Dostawa tuszy i tonerów, akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb WSZ w Płocku

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-19 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 28704 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 302000001, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

tusze, tonery, akcesoria komputerowe, sprzęt komputerowy i oprogramowanie - wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiety od nr 1 do nr 15

Opis

wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 1wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 2wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 3wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 4wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 5wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 6wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 7wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 8wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 9wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 10wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 11wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 12wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 13wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 14wg załącznika nr 6 do SIWZ - pakiet nr 15

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Ulica ul. Medyczna 19
Nr domu 19
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-400
Województwo mazowieckie
Tel 024 3646105, 3646330
Fax 024 3646101,3646329
Internet www.wszplock.pl
Regon 00065007000000
E-mail i.sadowska@wszplock.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty wymogów opisanych przez Zamawiającego wyrażone poprzez złożenie podpisu pod pakietem od nr 1 do nr 15 - na który jest składana oferta. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające spełnianie wymogów określonych przez zamawiającego, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (nie dotyczy pakietu nr 15). W sytuacji, gdy nie wydano materiałów informacyjnych, można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu zgodnie ze wskazaniem w pkt. II 5 SIWZ /dotyczy pakietu nr 1 i 2 - w przypadku składania oferty na produkt równoważny/. 3. Dot. pakietu nr 1 w przypadku oferowania produktu równoważnego: - dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wydajnościowych w postaci zaświadczenia wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego produktu równoważnego, potwierdzający, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego produktu, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty [na bazie normy ISO/IEC 24711 i 24712 (lub równoważnej) - norma pomiaru wydajności liczonej w stronach, dla atramentowych wkładów drukujących]. - certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-14001 (lub równoważne) dla producentów materiałów równoważnych. 4. Dot. pakietu nr 2 w przypadku oferowania produktu równoważnego: - dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wydajnościowych w postaci zaświadczenia wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego produktu równoważnego, potwierdzający, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego produktu, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty [na bazie norm: ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) - norma pomiarów wydajności liczonej w stronach, dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym oraz ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) - norma pomiarów wydajności liczonej w stronach, dla wkładów drukujących z tonerem kolorowym]. - certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-14001 (lub równoważne) dla producentów materiałów równoważnych. 5. Dot. pakietu nr 1 i nr 2 w przypadku oferowania produktu równoważnego: - oświadczenie wykonawcy, że w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, jeżeli nastąpi uszkodzenie danego urządzenia, będące wynikiem zastosowania produktu równoważnego dostarczonego przez wykonawcę, i zostanie to potwierdzone pisemną opinią autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, poniesie on wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy i naprawą urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. - oświadczenie wykonawcy, że na czas naprawy sprzętu, wynikający z zastosowania produktu równoważnego, zapewni zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy. - oświadczenie wykonawcy, że w przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy potwierdzonego ekspertyzą autoryzowanego serwisu producenta urządzenia), spowodowanego zastosowaniem produktu zamiennego, wykonawca pokryje wszelkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia. 6. Dot. pakietu nr 13: - dołączyć oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub oświadczenie producenta sprzętu, że w razie awarii dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. - dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że Serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO9001:2000 lub równoważną. - dołączyć oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Inne: 1. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. 2. Wypełnione w całości i podpisane załączniki do SIWZ (bez projektu umowy), w tym formularze pakietów od nr 1 do nr 15, na które jest składana oferta.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostaw (dot. pakietów od 1 do 5 i 15) lub Termin gwarancji (dotyczy pakietów od 6 do 14)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wszplock.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz 1) www.wszplock.pl-zamówienia publiczne - bezpłatnie; 2) Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia, ul.Medyczna 19, 09-400 Płock - płatne 11,00 zł w kasie Szpitala lub przelewem bankowym
Data składania wniosków 19/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia (pokój 35, 37 - Administracja) ul. Medyczna 19, 09-400 Płock
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)