Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Ulica |
ul. Szczęśliwicka 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-353
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5722100
|
Fax |
022 5722388
|
Internet |
www.udt.gov.pl
|
Regon |
01719630000000
|
E-mail |
azp@udt.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda). Jedna z ww. usług musi dotyczyć serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ.
Przez usługę rozumie się świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę:
- okres jej realizacji, na dzień składania ofert, musi trwać, co najmniej
6 miesięcy;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać, co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy, w tym, co najmniej jeden z Wykonawców - usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy.
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą
spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wydany przez producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela certyfikat poświadczający, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń Océ lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie serwisu urządzeń kopiująco-drukujących: VarioPrint 2110, VarioLink 5522c.
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą
spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda). Jedna z ww. usług musi dotyczyć serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ.
Przez usługę rozumie się świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę:
- okres jej realizacji, na dzień składania ofert, musi trwać, co najmniej
6 miesięcy;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać, co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy, w tym, co najmniej jeden z Wykonawców - usługę serwisu urządzeń kopiująco-drukujących firmy Océ, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, na podstawie jednej umowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty wraz z formularzem cenowym (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
a)zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych, m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych, awarią urządzeń podlegających serwisowaniu, zaprzestaniem wsparcia przez producenta (brak dostępności części zamiennych) - w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (np. skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy);
b)zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (np. zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy);
c)wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; w takiej sytuacji zmianie może ulec zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie urządzeń podlegających serwisowaniu) oraz termin realizacji umowy (skrócenie terminu świadczenia usług będących przedmiotem umowy);
d)w przypadku wprowadzenia podwykonawcy - w takiej sytuacji umowa podlega aneksowaniu w zakresie zapisów odnoszących się do podwykonawstwa, zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego:
1)Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawcy.
2)Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje i swojego podwykonawcy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za swoich pracowników i pracowników podwykonawcy.
3) Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienie do wykonywania zleconej części prac.
4) Wykonawca zapewni, aby wszystkie umowy z podwykonawcami zostały sporządzone na piśmie i na wezwanie Zamawiającego przekaże mu kopie każdej z tych umów.
5) Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia każdego podwykonawcy tak, jakby to były działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jego własnych pracowników lub przedstawicieli.
6) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy.
7) Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w ust. 1 - 6, upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie.
e) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy (dotyczy Wykonawcy, który przy wykonywaniu zamówienia powierzył podwykonawcy realizacje części zamówienia) - w takiej sytuacji
z umowy zostaną usunięte zapisy § 10 umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
Uwaga: Jeżeli rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy:
- zmiana danych teleadresowych Stron.
- zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji zamówienia - obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie,
a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas reakcji
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Czas wykonania naprawy
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.udt.gov.pl, zakładka: o nas -zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Bezpłatnie ze strony UDT: www.udt.gov.pl, zakładka: o nas-zamówienia publiczne. Odpłatnie: w siedzibie UDT, koszt powielenia SIWZ 0,50zł za stronę A4+13,50zł przesyłka.
|
Data składania wniosków |
14/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria
UDT.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Za całość usług objętych umową Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie miesięczne. Termin płatnośc: faktura będzie płatna w terminie 21 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
|
Czy unieważnienie |
Nie
|