PN-43/15 DOSTAWA I MONTAŻ AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO 400kVA ZE ZBIORNIKIEM WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA I ROZDZIELNI RAP.

Data publikacji 2015-12-31
Data zakończenia 2016-01-19 09:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359094 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311000007, 712100003, 450000007, 451000008, 451130002, 452613100, 452623705, 453100003, 453110000, 453162007, 453170002, 454100004, 454211005, 454300000, 454421008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu i rozdzielnicy oraz wykonanie usług projektowych i robót budowlanych dla zadania obejmującego:
a) demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego, instalacji elektrycznej i c.o. w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego,
b) remont pomieszczenia agregatu prądotwórczego,
c) dostawa kompletnego (nowego) zestawu agregatu prądotwórczego z montażem i uruchomieniem,
d) przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej rozdzielnicy RAP, wykonanie, dostawa z montażem rozdzielni w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego,
2. Inwestycja posadowiona będzie na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże
i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S 00111508 4.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami zawierają Załączniki Nr 1, Nr 2 Nr 3 do SIWZ. Opis obejmuje między innymi:
- minimalne wymagania techniczne dla agregatu prądotwórczego,
- wymagania techniczne do projektu, wykonania i montażu rozdzielnicy RAP,
- wymagania techniczne dla prac instalacyjnych i ogólnobudowlanych.
Roboty budowlane i montażowe i instalacyjne wykonywane będą na czynnym obiekcie szpitalnym; należy zapewnić ciągłość dostaw energii elektrycznej do budynków szpitalnych. ZAMAWIAJĄCY zakłada wyminę agregatu prądotwórczego i rozdzielnicy RAP tylko w dniach wolnych od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z ZAMAWIAJĄCYM.
4. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami prawa oraz z:
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami),
2) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami),
3) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami),
4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r. poz. 739),
5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 1422),
6) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tj. Dz. U. Nr 109, poz. 719 z późniejszymi zmianami),
7) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003r, Nr 169 poz. 1650 z późniejszymi zmianami),
8) miejscowym planem zagospodarowania terenu Golęcino - Gocław 2 w Szczecinie (Uchwała RM nr XXVIII 797 13 z dnia 18.03.2013 r.).
Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji, oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Strzałowska 22
Nr domu 22
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 71-730
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4251410
Fax 091 4251406
Internet www.onkologia.szczecin.pl
Regon 00081739100000
E-mail szpital@onkologia.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 84
Wadium ZAMAWIAJĄCY ustala wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość wynosi 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 11 Prawa zamówień publicznych. Uwaga: dokumenty wskazane w pkt.3. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 4. i 5. w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy. 5. Jeżeli, w przypadku WYKONAWCY mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, WYKONAWCA składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio. 6. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.-4 ustawy składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego swego kraju pochodzenia albo zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji WYKONAWCY, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio. 8. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie. 9. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodnośćz oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 2.).
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia: 1. Wykazu robót instalacyjnych i budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót poniżej wskazanych, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Takimi dowodami są: - poświadczenie wykonanych prac (wystawione przez użytkowników), - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 (np. likwidacja osoby prawnej, zaprzestanie działalności gospodarczej, wykreślenie osoby fizycznej z CEIDG). Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda ujęcia w wykazie, co najmniej jednego wykonania robót w zakresie montażu i uruchomienia agregatu prądotwórczego min. 350kVA we współpracy z siecią energetyki zawodowej. 2. ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty instalacyjne były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio ZAMAWIAJĄCEMU. 3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Kierownik budowy i kierownicy robót muszą spełniać poniższe warunki: kierownik budowy - wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a) łącznie, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi przez okres nie krótszy niż 2 lata, c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, kierownik robót elektrycznych - wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a) łącznie, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych, wraz z doświadczeniem w zakresie budowy stacji transformatorowych z zasilaniem rezerwowanym z agregatu prądotwórczego, b) posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez okres nie krótszy niż 2 lata, c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę. Do Załącznika Nr 7 do SIWZ należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wskazanych osób oraz potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia do oferty instrukcji i DTR proponowanego agregatu prądotwórczego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji na zamontowany agregat prądotwórczy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.onkologia.szczecin.pl
Adres uzyskania siwz Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat
Data składania wniosków 19/01/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)