Dostawa stacji graficznych oraz notebooka na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.

Data publikacji 2012-11-06
Data zakończenia 2012-11-15 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 233947 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie 2 stacji graficznych do projektu Comarch GiS oraz notebooka, o parametrach minimalnych i konfiguracji opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie składa się z 2 zadań: zadanie nr 1 - dostawa stacji graficznych i monitorów: 1a) stacje graficzne - Ilość: 2 szt., 1b) monitory LCD 27 cali - Ilość: 2 szt. zadanie nr 2 - dostawa notebooka - Ilość: 1 szt. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 oraz posiadać wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim, licencje na oprogramowanie, certyfikaty Microsoftu (dla stacji graficznych), deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE, certyfikaty Energy Star oraz sterowniki do zainstalowanych w stacjach i urządzeniach komponentów. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych. Serwis sprzętu musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Ulica ul. Chyliczkowska 14
Nr domu 14
Miejscowość Piaseczno
Kod Pocztowy 05-500
Województwo mazowieckie
Tel 022 7572741
Fax 022 7371158
Regon 01327098500000
E-mail inw@piaseczno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 500 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości minimum 9.000 zł brutto (każde z nich). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: a) wynagrodzenia WYKONAWCY, jeżeli zmiana wynagrodzenia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO b) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od WYKONAWCY, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.piaseczno.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
Data składania wniosków 15/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)