Dostawa mebli tapicerowanych i innych dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-17 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336696 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 395161003, 391120000, 391131008, 391431100, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia wykonanie, dostawa, montaż, sprzedaż mebli tapicerowanych - kanapy, sofy, fotele, fotele biurowe, krzesła, taborety

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-168
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E-mail przetargi@biziel.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Aktualny atest higieniczny tkaniny tapicerskiej - dotyczy pozycji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: pozycja: 2, 3, 4, 7, 9, 11, 12, 13, 15, 18. 2. Próbka proponowanej tkaniny o formacie 1 m x 1 m - 1 sztuka - dotyczy pozycji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: pozycja: 7, 18. Jeżeli wykonawca będzie proponował wykonanie tapicerki z tej samej tkaniny dla pozycji 7 i 18 wystarczy załączenie do oferty 1 sztuki w wymaganych rozmiarach i parametrach. 3. Atest wytrzymałościowy/świadectwo badań wytrzymałościowych - dotyczy pozycji 23. opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Aktualny atest i/lub aktualna deklaracja zgodności i/lub aktualny certyfikat zgodności CE - dotyczy pozycji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: pozycja: 1, 5, 6, 8, 10, 19, 22, 23, 24.
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 2) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, 3) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.biziel.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , lok. nr 018. Cena SIWZ 10 zł brutto
Data składania wniosków 17/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1).Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 2). e-mail - przetargi@biziel.pl. 3). NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 4). telefony: (52) 36-55-521, 36-55-352. 5). Członkami komisji uprawnionymi do bezpośrednich kontaktów z Wykonawcami są: Cezary Kobziakowski- Dział Administracyjno- Techniczny - tel. 52/36 -55-500. Izabela Smejlis- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. (52) 36-55-521. 6). Nr sprawy NZZ/95/D/15. 7). Otwarcie ofert - Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 17.12.2015 r. o godzinie: 11:30. 8). Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 8.1.SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 8.2.Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 8.3.SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 8.4.Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 8.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w Sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca - spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 11. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Nazwa kryterium. Waga kryterium: Cena. 90%. Okres gwarancji. 10%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 90 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: okres gwarancji - wskaźnik G - obliczony będzie według wzoru: G = ( Gp / Gmax ) x 10 [ % ]. Gdzie: Gp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Gmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji Gmax = 12 pkt. ( maksymalna ilość punktów do otrzymania ). W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt. Opis oceniany w ramach kryterium okres gwarancji: Oceniany okres gwarancji Punktacja Dla okresu powyżej 24 m-cy do 36 m-cy lub równe 36 miesięcy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą( 24 miesiące ) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn: - za dodatkowy 1 miesiąc - 1 pkt. - za dodatkowe 2 miesiące - 2 pkt. - za dodatkowe 3 miesiące - 3 pkt. - za dodatkowe 4 miesiące - 4 pkt. - za dodatkowe 5 miesięcy - 5 pkt. - za dodatkowe 6 miesięcy - 6 pkt. - za dodatkowe 7 miesięcy - 7 pkt. - za dodatkowe 8 miesięcy - 8 pkt. - za dodatkowe 9 miesięcy - 9 pkt. - za dodatkowe 10 miesięcy - 10 pkt. - za dodatkowe 11 miesięcy - 11 pkt. - za dodatkowe 12 miesięcy - 12 pkt. Uwaga: Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 36 m-cy zamawiający przyzna 12 pkt. C) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + G. Gdzie: O - wskaźnik oceny oferty. C - wskaźnik ceny. G - wskaźnik okres gwarancji. Uwaga: Kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. 4. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 12. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) oświadczenie wymienione w Sekcji III.4.2. i Sekcji III.4.4. wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b)wspólny formularz oferty oraz oświadczenie wymienione w Sekcji III.4.1 podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)