Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania do laboratorium CYBERSECLAB:
a) Komputer stacjonarny typ A Szt. 5;
b) Komputer stacjonarny typ B Szt. 5;
c) Monitor Szt. 5;
d) Windows 7 PL Box lub 8.1 Box PL lub 10 PL Box w wersji Professional Szt. 25;
e) Pakiet MS Office 2013 PL OPEN Gov Szt. 10;
f) MS Visio Professional 2013 PL OPEN Gov Szt. 10;
g) Licencja WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc szt. 3;
h) Licencja VSEntwMSDN LicSAPk OLP NL Gov Szt. 1.
Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy - wcześniej nie użytkowany - wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, data produkcji nie może być starsza niż 6 miesięcy wstecz od daty dostawy sprzętu, wolny od wad, technicznych, prawnych i formalnych zwłaszcza w zakresie licencji i uprawnień do aktualizacji oprogramowania systemowego. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia tj. musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy danego urządzenia (np. kable, zasilacze).
Zamawiający, ze względu na potrzeby realizowanego projektu, użył w załączniku nr 6 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne dla oprogramowania (np. system operacyjny Windows, MS Visio Professional 2013 PL OPEN Gov, Licencja WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc, Licencja VSEntwMSDN LicSAPk OLP NL Gov, pakiet oprogramowania MS Office z min. Word Excell, PowerPoint, OutLook). Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie określonego oprogramowania i nie dopuszcza w tym zakresie rozwiązań równoważnych. Parametry zamawianego oprogramowania zostały tak dobrane, aby można było w nim realizować specyficzne i niszowe zadania wynikające z przeznaczenia laboratorium.
Dla pozostałego przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyte nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dla tego przedmiotu możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych (lecz nie gorszych) do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wypełniają WSZYSCY Wykonawcy. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanymi przez Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowy Instytut Łączności
|
Ulica |
Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22a
|
Nr domu |
22a
|
Miejscowość |
Zegrze
|
Kod Pocztowy |
05-130
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6885543, 6885560
|
Fax |
22 7822134
|
Internet |
www.wil.waw.pl
|
Regon |
01009906000000
|
E-mail |
e.zelazko@wil.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot prawa publicznego
|
Rodzaj zam inny |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. dostawę komputerów stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto oraz załączy dokument potwierdzający, że dosta¬wa ta została wykonana lub jest wykony¬wana należycie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów).
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
a) Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają pisemnej zgody obydwu Stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
b) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Strony dokonują rozliczenia zrealizowanej części dostawy.
c) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującej sytuacji:
- Strony ustalają możliwość zmiany modeli urządzeń, wyposażenia i materiałów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem:
- wycofania ich z produkcji oraz zastąpienia tożsamym lub nowocześniejszym asortymentem o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego;
- koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy.
d) Zmiany do umowy nie mogą powodować:
- wzrostu ceny netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto;
- terminu wykonania zamówienia;
- poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności
z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do wykorzystania przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem.
e) Przez tożsame urządzenia, wyposażenie i materiały zaproponowane przez Wykonawcę, Strony uznają takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych.
f) W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta o wycofaniu z produkcji modelu objętego umową przedmiotu zamówienia.
g) Zmiany określone w pkt c), muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy.
h) Podstawą dokonania zmian określonych w pkt c) jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin realizacji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wil.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojskowy Instytut Łączności
ul. Warszawska 22 A
05-130 Zegrze Południowe
|
Data składania wniosków |
16/11/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
Wojskowy Instytut Łączności
ul. Warszawska 22 A
05-130 Zegrze Południowe
Kancelaria Jawna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
11. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3: Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1 Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2 Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, Poddziałanie 2.3.3 Projekty w zakresie rozwoju zaawansowanych aplikacji i usług teleinformatycznych, Projekt Nr POIG 02.03.00-14-106/13
|
Czy unieważnienie |
Nie
|