Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i kopmputerowego. Papier ksero formatu A4- gramatura 80 g/m2, charakteryzujący się gładką powierzchnią, nie powodujący zapylenia i awaryjności urządzeń biurowych t.j. drukarki laserowe i atramentowe, kserokopiarki, faxy;
Kolor biały, o min. kl. CIE 146 z tolerancją technologiczną +/- 3.
Ilość arkuszy w ryzie 500 szt.- ryza 45000; Papier ksero formatu A3- gramatura 80 g/m2, papier charakteryzujący się gładką powierzchnią, nie powodujący zapylenia i awaryjności urządzeń biurowych t.j. drukarki laserowe i atramentowe, kserokopiarki, faxy,
kolor biały, o min. kl. CIE 146 z tolerancją technologiczną +/- 3.
Ilość arkuszy w ryzie 500 szt.- ryza 2000; Papier ksero formatu A4, pak. po 250 arkuszy w ryzie, gramatura 160 g/m2, papier gwarantujący bezawaryjne drukowanie i kopiowanie, kolor: żółty, błękitny, jasno różowy, lawendowy, jasno zielony- ryza 150; Papier komputerowy samokopiujący A900 składanka, 240x12x2, gramatura 45-50 g/m2; oryginał: kolor biały, kopia: kolor różowy. Na grzbiecie napis oryginał, kopia- karton 100; Papier komputerowy samokopiujący A600 składanka, 240x12x3, gramatura: 45-50 g/m2, oryginał: kolor biały, kopia: kolor: różowy, żółty; na grzbiecie napis oryginał, kopia - karton 80; Papier komputerowy samokopiujący A2000 składanka, 375x12x1, gramatura: 60 g/m2- karton 100; Papier komputerowy samokopiujący A900, składanka, 360x12x2, gramatura: 50 g/m2; oryginał kolor biały, kopia kolorowa- karton 10 |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-090
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 5255320
|
Fax |
52 5255319
|
Internet |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Regon |
09136215200000
|
E-mail |
przetarg@bg.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
18
|
Wadium |
Zamawiajacy nie żąda wnisienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
zawiera załącznik nr 5
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
1
|
Czas trwania etapu |
do zamknięcia licytacji tj: do upływu 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
I. Wymagania formalne: 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczonej na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przesłania swojego loginu zamawiającemu wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. 2. Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający prześle tym wykonawcom zaproszenia do składania ofert oraz przypisze ich do licytacji prowadzonej na platformie UZP. Dodawanie wykonawcy do licytacji odbywa się na podstawie jego loginu podanego we Wniosku, w związku z czym zaleca się dokładne sprawdzenie poprawności podanego loginu. II. Wymagania techniczne: Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu: komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux, z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa
|
Licytacja IV.4.9 |
1.Po zalogowaniu się na stronie licytacji elektronicznych UZP przy użyciu loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do systemu umożliwiającego składanie ofert w postaci elektronicznej. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk LISTA POSTĄPIEŃ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk ZŁÓŻ POSTĄPIENIE. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk ZŁÓŻ. 2. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 3. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 553 500,00 zł brutto. W toku licytacji Wykonawcy proponują łączną cenę ofertową brutto w PLN za dostawę wszystkich rodzajów papieru ksero i komputerowego o parametrach i ilościach wskazanych w sekcji II.1.3) ogłoszenia i w załączniku nr 6 do Ogłoszenia dostępnym na stronie Zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 4. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi: 100.00 zł brutto. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 7. Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. 8.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę.
|
Data składania wniosków |
22/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce składania wniosków |
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych (pokój 29) ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85 - 090 Bydgoszcz
|
Termin otwarcia licytacji |
1. Licytacja zostanie przeprowadzona w terminie 5 dni od przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert. 2. Licytacja rozpocznie się o godzinie: 11:00
|
Wartość zamknięcia licytacji |
zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 10 minut od ostatniego złożonego postąpienia
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Istotne postanowienia |
Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, plik pod nazwą załącznik nr 5 do Ogłoszenia - Wzór umowy
|
Informacje dodatkowe |
1. Wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy z dopiskiem: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę papieru ksero i komputerowego. W powyższy sposób musi być również oznaczone opakowanie kurierskie. 2. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 2.1. Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy muszą być złożone w oryginale. 2.2. Pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). 2.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.5. Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę podpisującą wniosek. 3.Wykonawca, który w trakcie trwania licytacji elektronicznej złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej lub faksem, w ciągu 2 dni od daty zamknięcia licytacji, zestawienie cen według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Ogłoszenia dostępny na stronie Zamawiającego http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o cenach jednostkowych brutto w zł/szt dla poszczególnych rodzajów zamawianego papieru, wartości brutto dla każdej z pozycji i cenie ogółem brutto oferty. Suma wartości brutto wszystkich pozycji (cena ogółem brutto oferty) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. Jednocześnie dane określone w kolumnach 1-4 tabeli w załączniku nr 6 do Ogłoszenia pozostają bez zmian
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
1. Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia
dostępnego na stronie zamawiającego; 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest
zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.Z treści zobowiązania winny wynikać następujące informacje: a)
dane podmiotu trzeciego, który udostępnia zasoby, b) zakres udostępnianych zasobów, c) Informacja o formie
uczestnictwa podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu realizowanych czynności.
3. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum)
wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego
dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania
pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do wniosku. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w
imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika.
Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do wniosku musi być dołączone
pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza.5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3) zastępuje sie je
dokumentem zawierającym oświadczenie, w ktorym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymóg terminu określony w pkt.III.4.3)
tj.wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stosuje się odpowiednio.
6.Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony
poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub
rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać
za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec
zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w
wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał do ich naprawienia.
|