Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń Płockiego Centrum Terapeutyczno - Rehabilitacyjnego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Płocku mieszczącego się przy ul. Lasockiego 14.

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-17 11:30:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 28660 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu z podziałem na następujące części:
- część 1 Aparat do elektroterapii z elektromiografią powierzchniową
- część 2 Aparaty do fizykoterapii ( I )
- część 3 Aparaty do fizykoterapii ( II )
- część 4 Biofeedback EEG
- część 5 Kozetki i leżanki
- część 6 Laptop i drukarka
- część 7 Rotor dla kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiem
- część 8 Sala integracji sensorycznej
- część 9 Sala integracji sensorycznej (podwiesie i inne)
- część 10 Sprzęt do kinezyterapii (I)
- część 11 Sprzęt do kinezyterapii (II)
- część 12 Sprzęt do terapii metodą Tomatisa
- część 13 Sala doświadczania świata
- część 14 Aparat do krioterapii
- część 15 Szyna CPM
- część 16 Sauna

Opis

Aparat do elektroterapii z elektromiografią powierzchniowąAparaty do fizykoterapii ( I )Aparaty do fizykoterapii ( II )Biofeedback EEGKozetki i leżankiLaptop i drukarkaRotor dla kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiemSala integracji sensorycznejala integracji sensorycznej (podwiesie i inne)Sprzęt do kinezyterapii ( I )Sprzęt do kinezyterapii ( II )Sprzęt do terapii metodą TomatisaSala doświadczania świataAparat do krioterapiiSzyna CPMSauna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Płocka
Ulica ul. Stary Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-400
Województwo mazowieckie
Tel 024 3671598
Fax 024 3671598, 3671615
Internet www.plock.eu
Regon 00059286800000
E-mail zamowienia.publiczne@ump.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2016
Wadium Część 2 - 950,00 zł Część 4 - 1250,00 zł Część 10 - 900,00 zł Część 12 - 1 900,00 zł Część 13 - 650,00 zł Część 14 - 700,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Dowód wniesienia wadium - dla Części 2, 4, 10, 12, 13, 14 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część 6 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b)zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy. Część 16 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, d) wystąpienia opóźnienia w oddaniu budynku do użytkowania, e) uzasadnionej konieczności wykonania dostaw zamiennych. Pozostałe Części Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, d) wystąpienia opóźnienia w oddaniu budynku do użytkowania, e) uzasadnionej konieczności wykonania dostaw zamiennych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 0.05
Adres strony internetowej siwz www.plock.eu
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1
Data składania wniosków 17/02/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)