Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń océ varioprint 2110, océ variolink 5522c oraz kopertownicy neopost si-92: ZP-AT-68/15

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-14 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331522 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503100001, 503132004, 503131003, 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń océ varioprint 2110, océ variolink 5522c oraz kopertownicy neopost si-92.
2.Serwis naprawczy obejmuje:
-wykonanie regulacji i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kopiarko-drukarek i utrzymywania stałej jakości kopii,
-dostawę i wymianę zużytych lub uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie kopiarko-drukarek oraz kopertownicy,
-dostawę i wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru i zszywek),
-dostawę tonerów i innych materiałów wymienianych przez operatorów Zamawiającego,
-odbiór i utylizację pustych tonerów,
-wykonanie regulacji i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu kopertującego,
-koszt napraw bieżących,
-koszt robocizny i dojazdu techników serwisowych,
-pomoc telefoniczną z zakresu obsługi kopiarko-drukarek oraz kopertownicy.
Wykonanie naprawy kopiarko-drukarek i systemu kopertującego musi być zakończone przywróceniem ich pełnej sprawności eksploatacyjnej i należytego wyglądu estetycznego.
3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
- we wzorze umowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 8 do SIWZ.
4.Miejsce realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Urzędzie Dozoru Technicznego,
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.
5.Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. lub do dnia wyczerpania kwoty wynikającej z umowy, w zależności od tego, która z dat nastąpi wcześniej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda). Jedna z ww. usług musi dotyczyć serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ. Przez usługę rozumie się świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę: - okres jej realizacji, na dzień składania ofert, musi trwać, co najmniej 6 miesięcy; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać, co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy, w tym, co najmniej jeden z Wykonawców - usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.
Zdolne Wykonawca musi dysponować minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wydany przez producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela certyfikat poświadczający, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń Océ lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie serwisu urządzeń kopiująco-drukujących: VarioPrint 2110, VarioLink 5522c. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda). Jedna z ww. usług musi dotyczyć serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ. Przez usługę rozumie się świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę: - okres jej realizacji, na dzień składania ofert, musi trwać, co najmniej 6 miesięcy; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać, co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy, w tym, co najmniej jeden z Wykonawców - usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz oferty wraz z formularzem cenowym (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a)zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych, m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych, awarią urządzeń podlegających serwisowaniu, zaprzestaniem wsparcia przez producenta (brak dostępności części zamiennych) - w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (np. skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy); b)zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (np. zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy); c)wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy); d)w przypadku wprowadzenia podwykonawcy - w takiej sytuacji umowa podlega aneksowaniu w zakresie zapisów odnoszących się do podwykonawstwa, zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego: 1)Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawcy. 2)Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje i swojego podwykonawcy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za swoich pracowników i pracowników podwykonawcy. 3) Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienie do wykonywania zleconej części prac. 4) Wykonawca zapewni, aby wszystkie umowy z podwykonawcami zostały sporządzone na piśmie i na wezwanie Zamawiającego przekaże mu kopie każdej z tych umów. 5) Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia każdego podwykonawcy tak, jakby to były działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jego własnych pracowników lub przedstawicieli. 6) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy. 7) Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w ust. 1 - 6, upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. e) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy (dotyczy Wykonawcy, który przy wykonywaniu zamówienia powierzył podwykonawcy realizacje części zamówienia) - w takiej sytuacji z umowy zostaną usunięte zapisy § 10 umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy: - zmiana danych teleadresowych Stron. - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji zamówienia - obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 5
Kryt 3 Czas wykonania naprawy
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl, zakładka: o nas -zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz Bezpłatnie ze strony UDT: www.udt.gov.pl, zakładka: o nas-zamówienia publiczne. Odpłatnie: w siedzibie UDT, koszt powielenia SIWZ 0,50zł za stronę A4+13,50zł przesyłka.
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Za całość usług objętych umową Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie miesięczne. Termin płatnośc: faktura będzie płatna w terminie 21 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)