Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-15 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 435724 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301910004, 301914008, 302161306, 302321005, 301973308, 429942301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, zwanego dalej towarem lub sprzętem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 2, 6, 7 i 10 do SIWZ.

UWAGA: Oferowane przez Wykonawcę rozmiary (wielkości/parametry) sprzętu - wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym mogą różnić się: +/- 5% - pod warunkiem, że zmiana rozmiaru (wielkości) nie wpływa na specyfikę produktu, nie pomniejsza jego funkcjonalności lub wynika ze standardowej wielkości produktu.
3. Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wszystkie wymogi określone w niniejszej SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ.
Dostarczony sprzęt biurowy, stanowiący przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony.
4. Przywołane we wzorze umowy oraz załącznikach do niej - modele sprzętu oraz producenci są doprecyzowaniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, możliwe jest zaoferowanie towarów równoważnych opisywanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza towary równoważne opisywanym przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości.
6. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie oraz wskazane oddziały UDT - zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - Wykaz jednostek UDT (adresowy).
7. Dostarczony towar musi spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
8. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy jednostek UDT i będą potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem odbioru przedmiotu dostawy.
9. Dostawa towaru musi być zgłoszona przez Wykonawcę właściwej jednostce UDT, do której ma odbyć się dostawa (pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie) na minimum 3 dni robocze przed datą dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze: 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - Dostawa sprzętu biurowego dla UDT, znak sprawy: ZP-AL-78/12; Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). Oryginał dokumentu wadialnego, w formie opisanej w pkt 2 ppkt 2-5 należy wnieść w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem - WADIUM DLA OFERTY - NAZWA FIRMY. UWAGA Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA !!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12. 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego członków.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego w ramach, których realizowane były między innymi dostawy niszczarek o wartości zamówienia łącznie nie mniejszej niż 30.000,00 PLN brutto każda lub jedną dostawę sprzętu biurowego w ramach której realizowana była dostawa niszczarek o wartości zamówienia łącznie co najmniej 60.000,00 PLN brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość już wykonanej/wykonanych ww. dostaw/y na dzień składania ofert musi wynosić, co najmniej 30.000,00 PLN każda;
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia -z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego wzoru, modelu sprzętu biurowego Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego wzoru, modelu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie i załączniku do umowy zwierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego sprzętu biurowego, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego); 2) przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe w przypadku: a) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - np. braku możliwości udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego do ustawienia sprzętu biurowego będącego przedmiotem zamówienia, b) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, c) z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy. 3) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy; 4) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 5) wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl
Adres uzyskania siwz 1) ze strony internetowej Zamawiającego: www.udt.gov.pl - bezpłatnie, 2) odpłatnie - 19,50 zł za zaliczeniem pocztowym lub w kasie UDT + koszt przesyłki za pobraniem..
Data składania wniosków 15/11/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa, pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)