Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie

Data publikacji 2015-11-30
Data zakończenia 2015-12-08 10:00:00
Instytucja Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Napoje, tytoń i produkty podobne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 323800 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 158100009, 159000007, 30000001, 31425003, 32121001, 32000003, 33330004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cześć 1 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Cześć 2 - Produkty drobiarskie
Cześć 3 - Ryby przetworzone i konserwowane
Cześć 4 - Owoce, warzywa przetworzone
Cześć 5 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Cześć 6 - Produkty mleczarskie
Część 7 - Produkty przemiału ziarna
Część 8 - Różne produkty spożywcze
Cześć 9 - Napoje
Część 10 - Pieczywo
Cześć 11 - Jaja
Część 12 - Ziemniaki
Część 13 - Makarony
Część 14 - Mleko świeże krowie
Część 15 - Owoce, warzywa

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.
2.Przewiduje się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1 formularze cenowe o 15 %, w związku z koniecznością dostosowania do potrzeb mieszkańców.
3.Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie - zwanego dalej odbiorcą - transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
4.Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. /tj. Dz. U. 2015, poz. 594 ze zm. Dz. U. z 2015 r. poz. 35/ oraz aktualnych rozporządzeń wydanych w tym zakresie.
5.Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ¾ okresu określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia dostawy do odbiorcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.
6.Rodzaj i ilość towarów stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określona będzie w zamówieniach przekazanych Wykonawcy w formie faksu, telefonicznie określających wielkość i rodzaj dostawy stosownie do potrzeb odbiorcy.
7.Dostawa artykułów spożywczych realizowana będzie stosownie do potrzeb odbiory, każdorazowo na jego wniosek - w ciągu nie dłużej niż dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia jednostkowego w godzinach 800 - 1400. W przypadku dostawy zamówionej ilości mleka dostawa odbywać się będzie codziennie w godzinach 600- 615.
8.Zamawiający informuje, iż w Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie obowiązuje system HACCP należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty:
a/ decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych.
b/ aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno -epidemiologicznych osoby dostarczającej towar.
9.Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach /skrzynki, pojemniki itp./. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów.
10.Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia Odbiorcy kontroli środka transportu i pojemników /opakowań/ do przewozu towaru pod kątem czystości.
11.Odbioru jakościowego artykułów dokonuje Odbiorca w chwili ich dostawy.
12.W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.
13.Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.
14. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: handlowy dokument identyfikacyjny, WZ lub fakturę.
15.Wykonawca poda imię i nazwisko osoby oraz określi numery telefonów kontaktowych i numery faksów niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

16. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne, to świadczą one o jakości materiałów / urządzeń / rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów / urządzeń / rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, na które wskazują zastosowane nazwy.
17. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych artykułów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu artykułu.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej w części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularze cenowe - odrębnie w każdym arkuszu dla każdej z części zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Ulica ul. Bielska 59
Nr domu 59
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-400
Województwo mazowieckie
Tel 024 2676800
Fax 024 2676848
Internet www.powiat.plock.pl
Regon 61101603400000
E-mail zeosz@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia /wzór zał. nr 3 do siwz/
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia /wzór zał. nr 3 do siwz/
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia /wzór zał. nr 3 do siwz/
Zdolne Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie: - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia /wzór zał. nr 3 do siwz/.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1/ Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz; 2/ Formularz cenowy - załącznik nr 1 do siwz; 3/ W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych artykułów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu artykułu. 4/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 u.p.z.p. w przypadku: 1/ zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w szczególności zmian stawki podatku VAT - w zakresie dostosowania jej do tych zmian. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zmianie przepisów w terminie 7 dni od uchwalenia / wydania przepisów, wskazując zmianę i określając jaki ma ona wpływ na realizacje umowy; 2/ zmian w wykazie podwykonawców, którzy biorą udział w wykonywaniu umowy; 3/ wystąpienia siły wyższej /siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych/ - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 4/ terminu wykonania umowy - o ile jest to korzystne dla Zamawiającego; 5/ konieczności usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań w niej użytych, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności lub doprecyzowanie jej postanowień w celu jednoznacznej jej interpretacji. 6/ poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. 2. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się przesyłką poleconą, o zmianach określonych w umowie nazw, adresów, osób, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej Umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku, ul. Bielska 59, p. 219
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej p.212, codziennie w dni pracy Urzędu: pon,wt,czw,pt w g.730-1530, w śr w g.730-1700, za pośrednictwem poczty, na adres wskazany w p.1 siwz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Ad. pkt II.2/ Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Rozpoczęcie 01.01.2016 r. Uczestnictwo innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b u.p.z.p. 1/ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2/ Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3/ W sytuacji gdy inny podmiot odda Wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia. 4/ Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p., Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a/ zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b/ sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 21. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)