1. Nazwa nadana przez Zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Wiśniowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BRGK.271.24.2012
3. Nazwy i kody określone według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia:
39.16.00.00 - 1 Meble szkolne
32.00.00.00 - 3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa:
a.) WYPOSAŻENIE SAL LEKCYJNYCH - MEBLE
b.) WYPOSAŻENIE SAL LEKCYJNYCH - SPRZĘT RTV
5. Szczegółowy opis zamawianych artykułów został wyszczególniony w załączniku Nr 1a do SIWZ (załącznik cenowy pomocniczy wraz z opisem przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie wskazane w SIWZ oraz jej załącznikach znaki towarowe, firmowe, patenty, nazwy autorów itp. należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem (równoważny). Podane w SIWZ oraz jej załącznikach nazwy własne nie mają na celu naruszenia ustawy Pzp.
7. Oferowane przez Wykonawcę artykuły mają odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, określonym w załączniku Nr 1a do SIWZ (załącznik cenowy pomocniczy wraz z opisem przedmiotu zamówienia).
8. Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania,
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku Nr 1a do SIWZ (załącznik cenowy pomocniczy wraz z opisem przedmiotu zamówienia, wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, nazwa autora należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w niniejszej ofercie zobowiązany jest (przez załączenie do swojej oferty odpowiednich dokumentów np.: opisów, specyfikacji technicznej itp.) wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
OpisZamówienie obejmuje dostawę wyposażenia sal lekcyjnych - mebli - szczegółowy opis wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ - załącznik cenowy pomocniczy wraz z opisem przedmiotu zamówienia.Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia sal lekcyjnych - sprzęt RTV - szczegółowy opis wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ - załącznik cenowy pomocniczy wraz z opisem przedmiotu zamówienia. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
|
Ulica |
Wiśniowa 441
|
Nr domu |
441
|
Miejscowość |
Wiśniowa
|
Kod Pocztowy |
32-412
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 2714552 w. 38
|
Fax |
12 271 45 50
|
Internet |
www.ug-wisniowa.pl
|
Regon |
00055079800000
|
E-mail |
info@ug-wisniowa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/11/2012
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
|
Wiedza |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Potencjał |
POTENCJAŁ TECHNICZNY:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Zdolne |
OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu
formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek winien spełniać przynajmniej jeden z podmiotów.
|
Sytuacja |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Nie spełnienie warunku i nie dołączenie do oferty niżej wymienionych dokumentów, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ).
2. Pełnomocnictwo jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
ZMIANA UMOWY
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 12.
2. Zmiana może obejmować:
1) pominięcie jakiejkolwiek części Usług/Dostaw (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim),
2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania Usług/Dostaw,
3) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania Usług /Dostaw innym zakresem Usług/Dostaw przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego.
3. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod:
1) Dostawca może zaproponować Zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Dostawcy w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego,
2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Umowy, które w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczności ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
3) W przypadku zmiany umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 1), nie jest wymagane uzyskanie zgody Dostawcy, w związku z czym do wprowadzenia takiej zmiany nie znajdą zastosowania postanowienia ust. 4 - 7.
4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 3, wraz z tą propozycją przedłoży:
1) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian,
2) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w terminach realizacji Dostawy lub Usług i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu Umowy, oraz
3) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Dostawcy wraz z uzasadnieniem.
5. Po otrzymaniu propozycji, Dostawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 5 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 4.
6. W przypadku upływu terminu podanego ust. 5 traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.
7. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 5 - 6.
8. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem.
9. Zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Umowy określonego w § 2
ust. 4 lub zmiany Ceny Umowy przy przyjęciu, których w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy zostałaby wybrana inna oferta, aniżeli oferta Dostawcy.
10. Cena Umowy zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób:
1) w stosunku do Usług/Dostaw które są pomijane - zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych Usług/Dostaw ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Dostawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej Umowy.
2) w stosunku do Usług/Dostaw, które będą realizowane, a które nie są pod względem ilościowym objęte ofertą oraz Usług/Dostaw nie objętych ofertą - zostanie zwiększona zgodnie z cenami wskazanymi w ofercie za tego rodzaju Usługi Dodatkowe/Dostawy, o ile takie w ofercie występują, a w pozostałych przypadkach zgodnie z cenami rynkowymi za Usługi Dodatkowe/Dostawy wykonywane w ramach zmiany.
11. Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. Zmiana Umowy - Aneks nie może być podpisana później niż 5 dni przed upływem terminu realizacji Umowy wskazanego w § 2 ust. 4 Umowy.
12. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 - 11 jest nieważna.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ug-wisniowa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Wiśniowa; 32-412 Wiśniowa 441,; woj. małopolskie; pok. nr 23 (III piętro)
|
Data składania wniosków |
16/11/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiśniowa; 32-412 Wiśniowa 441,; woj. małopolskie; pok. nr 16 (dziennik podawczy) - II piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Wiśniowa - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
|