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji zaoferowanej wagi/gramatury/wielkości przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza taką zmianę po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej (w proporcjonalnym przeliczeniu), b)jeżeli Zamawiający będzie potrzebował innej wagi/gramatury/wielkości przedmiotu umowy przy zachowaniu ceny jednostkowej (w proporcjonalnym przeliczeniu), po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. c)jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. d)jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego, Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. e)strony umowy dopuszczają zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy. 2.Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem przypadków opisanych w umowie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności za zaoferowane przedmioty zamówienia w dniach
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9, bud. J
Data składania wniosków 03/09/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert oraz w pkt 4) ZAŁĄCZNIKA I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH podano: Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 90. 2. Termin płatności za zaoferowane przedmioty zamówienia w dniach: 10. Powinno być: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Części nr 1÷2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena brutto oferty zł: 90 %, b) termin płatności za zaoferowane przedmioty zamówienia w dniach: 10 %. Uwaga: termin płatności za zaoferowane przedmioty zamówienia w dniach winien wynosić min. 30 dni, max. 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu płatności za zaoferowane przedmioty zamówienia w dniach (suma punktów otrzymanych w dwóch kryteriach). Ocena ofert dokonywana będzie zbiorowo, wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej na kartach oceny ofert. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu. 2. Planowany termin otwarcia ofert: 03.09.2015r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3.Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/Z/73/15 Postępowanie nr 57. 4.W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego. 6. Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w tym postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zgodnie z art. 24 ust.2a Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 10. W Sekcji II.2) oraz w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych dla Części od nr 1 do nr 2 , pkt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: podano: 12 . Powinno być: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotów zamówienia w Części nr 1÷2: przez 12 miesięcy, licząc daty podpisania umowy. W przypadku niezrealizowania ilości przedmiotów zamówienia umowa może być kontynuowana do jej zrealizowania w całości, ale nie dłużej niż 3 miesiące
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)