Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz Oddziałów OIP w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Legnicy i Kłodzku.

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-19 10:00:00
Instytucja Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 436774 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301243007, 301251002, 301251105, 301251208, 301921129, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz Oddziałów OIP w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Legnicy i Kłodzku. Wykaz materiałów eksploatacyjnych oraz przewidywane zapotrzebowanie ilościowe przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w ich skład muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, do których produkcji użyto 100% materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów.
3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie do siedziby Zamawiającego (bezpłatny transport) zapewniające należyte zabezpieczenie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. - po uzgodnieniu z osobą upoważnioną z ramienia Zamawiającego terminów dostaw etapowych - w godz. od 8:00 do 14:00 oraz wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez ww. osobę.
4. Materiały eksploatacyjne mają być dostarczane po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od następnego dnia od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
5. Zapotrzebowanie (określające ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych) będzie zgłaszane bezpośrednio, faksem, mailem lub telefonicznie. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia - telefonicznie: na numer (71) 371 04 83, faksem: na numer (71) 371 04 92 lub pocztą elektroniczną: lucyna.popek.wroclaw.pip.gov.pl.
6. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami w języku polskim oraz posiadać zabezpieczenia zapewniające prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Na opakowaniach muszą być umieszczone: znak firmowy producenta umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, termin ważności materiału eksploatacyjnego, wykaz wszystkich typów drukarek, kserokopiarek, faksów, z którymi materiały eksploatacyjne są kompatybilne.
7. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ich produkcji. W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego o tym samym symbolu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania spośród wskazanych w formularzu cenowym w obrębie wartości umowy na realizację zamówienia. Ceny poszczególnych pozycji materiałów eksploatacyjnych są stałe przez okres trwania umowy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
10. Zasady uiszczania zapłaty za wykonane dostawy określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
Ulica ul. Zielonego Dębu 22
Nr domu 22
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-621
Województwo dolnośląskie
Tel 71 37 10 468
Fax 71 37 10 470
Internet www.wroclaw.oip.pl
Regon 00087048000000
E-mail dorota.chresciak@wroclaw.pip.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2013
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ (tj. dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek/kserokopiarek/faksów) o wartości nie mniejszej niż: 40 000,00 zł brutto każde. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez Zamawiającego lub odbiorcę dostawy. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, ze musi wynikać z jednostkowej umowy);
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Postanowienia umowy oraz zasady współpracy pomiędzy wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą a Zamawiającym określa wzór umowy w załączniku nr 6 do SIWZ.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.pip.gov.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław
Data składania wniosków 19/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)