Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski w Koluszkach
|
Ulica |
ul. 11-go Listopada 65
|
Nr domu |
65
|
Miejscowość |
Koluszki
|
Kod Pocztowy |
95-040
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
044 7256700
|
Fax |
044 7145840
|
Internet |
www.koluszki.pl
|
Regon |
59064836200000
|
E-mail |
um@koluszki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału
w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum jedno zadanie polegające na: dostawie sprzętu komputerowego o łącznej ilości minimum 50 sztuk ( słownie: pięćdziesiąt sztuk).
Przy ocenie spełnienia warunku brane będą tylko ilości dostarczonego sprzętu komputerowego takiego jak: serwery, zestawy komputerowe stacjonarne z oprogramowaniem lub laptopy z oprogramowaniem w łącznej ilości minimum 50 sztuk na jednym zadaniu z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach :
a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych
od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia,
b) w innych uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy,
a w szczególności, gdy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę tych komponentów na inne spełniające warunki opisane w S.I.W.Z. W takim przypadku Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany.
c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zamawiający może wprowadzić zmiany umowy wynikające z tych przepisów.
d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej zmiany.
e) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne
o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
f) zmiany podmiotu trzeciego ( podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia),
a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
g) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
92
|
Kryt 2 |
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi
|
Kryt 2p |
8
|
Adres strony internetowej siwz |
www.koluszki.samorzady.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Koluszkach ul 11 Listopad 65 pok nr 202
|
Data składania wniosków |
08/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pod nazwą: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Koluszki współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania
8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 -2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia -
i Specyfikacji Technicznych zestawów komputerowych ( załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ),
2. Wypełniony formularz oferty i cen jednostkowych ( załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ),
3. Wydruku z przeprowadzonego testu wydajności, SYSmark® 2014 Performance Test (zgodnie z pkt 3 załącznika nr 1 do S.I.W.Z) poświadczony za zgodność przez Wykonawcę,
4. Wydruku raportu w teście PCMARK VANTAGE Professional 64 Bit
z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu]
z przeprowadzonych testów, (zgodnie z pkt. 3 załącznika nr 1 do S.I.W.Z) poświadczony za zgodność przez Wykonawcę,
5. Certyfikatu producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym (zgodnie z pkt. 9 załącznika nr 1 do S.I.W.Z.) poświadczony za zgodność przez Wykonawcę.
6. Deklaracji zgodności CE lub wydruku ze strony http://www.eu-energystar.org
albo http://www.energystar.gov potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5.0. (zgodnie z pkt. 12 załącznika nr 1 do S.I.W.Z.) poświadczony za zgodność przez Wykonawcę.
7 Certyfikaty TCO 6.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, Energy Star 6.0 - (zgodnie
z pkt. 17 załącznika nr 1 do S.I.W.Z.)
8. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|