1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu i rozdzielnicy oraz wykonanie usług projektowych i robót budowlanych dla zadania obejmującego:
a) demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego, instalacji elektrycznej i c.o. w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego,
b) remont pomieszczenia agregatu prądotwórczego,
c) dostawa kompletnego (nowego) zestawu agregatu prądotwórczego z montażem i uruchomieniem,
d) przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej rozdzielnicy RAP, wykonanie, dostawa z montażem rozdzielni w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego,
2. Inwestycja posadowiona będzie na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże
i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S 00111508 4.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami zawierają Załączniki Nr 1, Nr 2 Nr 3 do SIWZ. Opis obejmuje między innymi:
- minimalne wymagania techniczne dla agregatu prądotwórczego,
- wymagania techniczne do projektu, wykonania i montażu rozdzielnicy RAP,
- wymagania techniczne dla prac instalacyjnych i ogólnobudowlanych.
Roboty budowlane i montażowe i instalacyjne wykonywane będą na czynnym obiekcie szpitalnym; należy zapewnić ciągłość dostaw energii elektrycznej do budynków szpitalnych. ZAMAWIAJĄCY zakłada wyminę agregatu prądotwórczego i rozdzielnicy RAP tylko w dniach wolnych od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z ZAMAWIAJĄCYM.
4. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami prawa oraz z:
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami),
2) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami),
3) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami),
4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r. poz. 739),
5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 1422),
6) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tj. Dz. U. Nr 109, poz. 719 z późniejszymi zmianami),
7) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003r, Nr 169 poz. 1650 z późniejszymi zmianami),
8) miejscowym planem zagospodarowania terenu Golęcino - Gocław 2 w Szczecinie (Uchwała RM nr XXVIII 797 13 z dnia 18.03.2013 r.).
Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji, oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
|
Ulica |
ul. Strzałowska 22
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
71-730
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4251410
|
Fax |
091 4251406
|
Internet |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Regon |
00081739100000
|
E-mail |
szpital@onkologia.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
84
|
Wadium |
ZAMAWIAJĄCY ustala wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość wynosi 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 11 Prawa zamówień publicznych.
Uwaga: dokumenty wskazane w pkt.3. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 4. i 5. w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy.
5. Jeżeli, w przypadku WYKONAWCY mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, WYKONAWCA składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio.
6. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.-4 ustawy składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego swego kraju pochodzenia albo zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio.
7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji WYKONAWCY, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 4. stosuje się odpowiednio.
8. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
9. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodnośćz oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 2.).
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia:
1. Wykazu robót instalacyjnych i budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót poniżej wskazanych, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Takimi dowodami są:
- poświadczenie wykonanych prac (wystawione przez użytkowników),
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 (np. likwidacja osoby prawnej, zaprzestanie działalności gospodarczej, wykreślenie osoby fizycznej z CEIDG).
Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda ujęcia w wykazie, co najmniej jednego wykonania robót w zakresie montażu i uruchomienia agregatu prądotwórczego min. 350kVA we współpracy z siecią energetyki zawodowej.
2. ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty instalacyjne były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio ZAMAWIAJĄCEMU.
3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Kierownik budowy i kierownicy robót muszą spełniać poniższe warunki:
kierownik budowy - wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) łącznie, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy,
b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi przez okres nie krótszy niż 2 lata,
c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę,
kierownik robót elektrycznych - wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) łącznie, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych, wraz z doświadczeniem w zakresie budowy stacji transformatorowych z zasilaniem rezerwowanym z agregatu prądotwórczego,
b) posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez okres nie krótszy niż 2 lata,
c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę.
Do Załącznika Nr 7 do SIWZ należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wskazanych osób oraz potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia do oferty instrukcji i DTR proponowanego agregatu prądotwórczego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji na zamontowany agregat prądotwórczy
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat
|
Data składania wniosków |
19/01/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|