Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
Ulica |
Al. Racławickie 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-950
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
(81) 445 41 59
|
Fax |
(81) 445 41 63
|
Internet |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Regon |
00051406400000
|
E-mail |
dzp@kul.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Rodzaj zam inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty dokumentu Wykaz wykonanych głównych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, załączonych dowodów, czy zostały wykonane należycie, a także Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z art. 22 ustawy PZP - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Za spełniających warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia w części 1, zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy materiałów promocyjnych gadżetów o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda*.
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w części 1 niniejszego postępowania.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych materiałów promocyjnych w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie wszystkie zrealizowane w ramach jednej umowy dostawy materiałów promocyjnych gadżetów.
Za spełniających warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia w części 2, zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy systemów wystawienniczych banerów roll-upów, siatek grafik o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto każda*.
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w części 2 niniejszego postępowania.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych systemów wystawienniczych banerów roll-upów, siatek grafik w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie wszystkie zrealizowane w ramach jednej umowy dostawy systemów wystawienniczych.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ponadto oferta musi zawierać:
1) wypełniony Formularz Opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1- 1.2 odpowiednio do części 1 - 2 na którą Wykonawca składa ofertę.
2) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ.
3) w części 1 należy przedłożyć: próbki materiałów promocyjnych opisanych w Załączniku nr 1.1 do SIWZ Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 oraz Zał. nr 6.1 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1) dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
1.1 ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej
2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
2.1) zmiany technologiczne, w szczególności:
2.1.1. przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy.
2.1.2 zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu materiału.
2.1.3 zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru).
3) dla zmiany właściwych przepisów prawa, z tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
2.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
2.2. zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6.1 do SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
a) zmianę stawki podatku VAT. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia;
b) wystąpienie zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia;
c) zmianę obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
d) wprowadzenie nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca powinien ja odpowiednio obniżyć;
e) zmianę terminu obowiązywania umowy, o której mowa w §3 ust. 2 umowy.
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Adres uzyskania siwz |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II,
20-950 Lublin, Al. Racławickie 14,
Dział Zamówień Publicznych,
Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223
|
Data składania wniosków |
11/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II,
20-950 Lublin, Al. Racławickie 14,
Dział Zamówień Publicznych,
Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|