pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Ochotnica Dolna

Data publikacji 2012-11-06
Data zakończenia 2012-11-14 08:45:00
Instytucja Gmina Ochotnica Dolna
Miejscowość Ochotnica Dolna
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 233877 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 374429008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do prowadzenia zajęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
UWAGA!!! We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis: lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.

Dostawy będą realizowane w następujących szkołach
- Zespół Szkolno Przedszkolnego w Tylmanowej
- Szkoła Podstawowa Zawodzie w Tylmanowej
- Szkoła Podstawowa Centrum w Ochotnicy Dolnej
- Szkoła Podstawowa Skrodne w Ochotnicy Dolnej
- Szkoły Podstawowej Jamne w Ochotnicy Górnej

2.2 Przedmiot zamówienia podzielono na niżej wymienione części:

Część I - Zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu, obejmująca:
Cz. I.1 - zakup pomocy i sprzętu dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tylmanowej
Cz. I.2 - zakup pomocy i sprzętu dla Szkoły Podstawowej Tylmanowa Zawodzie
Cz. I.3 - zakup pomocy i sprzętu dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Centrum
Cz. I.4 - zakup pomocy i sprzętu dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Skrodne
Cz. I.5 - zakup pomocy i sprzętu dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Jamne

Część II - Zakup książek, obejmująca:
Cz. II.1 - zakup książek dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tylmanowej
Cz. II.2 - zakup książek dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Centrum
Cz. II.3 - zakup książek dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Skrodne
Cz. II.4 - zakup książek dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Jamne

Część III - Zakup materiałów biurowych, obejmująca:
Cz. III.1 - zakup materiałów biurowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tylmanowej
Cz. III.2 - zakup materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Centrum
Cz. III.3 - zakup materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Skrodne
Cz. III.4 - zakup materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej Jamne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ochotnica Dolna
Ulica Osiedle Dłubacze 160
Nr domu 160
Miejscowość Ochotnica Dolna
Kod Pocztowy 34-452
Województwo małopolskie
Tel 18 262 09 10
Fax 18 262 09 36
Internet www.ochotnica.pl
Regon 49189258700000
E-mail ligeza@ochotnica.pl, gmina@ochotnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie przedłożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny wydruk z CEIDG prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza Na podstawie przedłożenia: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjał Na podstawie przedłożenia: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne Na podstawie przedłożenia: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja Na podstawie przedłożenia: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty - formularz ofertowy, - Wypełnione zestawienie pomocy dydaktycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ - w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności : - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE - wprowadzone zostały zmiany dotyczące dofinansowania i rozliczenia zadań współfinansowanych przez fundusze UE oraz inne (w tym krajowe) instytucje dofinansowujące. - wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. - z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej os. Dłubacze 160, pok. 11 34-452 Ochotnica Dolna
Data składania wniosków 14/11/2012
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej os. Dłubacze 160, pok. 17 34-452 Ochotnica Dolna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe POKL, Działanie 9.1.2
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)