Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji wędlin, mięsa i ryb określonych szczegółowo w załącznikach nr: 2, 2a, 2b, 2c i 2d do siwz - Formularze asortymentowo-cenowe do niniejszej specyfikacji w rozbiciu na części.
Zamówienie składa się z 5 części (zadań) w podziale na:
- Część nr 1 - Mięso wołowe i wieprzowe - załącznik 2 do siwz,
- Część nr 2 - Wędliny wieprzowe - załącznik 2a do siwz,
- Część nr 3 - Wędliny drobiowe - załącznik nr 2b do siwz,
- Część nr 4 - Mięso drobiowe - załącznik nr 2c do siwz,
- Część nr 5 - Ryby mrożone, wędzone, solone i konserwowane - załącznik nr 2d do siwz.
2. Zakres dostaw obejmuje:
a) rodzaje i ilości zamawianych warzyw i owoców zostały wyszczególnione w Formularzach cenowych - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c i 2d do specyfikacji w rozbiciu na poszczególne części,
b) dostawy mięsa i wędlin następować będą systematycznie, trzy razy w tygodniu, w godzinach pomiędzy 7:00 - 11:00,
c) dostawy ryb następować będą dwa razy w tygodniu, w ustalone dni, w godzinach 7:00 - 11:00,
d) dostawy będą realizowane, zgodnie z wcześniejszym (24 godzinnym wyprzedzeniem) telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, potwierdzonym faksem lub listownie,
e) zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach (poza ustalonym
terminem dostawy), złożenia doraźnego (jednorazowego) zapotrzebowania,
f) wymagany okres realizacji zamówienia 12 miesięcy od daty podpisania umowy,
g) Wykonawca, we własnym zakresie, zapewnia dostawę i rozładunek wszystkich niezbędnych produktów wymienionych w Formularzach asortymentowo-cenowych w rozbiciu na poszczególne części
OpisZakup wraz z dostawą mięsa wołowego i wieprzowego zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwzZakup wraz z dostawą wędlin wieprzowych zgodnie z załącznikiem nr 2a do siwzZakup wraz z dostawą wędlin drobiowych zgodnie z załącznikiem nr 2b do siwzZakup wraz z dostawą mięsa drobiowego zgodnie z załącznikiem nr 2c do siwzZakup wraz z dostawą ryb mrożonych, wędzonych, solonych i konserwowanych zgodnie z załącznikiem nr 2d do siwz |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Śląskie Centrum Rehabilitacji
|
Ulica |
ul. Zdrojowa 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Ustroń
|
Kod Pocztowy |
43-450
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
033 8545131
|
Internet |
www.scr-ustron.com.pl
|
Regon |
07238892700000
|
E-mail |
scr@scr-ustron.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt. 2) - weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o:
a) wszystkie zrealizowane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w zakresie dostaw wędlin, mięsa i ryb, w tym
b) co najmniej 1 dostawę główną w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł oraz świadczona w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy
Przez dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zrealizowanie dostaw wędlin, mięsa i ryb dla szpitali, szkół, hoteli, itp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
co najmniej 1 dostawę główną w zakresie dostaw wędlin, mięsa i ryb, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł oraz świadczoną w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć, celem potwierdzenia spełniania warunków dodatkowych zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
a) wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz),
b) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy (załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c i 2d do siwz, w których została skalkulowana cena oferty, nie zawierające błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy),
c) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,
d) wykaz podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Specyfikacji
e) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach
każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, ust.1 pkt. 1, 3a, 3b,3c, 3d i 4 - (jeżeli dotyczy). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
UWAGA!!! Kopie złożonych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby, których dokument dotyczy. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną,
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu tych zasobów do dyspozycji na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca, celem wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, będzie polegał przy realizacje niniejszego zamówienia na zasobach podmiotów trzecich Zamawiający będzie wymagał złożenia przez te podmioty dokumentów określonych w ust. 1 i 2 niniejszego rozdziału, stosownie do zakresu w jakim będą one realizować niniejsze zamówienie.
UWAGA! Oświadczenia i kopie złożonych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby, których dokument dotyczy. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy:
a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym,
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych robót,
c) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania dostaw na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia).
d) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty wykonywanych dostaw).
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4, które może ulec zmianie w zakresie ustawowej zmiany podatku VAT.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw),
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin platności
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.scr-ustron.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji, ul. Zdrojowa 6, 43-450 Ustroń.
Dział Obsługi Szpitala, V piętro, pokój nr 503
|
Data składania wniosków |
18/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji, ul. Zdrojowa 6, 43-450 Ustroń.
Sekretariat, II piętro, pokój nr 209
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|