Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania

Data publikacji 2015-08-31
Data zakończenia 2015-09-08 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128631 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania - 33 pakiety:
pakiet 1 - środek dezynfekujący do toalet podciśnieniowych
pakiet 2 - preparat myjąco-dezynfekujący
pakiet 3 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 4 - 5 pozycji asortymentowych
pakiet 5 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 6 - 3 pozycje asortymentowe
pakiet 7 - środki do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich
pakiet 8 - preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni
pakiet 9 - 3 pozycje asortymentowe
pakiet 10 - preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego- dla maszyn typ MIELE G7828, przystosowane do centralnego systemu dozowania środków, preparaty do ręcznego i maszynowego mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi medycznych
pakiet 11 - środki do maszynowego mycia w myjkach typu Steelco
pakiet 12 - preparat zawierający kompleks trójenzymatyczny /lipaza, amylaza, proteaza/ w piance
pakiet 13 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 14 - środek odkamieniający-zmiękczajacy wodę do płuczki -dezynfektora ARJO Tornado
pakiet 15 - preparat do dezynfekcji i mycia precyzyjnych obrotowych narzędzi
pakiet 16 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 17 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 18 - alkoholowy środek do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk o przedłużonym działaniu hipoalergicznym
pakiet 19 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 20 - preparat myjąco -dezynfekujacy w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych
pakiet 21 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 22 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 23 - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 24 - preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi
pakiet 25 - preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi
pakiet 26 - antybakteryjny i antygrzybiczny płyn do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej
pakiet 27 - płyny do myjki automatycznej typ Pentax BHT
pakiet 28 - płynny preparat hamujący rozwój drobnoustrojów, bakterii, grzybów, wirusów/osłonkowe i nieosłonkowe/B, F, Tbc HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno Noro, S, do dezynfekcji narzędzi termostabilnych i termolabilnych, endoskopów, narzędzi stomatologicznych
pakiet 29 - preparat do manualnej dezynfekcji głowic USG, endoskopów giętych, sond ultradźwiękowych
pakiet 30 - pianka do oczyszczania skóry, do bezwodnego mycia i pielęgnacji skóry dla osób z zaburzeniami czynności fizjologicznych
pakiet 31 - płyn do czyszczenia i dezynfekcji drenów do unitu laryngologicznego atmos
pakiet 32 - olej o właściwościach myjąco-smarujących do codziennej konserwacji wolno i szybko obrotowych końcówek, zawierający alkohol, opak 500ml
pakiet 33 - 2 pozycje asortymentowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-355
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E-mail dzp@spsk2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 33
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietów: 1, 2, 3, 4 poz.1 ,2, 4, pakiet 7 poz.1, 3, pakiet 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 33 2. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 26.05.2015r. Dz. U. 2015, poz. 876 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - dotyczy pakietów: 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, pakiet 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 33 3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III siwz - dotyczy wszystkich pakietów. 4. Dla oferowanego produktu leczniczego Zamawiający wymaga złożenia wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - dotyczy pakietu 18. 5. Dla oferowanego produktu biobójczego w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. (t.j. z dnia 06.02.2015r. Dz. U. z 2015r. poz. 242 ze zm.), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z art.4 ustawy - dotyczy pakietu 4 poz.5, pakiet 6 poz. 1. 6. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badania skuteczności zgodnie z normami PN-EN dla obszaru medycznego faza 2 (dopuszcza się alternatywne badania wykonane w laboratoriach UE tj.: PZH, DGHM, RK) - dotyczy pakietów: 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, pakiet 8, 12, 15, 16, 19, 20, 21, 28, 33 a. do narzędzi: - PN-EN 14561 - działanie bakteriobójcze, - PN-EN 14562 - działanie grzybobójcze - EN 14563 - działanie prątkobójcze - PN-EN 14476 - działanie wirusobójcze, - PN-EN 13704 - działanie sporobójcze; b. do powierzchni: - PN-EN 13727 - działanie bakteriobójcze, - PN-EN 13624 - działanie grzybobójcze, - PN-EN 14348 - działanie prątkobójcze, - PN-EN 14476 - działanie wirusobójcze, c. do skóry: - PN-EN 1500:2000 - dotyczy pakietu 18 - PN 13697 1650 - dotyczy pakietu 6 poz.1. 7. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia kart charakterystyki produktu (Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006-REACH) - dotyczy pakietów: pakiet 1, 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, pakiet 7 poz.1, 3, pakiet 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 33. 8. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego wysoką kompatybilność materiałową oraz możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi przez 48 godzin - dotyczy pakietu 12.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dopuszczają zmianę wartości umowy. W takim przypadku wartość brutto umowy ulegnie zmianie zgodnie z wprowadzoną zmianą na warunkach opisanych, jak wyżej 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu, f. obniżenia ceny netto, g. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostaw
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=258_2015
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, wejście O, pok. nr 5a
Data składania wniosków 08/09/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej szpitala (wejście C)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)