Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Konopiska w ramach Projektu Systemowego POKL 9.1.2 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Konopiska

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-15 10:00:00
Instytucja Gmina Konopiska
Miejscowość Konopiska
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 235489 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109, 391622007, 391620005, 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, szczegółowo opisanych w pakietach dla poszczególnych 7 (siedmiu) Szkół Podstawowych z terenu Gminy Konopiska, niezbędnych do realizacji projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2., pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół podstawowych w Gminie Konopiska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostarczenie, załadunek, rozładunek i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dostarczonych pomocy dydaktycznych.
3. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów:
- Pakiet nr 1 - pomoce dydaktyczne dla ZSP imienia Jana Kochanowskiego w Aleksandrii,
- Pakiet nr 2 - pomoce dydaktyczne dla ZSP imienia Jana Pawła II w Kopalni,
- Pakiet nr 3 - pomoce dydaktyczne dla ZSP imienia Mikołaja Kopernika w Hutkach,
- Pakiet nr 4 - pomoce dydaktyczne dla ZSP imienia Tadeusza Kościuszki w Rększowicach,
- Pakiet nr 5 - pomoce dydaktyczne dla ZS imienia Henryka Sienkiewicza w Konopiskach,
- Pakiet nr 6 - pomoce dydaktyczne dla SP imienia Marii Konopnickiej w Korzonku,
- Pakiet nr 7 - pomoce dydaktyczne dla SP imienia Jana Pawła II w Łaźcu,
określony został w załączniku nr 1 do części I SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Konopiska
Ulica ul. Lipowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Konopiska
Kod Pocztowy 42-274
Województwo śląskie
Tel 34 3282 057
Fax 34 3282 035
Internet www.bip.konopiska.akcessnet.net
Regon 15139801400000
E-mail przetargi@konopiska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
Wiedza Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
Potencjał Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
Zdolne Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
Sytuacja Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie spowoduje utraty przez Zamawiającego dofinansowania.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.konopiska.akcessnet.net
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5
Data składania wniosków 15/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5, kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W ramach Projektu Systemowego POKL 9.1.2 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Konopiska
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)