Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach

Data publikacji 2012-11-06
Data zakończenia 2012-11-14 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Ropczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 233971 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni fototechnicznej, zawodowej hotelarz, zawodowej sprzedawcy, geografii, doradztwa zawodowego oraz szafy metalowej do archiwizacji dokumentów w projekcie: Podkarpacie stawia na zawodowców
Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części:
Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni fototechnicznej
Przedmiotem dostawy jest:
Aparaty fotograficzne - 3 szt., lampy błyskowe - 2 szt., statywy do aparatu 3 szt., urządzenia do sterowania radiowego lampą błyskową - 3 szt., namiot bezcieniowy - 1 szt., reflektor do oświetlenia tła - 2 szt., reflektor punktowy - 2 szt., softbox - 2 szt., parasolki białe - 2 szt., blenda - 1 szt., tła fotograficzne - 3 szt., statywy i uchwyty do akcesoriów - 6 szt., światłomierz - 1 szt., filtry - 7 szt., sensytometr - 1 szt., skaner do filmów - 1 szt., komputer do pracowni fotograficznej - 1 szt., oprogramowanie do komputera - 1 sztuka, drukarka - 1 szt.
Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni zawodowej hotelarz
Przedmiotem dostawy jest:
Projektor z uchwytem - 1 szt., ekran - 1 szt., wózek hotelowy - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., fax z drukarką - 1 szt., pomocnik kelnerski - 1 szt., serwis - 2 szt., teace - 6 szt., serwety - 20 szt., obrusy - 2 szt., podobrusy - 1 szt., kieliszki - 48 szt., kufle - 6 szt., pucharki koktajlowe - 6 szt., pokale do wina - 6 szt., szklanki - 24 szt., szkła do irish - cofee - 6 szt.
Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni zawodowej sprzedawcy
Przedmiotem dostawy jest:
Laptop - 1 szt., oprogramowanie do komputera - 1 szt., projektor - 1 szt., uchwyt do projektora - 1 szt., ekran - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., kasy fiskalne - 5 szt. waga fiskalna - 1 szt., drukarka fiskalna - 1szt., lada do obsługi fiskalnej - 1 szt., regały do symulacji sklepu - 3 szt., czytnik kodów - 2 szt.
Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni geografii
Przedmiotem dostawy jest:
Projektor - 1 szt., uchwyt do projektora - 1 szt., ekran - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., atlas multimedialny - programy - 3 szt.
Część 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni doradztwa zawodowego
Przedmiotem dostawy jest:
Komputery (2 stacjonarne/ 1 laptop) - 3 szt., oprogramowanie - 3 szt. drukarka - 1 szt., rzutnik - 1 szt., ekran przenośny - 1 szt., literatura fachowa z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości - 1 szt., filmy edukacyjne z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości - 1 szt., biurka pod komputery - 2 szt., biurko dla prowadzącego - 1 szt., regał na literaturę i pomoce dydaktyczne - 1 szt.
Część 6 - Dostawa szafy metalowej do archiwizacji dokumentów
Przedmiotem dostawy jest szafa metalowa do archiwizacji dokumentów - 1 szt.

3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia dla wszystkich części został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw (załącznik nr 1 do siwz)
3.3 Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniały co najmniej minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca , który zaproponuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.4 Zamawiający wymaga dodatkowo:
3.4.1 udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość zamówienia wyposażenia do wszystkich pracowni,
3.4.2 aby dostarczony sprzęt i wyposażenie były fabrycznie nowe oraz spełniały wszelkie wymagania wraz z normami właściwymi do wyposażenia klasopracowni edukacyjnych. Wraz z każdym dostarczonym urządzeniem , sprzętem należy przedłożyć przy dostawie następujące dokumenty w języku polskim:
- opis techniczny urządzenia, sprzętu,
- warunki eksploatacji,
- Dokumenty gwarancyjne,
- Certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp.,
3.4.3 skompletowania oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu i wyposażenia,
3.5.4 przeszkolenia wstępnego personelu zamawiającego ( nauczycieli i pracowników Zespołu Szkół ), tam gdzie uruchomienie sprzętu, urządzenia wymaga przeszkolenia.
3.4.4 zapewnienia świadczenia nieodpłatnie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi

3.5 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną, na kilka lub na wszystkie części zamówienia
3.6 Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą kart technicznych / kart katalogowych określających dane techniczne oraz parametry oferowanego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia. Wykonawca przedłoży te dokumenty na etapie dostawy wraz z urządzeniem. W przypadku dostarczenia urządzenia, które nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do siwz - opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że urządzenie nie zostało dostarczone.

Opis

Przedmiotem dostawy jest:
Aparaty fotograficzne - 3 szt., lampy błyskowe - 2 szt., statywy do aparatu 3 szt., urządzenia do sterowania radiowego lampą błyskową - 3 szt., namiot bezcieniowy - 1 szt., reflektor do oświetlenia tła - 2 szt., reflektor punktowy - 2 szt., softbox - 2 szt., parasolki białe - 2 szt., blenda - 1 szt., tła fotograficzne - 3 szt., statywy i uchwyty do akcesoriów - 6 szt., światłomierz - 1 szt., filtry - 7 szt., sensytometr - 1 szt., skaner do filmów - 1 szt., komputer do pracowni fotograficznej - 1 szt., oprogramowanie do komputera - 1 sztuka, drukarka - 1 szt.Przedmiotem dostawy jest:
Projektor z uchwytem - 1 szt., ekran - 1 szt., wózek hotelowy - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., fax z drukarką - 1 szt., pomocnik kelnerski - 1 szt., serwis - 2 szt., teace - 6 szt., serwety - 20 szt., obrusy - 2 szt., podobrusy - 1 szt., kieliszki - 48 szt., kufle - 6 szt., pucharki koktajlowe - 6 szt., pokale do wina - 6 szt., szklanki - 24 szt., szkła do irish - cofee - 6 szt.Przedmiotem dostawy jest:
Laptop - 1 szt., oprogramowanie do komputera - 1 szt., projektor - 1 szt., uchwyt do projektora - 1 szt., ekran - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., kasy fiskalne - 5 szt. waga fiskalna - 1 szt., drukarka fiskalna - 1szt., lada do obsługi fiskalnej - 1 szt., regały do symulacji sklepu - 3 szt., czytnik kodów - 2 szt.Przedmiotem dostawy jest:
Projektor - 1 szt., uchwyt do projektora - 1 szt., ekran - 1 szt., telewizor - 1 szt., uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt., atlas multimedialny - programy - 3 szt.Przedmiotem dostawy jest:
Komputery (2 stacjonarne/ 1 laptop) - 3 szt., oprogramowanie - 3 szt. drukarka - 1 szt., rzutnik - 1 szt., ekran przenośny - 1 szt., literatura fachowa z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości - 1 szt., filmy edukacyjne z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości - 1 szt., biurka pod komputery - 2 szt., biurko dla prowadzącego - 1 szt., regał na literaturę i pomoce dydaktyczne - 1 szt.Przedmiotem dostawy jest szafa metalowa do archiwizacji dokumentów - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół
Ulica ul. Mickiewicza 14
Nr domu 14
Miejscowość Ropczyce
Kod Pocztowy 39-100
Województwo podkarpackie
Tel 017 22 18 270
Fax 017 22 18 447
Regon 69069111300000
E-mail zsropczyce@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres jego działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; 1. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazanie pomieszczeń do montażu sprzętu i wyposażenia, 2. Skrócenie wykonania terminu wykonania zamówienia w przypadku możliwości wcześniejszej dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia. 3. Rezygnacja z części dostaw 4. Zmiany w kolejności i terminach dostaw poszczególnych asortymentów. 5. Zmiana parametrów urządzeń i sprzętu w przypadku braku możliwości dostarczenia wyposażenia przedstawionego w ofercie z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy - poświadczonych pisemnie 6. Zmiana wymiarów, parametrów, kolorystyki, ustawienia sprzętu i wyposażenia w przypadku konieczności dopasowania poszczególnego asortymentu do istniejących pomieszczeń. 7. Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: - wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, - wniosek Wykonawcy. 8. taki wniosek, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy 9. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. 10. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.spropczyce.pl/tablica_ogloszen/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 14
Data składania wniosków 14/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 14 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Podkarpacie stawia na zawodowców dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki - priorytet IX, działanie 9.2
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)