Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Miejskim Zarządzie Budynków Spółka z o.o. w Tarnowie

Data publikacji 2015-11-27
Data zakończenia 2015-12-04 09:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o.
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 322760 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722241002, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej ZSI) obejmujący dostawę Zintegrowanego Systemu Informatycznego, kompleksowe wdrożenie Systemu Informatycznego w zakresie finansów, księgowości, zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi (w tym: remontów i inwestycji, czynszów z lokali komunalnych i socjalnych, dodatków mieszkaniowych, rozliczania mediów, kaucji mieszkaniowych oraz pełnej obsługi wspólnot mieszkaniowych) windykacji, majątku trwałego, planowania/budżetowania, kadr i płac, sprzedaży, elektronicznego obiegu dokumentów, portalu internetowego (e-kartoteka) oraz jego utrzymanie.
2.ZSI zostanie wdrożony u Zamawiającego z wykorzystaniem udostępnionych zasobów serwerowych Wykonawcy, tj. Wykonawca dostarczy własne zasoby serwerowe do siedziby Zamawiającego wymagane do prawidłowego działania ZSI, w tym pracy zdalnej. Wykonanie wdrożenia w strukturze rozproszonej (tj. jedna główna siedziba-serwer i lokalizacje poza siedzibą - oddziały firmy).
3.Wykonawca przeprowadzi analizę przedwdrożeniową w celu szczegółowego poznania potrzeb związanych z wdrażanym ZSI oraz zapewni możliwość rozszerzania i modyfikacji funkcjonalności ZSI oraz dostosowania systemu na etapie wdrożenia do indywidualnych wymagań Zamawiającego.
4.Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego.
5.Powdrożeniowe doradztwo techniczne i merytoryczne w zakresie wszelkich zagadnień związanych z działaniem ZSI. Aktualizacja systemu oraz aktualizacja związana ze zmianami obowiązującego prawa przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia systemu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o.
Ulica ul. Waryńskiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 014 621 93 81
Internet www.mzb.tarnow.pl
E-mail mzb@poczta.tarman.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przy złożeniu oferty ostatecznej (po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcami dopuszczonymi do udziału w negocjacjach)
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie zintegrowanych systemów komputerowych w podmiotach zajmujących się zarządzaniem zasobem komunalnym, zarządzaniem nieruchomościami (w tym obsługa wspólnot mieszkaniowych), o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto polegające na dostawie, wdrożeniu i utrzymaniu zintegrowanego systemu komputerowego w podmiotach opisanych powyżej w zakresie co najmniej obszarów(modułów) funkcjonalnych: zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi wraz z remontami i inwestycjami, finansowo-księgowego, środków trwałych, kadrowo-płacowego, fakturowania, budżetowania, współpracującego z serwisem internetowym w zakresie udostępniania wybranych funkcjonalności wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i wdrożenia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zdolne O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami wymienionymi poniżej: 1.Kierownikiem projektu (minimum jedna osoba) -osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe polegające na wdrażaniu i obsłudze modułów funkcjonalnych: zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi, finansowo-księgowego, środków trwałych, kadrowo-płacowego, fakturowania, budżetowania, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym ukończonym (odebranym przez zamawiającego) wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w podmiocie prowadzącym podobną działalność jak Zamawiający, na stanowisku Kierownika projektu, 2. Zespołem składającym się z minimum 4 konsultantów wdrożeniowych gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach (modułach) funkcjonalnych, w którym każdy konsultant będzie osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą z minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przynajmniej w jednym wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego dla podmiotu prowadzącego podobną działalność jak Zamawiający, 3. Zespołem składającym się z minimum 3 programistów, zapewniającym możliwość dostosowania zintegrowanego systemu informatycznego do potrzeb Zamawiającego związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w którym każdy programista będzie osobą z wykształceniem wyższym, posiadającą z minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba będzie pełniła więcej niż jedną funkcję wskazaną powyżej. 4. Biegłym rewidentem, zapewniającym możliwość dostosowania zintegrowanego systemu informatycznego, planu kont, polityki rachunkowości, wszelkich raportów i sprawozdawczości dla potrzeb Zamawiającego związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania w zakresie odpowiadającym obowiązującym zasadom i przepisom prawa
Sytuacja O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od III.4.1.) do III.4.3) niniejszego ogłoszenia: W przypadku spółek cywilnych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie III.4.1. niniejszego ogłoszenia, wykaz wykonanych usług oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (z pkt III.4.2) winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w pozostałych ppkt punktu III.4.2) oraz dowody dotyczące usług wymienionych w wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) ogłoszenia (lub w punktach III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia (z pkt III.4.2) i III.4.4) niniejszego ogłoszenia). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia), zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Wykaz wykonanych usług spełniających wymagania określone w pkt III.3.2) i III.3.4) niniejszego ogłoszenia sporządzony według załącznika nr 2 i 3 do ogłoszenia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia NO
Liczba wyk 3
Wybor wyk Wykonawcy zostaną poddani ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w wyniku której zostaną przyznane im punkty liczone w następujący sposób: 1. Doświadczenie Wykonawcy we wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego w podmiotach prowadzących podobną działalność jak Zamawiający (max 50 pkt). Za zrealizowane wdrożenia w/w systemu, zakończone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) 1-2 wdrożenia - 30 pkt; b) 3 wdrożenia - 40pkt, c) 4 wdrożenia i więcej - 50 pkt. 2. Ilość wdrożeń w firmach zarządzających nieruchomościami w ilości zarządzanych budynków - nieruchomości (max 50 pkt) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wdrożenie w firmie zarządzającej: a) 100-200 nieruchomości - 30pkt, b) 201-300 nieruchomości - 40pkt, c) 301 i więcej nieruchomości - 50pkt. Maksymalna łączna ocena wynosi 100 pkt. Opisanej powyżej punktacji podlegać będą wyłącznie doświadczenie Wykonawcy zawierające dowody dotyczące usług wymienionych w wykazach określające czy w/w usługi zostały wykonane należycie, tzn. - poświadczenie, np. referencje albo - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców, którzy spełnią te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska taką samą ilość punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawcę, który wprowadził większą ilość wdrożeń. Jeżeli więcej niż jeden Wykonawca uplasuje się na 3 miejscu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 funkcjonalność
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty wstępnej
Adres uzyskania siwz SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty wstępnej
Data składania wniosków 04/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 /sekretariat/
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ma być sporządzony w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosków w postaci elektronicznej. Wnioski należy składać w bezpiecznej kopercie. Na opakowaniu wniosku należy zamieścić następującą informację: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz dodatkowo dokładny adres i miejsce złożenia wniosku, tj. Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 /sekretariat/. W przypadku braku w/w danych Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie wniosku przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pocztą lub pocztą kurierską - jego nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia wniosków. 2. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał poczty elektronicznej musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji porozumiewanie będzie następowało za pomocą faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną, lub wyjątkowo faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksu. 3. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby: a) Elżbieta Smagłowska - tel. 14 621-93-81 wew. 113 - w zakresie przedmiotu zamówienia; b) Katarzyna Molczyk - tel. 14 621-93-81 wew.118 , e-mail: mzb@mzb.tarnow.pl - w zakresie procedury przetargowej. 4. Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 04.12.2015 o godz. 9:15 w sali konferencyjnej. 5. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://mzb.tarnow.pl/index.php?page=przetargi&subpage1=uslugi-roboty-budowlane Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany ogłoszenia oraz odwołania dot. treści ogłoszenia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)