Pozyskanie danych do systemu zarządzania infrastrukturą drogową w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych

Data publikacji 2015-09-04
Data zakończenia 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Miejski Zespół Usług Komunalnych
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230528 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004, 710000008, 805000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie projektu pn. Pozyskanie danych do systemu zarządzania infrastrukturą drogową w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia zwanego dalej (OPZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia. W ramach zakresu realizacji przedmiotu zamówienia są przewidziane następujące działania: 1) Pozyskanie danych inwentaryzacyjnych z terenu znajdującego się w obrębie administracyjnym miasta Włocławek do ewidencji zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ. 2) Przeprowadzenie szkoleń użytkowników i administratorów systemu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji projektu pn. Pozyskanie danych do systemu zarządzania infrastrukturą drogową w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych, dokonał oceny i weryfikacji systemu referencyjnego użytkowanego przez Zamawiającego oraz innych informacji przekazywanych w ramach postępowania przeprowadzanego przez Zamawiającego w tym wykazu dróg, obiektów mostowych i ich lokalizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zespół Usług Komunalnych
Ulica ul. Zielna 13/21
Nr domu 13/21
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-54 411-64-54
Fax 0-54 413-70-37
Regon 34039100000000
E-mail apaprocki@mzukwl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2015
Wadium przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5.000,00 złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje co najmniej: 1. minimum 1 usługę obejmującą swym zakresem pozyskanie danych z zakresu ewidencji dróg i obiektów mostowych dla sieci dróg o długości co najmniej 180 km drogi klasy Z lub wyższej oraz ewidencji co najmniej 30 obiektów mostowych, 2. minimum 1 usługę obejmującą swym zakresem wykonanie dokumentacji sferycznej fotorejestracji sieci dróg o długości co najmniej 180 km
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Zdolne Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.)
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. usługi obejmujące swym zakresem pozyskanie danych z zakresu ewidencji dróg i obiektów mostowych dla sieci dróg, drogi klasy Z lub wyższej oraz ewidencji obiektów mostowych, 2. usługi obejmujące swym zakresem wykonanie dokumentacji sferycznej fotorejestracji sieci dróg
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia której-kolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia oko-liczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmiany wysokości podatku VAT. Zmiana powyższa odniesie skutek od dnia, w którym zaczną obowiązywać zmienione przepisy podatkowe i polegać będzie na przeliczeniu kwoty wynagrodzenia z zachowaniem stawki netto, 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w umowie, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 termin
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz https://mzukid.bipgov.net
Adres uzyskania siwz Miejski Zarząd usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek
Data składania wniosków 14/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Zarząd usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, sekretariat pok. nr 5, I - piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)