Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
Ulica |
ul. Zachodnia 55a
|
Nr domu |
55a
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
91-063
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6322361
|
Fax |
042 6322361
|
Internet |
www.mzz.lodz.pl
|
Regon |
00435176500000
|
E-mail |
zampub@mzz.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
|
Rodzaj zam inny |
Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Sukcesywna dostawa naturalnych, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
|
Czas |
D
|
Data roz |
01/03/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP wraz z wykazem środków transportu - Załącznik Nr 5, do którego należy załączyć gdy zakład posiada certyfikowany system HACCP/System Zarzadzania Bezpieczeństwem Żywności - kopie takiego certyfikatu;
Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zezwalające na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności (kserokopia wpisu do rejestru zakładów) zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Jeżeli przedmiot umowy lub jego część realizowany będzie przez Podwykonawców należy przedstawić dokumenty wymienione w punktach 3, 4,5 oraz 6 dotyczące Podwykonawców.
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 i Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania:
Ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np.: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąca stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia , stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Zasady realizacji gwarancji, jakości w okresie trwania umowy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.mzz.lodz.pl/index.php?id=120
|
Adres uzyskania siwz |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
|
Data składania wniosków |
03/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|