Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Wojska Polskiego 28
|
Nr domu |
28
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-637
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8487023, 8487043
|
Fax |
061 8487043, 8487145
|
Internet |
www.au.poznan.pl
|
Regon |
00000184400000
|
E-mail |
zampub@au.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie oświadczenia
|
Wiedza |
wykażą, że wykonali dostawy sprzętu komputerowego w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączą dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez zakres niezbędny rozumie się co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego dla części nr 1 o wartości min. 120 000 zł brutto każda oraz co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego dla części nr 2 o wartości min. 200 000 zł brutto każda.
Dokumentami, o których mowa powyżej są:
a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 2) lit. a;
|
Potencjał |
na podstawie oświadczenia
|
Zdolne |
na podstawie oświadczenia
|
Sytuacja |
na podstawie oświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W celu potwierdzenia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu dostaw, spełniających warunki zapisane w pkt. 7.1. ppkt. 2 SIWZ, wg załącznika nr 5 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1
2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada normom Wykonawca dostarczy dokument w postaci oświadczenia potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia deklaracje zgodności WE i posiada oznakowanie CE - załącznik nr 6
3. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku. - załącznik nr 7
4. Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001 (lub równoważny certyfikat jakości) oraz ISO 14001 lub równoważna norma określająca metody wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego przez wykonawcę i producenta notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów stacjonarnych, monitorów i drukarek.
5. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ (Główny Inspektorat Ochrony Środowiska)
6. Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta - wg załącznika nr 8
7. Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania, wg załącznika nr 9
8. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
Wykonawca musi udzielić gwarancji na cały zaproponowany sprzęt w przedziale:
G min - minimalna długość gwarancji: 24 miesiące,
G max. - maksymalna długość gwarancji, nie dłużej niż 36 miesięcy,
licząc od daty podpisania protokołu odbioru i instalacji sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego działania przez Użytkownika.
Zamawiający ocenia oferty na podstawie długości okresu gwarancji podanej w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 1.
Okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji producenta notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów stacjonarnych, monitorów i drukarek, nie mniej niż 24 miesiące oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści załącznika nr 10.
W przypadku zaoferowania sprzętu, którego standardowa gwarancja producenta jest krótsza, wymagane jest załączenie oświadczenia producenta sprzętu, że będzie on objęty gwarancją producenta na cały okres obowiązywania zaproponowanej długości gwarancji.
9. Parafowany wzór protokołu odbioru sprzętu i oprogramowania zawierający istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu - załącznik nr 11
10. Parafowany wzór Karty Przyjęcia zgłoszenia serwisowego - załącznik nr 12
11. Potwierdzenie strony internetowej umożliwiającej dokonywanie zamówień on-line opisanym w pkt. 3.7 SIWZ.
12. Schemat przebiegu obsługi serwisowej
13. Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 13
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przewiduje możliwość zmiany Umowy w odniesieniu do ilości i terminu realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem § 4 ust. 6, 7, 8 Umowy.
3. Zamawiający przewiduje, że w wypadku wycofania z produkcji sprzętu komputerowego określonego w Załączniku nr 1 Umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę zamiennik o parametrach lepszych na zasadach określonych § 4 ust. 6 Umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zamiany terminu wykonania Umowy, w przypadku zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie tworzenia SIWZ oraz takich, które są związane z działaniem siły wyższej.
5. W przypadku, gdy zakończenie realizacji danej dostawy sprzętu zostało uzgodnione w określonym terminie, Wykonawca będzie mógł dostarczyć sprzęt w terminie wcześniejszym, pod warunkiem uzyskania na powyższe zgody Zamawiającego.
6. W przypadku zmniejszenia zakresu ilościowego sprzętu zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę opiewającą na wartość nie dostarczonego sprzętu.
7. W przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
9. Ewentualne spory mogące wynikać z tytułu niewłaściwego wykonania, bądź niewykonania niniejszej Umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi rzeczowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Długość okresu gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.up.poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00
|
Data składania wniosków |
10/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|