Dostawa sprzętu informatycznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie

Data publikacji 2015-11-10
Data zakończenia 2015-11-18 09:45:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 304098 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321108, 302360002, 302372001, 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego
i akcesoriów informatycznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie. Zaoferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ:
Nr A-J - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Nr 1.1 - 1.10 - Wycena Wykonawcy
(w zależności od wybranej części zamówienia)

Opis

Zgodnie z załącznikiem nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.1 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.2 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.3 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.4 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr E - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.5 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr F - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.6 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr G - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.7 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr H - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.8 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr I - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.9 - Wycena Wykonawcy do SIWZZgodnie z załącznikiem nr J - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
i z załącznikiem nr 1.10 - Wycena Wykonawcy do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Grodzka 7
Nr domu 7
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-112
Województwo lubelskie
Tel 081466 53 00
Fax 081 466 53 01
Internet www.mopr.lublin.pl
Regon 00416541300000
E-mail centrum@mopr.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Pomoc społeczna
Rodzaj zam inny Pomoc społeczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wiedza Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia
Potencjał Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia
Zdolne Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
Sytuacja Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w przypadku składania oferty na: Część nr 1 - zestaw komputerowy: 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego oraz oprogramowania biurowego. 4. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) 5. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 6. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą w pkt. m załącznika nr A funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. 7. Dla jednostki centralnej: a. certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu b. certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu c. deklaracja zgodności CE d. dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych e. oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym Część nr 2 - Zestaw komputerowy 1) Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2) W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3) W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4) Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 5) Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) 6) Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 7) Link do strony producenta zapewniającej wymaganą w pkt. m załącznika nr A funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. 8) Dla jednostki centralnej: a. certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu b. certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu c. deklaracja zgodności CE d. dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych e. oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym Część nr 3 - Zestaw komputerowy 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 4. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 5. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą w pkt. m załącznika nr A funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. 6. Dla jednostki centralnej: a. certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu b. certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu c. deklaracja zgodności CE d. dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych e. oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym Część nr 4 - Komputery przenośne Pozycja nr 1 załącznika nr 1.4 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego komputera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, ekran, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 4. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą w pkt. m funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Pozycja nr 2 załącznika nr 1.4 1) Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego komputera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, ekran, karta sieciowa). 2) W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3) W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4) Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 5) Link do strony producenta zapewniającej wymaganą w pkt. m funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Część nr 5 - Urządzenie wielofunkcyjne 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego oraz model (kod produktu) Część nr 6 - Urządzenie wielofunkcyjne 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego oraz model (kod produktu) Część nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego oraz model (kod produktu) Część nr 8 - Drukarki laserowe Pozycja nr 1 załącznika nr 1.8 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej drukarki oraz model (kod produktu) Pozycja nr 2 załącznika nr 1.8 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej drukarki oraz model (kod produktu) Część nr 9 - Akcesoria komputerowe Pozycja nr 1 załącznika nr 1.9 Zasilacz awaryjny UPS 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza oraz model (kod produktu) Pozycja nr 2 załącznika nr 1.9 Monitor 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) Pozycja nr 3 załącznika nr 1.9 Monitor 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) Pozycja nr 4 załącznika nr 1.9 Przełącznik sieciowy 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego przełącznika oraz model (kod produktu) Pozycja nr 5 załącznika nr 1.9 Minikomputer z dyskiem zewnetrznym 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego minikomputera oraz model (kod produktu) 2. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego dysku zewnętrznego oraz model (kod produktu) Pozycja nr 6 załącznika nr 1.9 Klawiatura USB 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej klawiatury oraz model (kod produktu) Pozycja nr 7 załącznika nr 1.9 Mysz USB 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej myszy oraz model (kod produktu) Pozycja nr 8 załącznika nr 1.9 Akumulator do zasilacza UPS 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego akumulatora oraz model (kod produktu) 2. Potwierdzenie zgodności oferowanego akumulatora z wymaganym modelem zasilacza UPS Pozycja nr 9 załącznika nr 1.9 Moduł pamięci RAM 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego modułu, model (kod produktu), pojemność oraz dane techniczne 2. Potwierdzenie zgodności oferowanego modułu pamięci z wymaganym modelem komputera stacjonarnego Część nr 10 - serwery 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego serwera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta sieciowa). 2. Obliczony dla oferowanego procesora wynik zgodnie z wymaganiami minimalnymi odnośnie procesora (należy podać wszystkie informacje służące do obliczenia w/w wyniku) 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów minimalnych odnośnie gwarancji i wymaganych certyfikatów zgodnie z załącznikiem nr J, kolumna Parametry / Funkcjonalność - Gwarancja, Certyfikaty. 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wycena Wykonawcy załączniki nr 1.1 - 1.10 (w zależności od wybranej części zamówienia) 3. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy także wspólników spółki cywilnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, spółki cywilnej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej - składa dokument wymieniony w pkt.: 9.1.1. w zakresie, w którym spełnia warunek, w pkt 9.2.1. do 9.2.2 oraz w pkt 9.3. SIWZ pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści zawierać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy oraz jednoznacznie wskazywać zakres uprawnień pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu ( podpisywanie oferty, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego itp.) 4.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.mopr.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie, ul. Grodzka 7, 20-112 Lublin
Data składania wniosków 18/11/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie, ul. Grodzka 7, 20-112 Lublin, sekretariat pokój Nr 8, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)