Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Waryńskiego 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Tarnów
|
Kod Pocztowy |
33-100
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
014 621 93 81
|
Internet |
www.mzb.tarnow.pl
|
E-mail |
mzb@poczta.tarman.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
18
|
Wadium |
Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przy złożeniu oferty ostatecznej (po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcami dopuszczonymi do udziału w negocjacjach)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie zintegrowanych systemów komputerowych w podmiotach zajmujących się zarządzaniem zasobem komunalnym, zarządzaniem nieruchomościami (w tym obsługa wspólnot mieszkaniowych), o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto polegające na dostawie, wdrożeniu i utrzymaniu zintegrowanego systemu komputerowego w podmiotach opisanych powyżej w zakresie co najmniej obszarów(modułów) funkcjonalnych: zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi wraz z remontami i inwestycjami, finansowo-księgowego, środków trwałych, kadrowo-płacowego, fakturowania, budżetowania, współpracującego z serwisem internetowym w zakresie udostępniania wybranych funkcjonalności wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i wdrożenia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Zdolne |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami wymienionymi poniżej:
1.Kierownikiem projektu (minimum jedna osoba) -osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe polegające na wdrażaniu i obsłudze modułów funkcjonalnych: zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi, finansowo-księgowego, środków trwałych, kadrowo-płacowego, fakturowania, budżetowania, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym ukończonym (odebranym przez zamawiającego) wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w podmiocie prowadzącym podobną działalność jak Zamawiający, na stanowisku Kierownika projektu,
2. Zespołem składającym się z minimum 4 konsultantów wdrożeniowych gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach (modułach) funkcjonalnych, w którym każdy konsultant będzie osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą z minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przynajmniej w jednym wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego dla podmiotu prowadzącego podobną działalność jak Zamawiający,
3. Zespołem składającym się z minimum 3 programistów, zapewniającym możliwość dostosowania zintegrowanego systemu informatycznego do potrzeb Zamawiającego związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w którym każdy programista będzie osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą z minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba będzie pełniła więcej niż jedną funkcję wskazaną powyżej.
4. Biegłym rewidentem, zapewniającym możliwość dostosowania zintegrowanego systemu informatycznego, planu kont, polityki rachunkowości, wszelkich raportów i sprawozdawczości dla potrzeb Zamawiającego związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania w zakresie odpowiadającym obowiązującym zasadom i przepisom prawa
|
Sytuacja |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od III.4.1.) do III.4.3) niniejszego ogłoszenia: W przypadku spółek cywilnych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie III.4.1. niniejszego ogłoszenia, wykaz wykonanych usług oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (z pkt III.4.2) winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w pozostałych ppkt punktu III.4.2) oraz dowody dotyczące usług wymienionych w wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.2. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) ogłoszenia (lub w punktach III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia (z pkt III.4.2) i III.4.4) niniejszego ogłoszenia). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia), zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Wykaz wykonanych usług spełniających wymagania określone w pkt III.3.2) i III.3.4) niniejszego ogłoszenia sporządzony według załącznika nr 2 i 3 do ogłoszenia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
NO
|
Liczba wyk |
3
|
Wybor wyk |
Wykonawcy zostaną poddani ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w wyniku której zostaną przyznane im punkty liczone w następujący sposób:
1. Doświadczenie Wykonawcy we wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego w podmiotach prowadzących podobną działalność jak Zamawiający (max 50 pkt). Za zrealizowane wdrożenia w/w systemu, zakończone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) 1-2 wdrożenia - 30 pkt;
b) 3 wdrożenia - 40pkt,
c) 4 wdrożenia i więcej - 50 pkt.
2. Ilość wdrożeń w firmach zarządzających nieruchomościami w ilości zarządzanych budynków - nieruchomości (max 50 pkt) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wdrożenie w firmie zarządzającej:
a) 100-200 nieruchomości - 30pkt,
b) 201-300 nieruchomości - 40pkt,
c) 301 i więcej nieruchomości - 50pkt.
Maksymalna łączna ocena wynosi 100 pkt.
Opisanej powyżej punktacji podlegać będą wyłącznie doświadczenie Wykonawcy zawierające dowody dotyczące usług wymienionych w wykazach określające czy w/w usługi zostały wykonane należycie, tzn. - poświadczenie, np. referencje albo - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców, którzy spełnią te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska taką samą ilość punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawcę, który wprowadził większą ilość wdrożeń. Jeżeli więcej niż jeden Wykonawca uplasuje się na 3 miejscu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
funkcjonalność
|
Kryt 2p |
50
|
Adres strony internetowej siwz |
SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty wstępnej
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty wstępnej
|
Data składania wniosków |
04/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 /sekretariat/
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ma być sporządzony w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosków w postaci elektronicznej. Wnioski należy składać w bezpiecznej kopercie. Na opakowaniu wniosku należy zamieścić następującą informację: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz dodatkowo dokładny adres i miejsce złożenia wniosku, tj. Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 /sekretariat/. W przypadku braku w/w danych Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie wniosku przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pocztą lub pocztą kurierską - jego nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia wniosków.
2. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał poczty elektronicznej musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji porozumiewanie będzie następowało za pomocą faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną, lub wyjątkowo faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksu.
3. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby: a) Elżbieta Smagłowska - tel. 14 621-93-81 wew. 113 - w zakresie przedmiotu zamówienia; b) Katarzyna Molczyk - tel. 14 621-93-81 wew.118 , e-mail: mzb@mzb.tarnow.pl - w zakresie procedury przetargowej.
4. Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 04.12.2015 o godz. 9:15 w sali konferencyjnej.
5. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://mzb.tarnow.pl/index.php?page=przetargi&subpage1=uslugi-roboty-budowlane Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany ogłoszenia oraz odwołania dot. treści ogłoszenia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
|