Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Opolska
|
Ulica |
ul. Prószkowska 76
|
Nr domu |
76
|
Miejscowość |
Opole
|
Kod Pocztowy |
45-758
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
77 4498178 , 77 4498177
|
Fax |
77 4498180
|
Internet |
www.po.opole.pl
|
Regon |
00000173200000
|
E-mail |
m.hejduk@po.opole.pl; a.guca@po.opole.pl; zamowienia@po.opole.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
dot. cz. I: min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000,00 zł,
dot. cz. II: min. 2 dostawy sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000,00 zł,
dot. cz. III: min. 2 dostawy sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 20.000,00 zł,
Uwaga:
Wykonawca składając ofertę na część I i II lub na wszystkie części musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł oraz dwoma dostawami sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000 zł.
Wykonawca składając ofertę na część I i III musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł oraz dwoma dostawami sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 20.000 zł.
Wykonawca składając ofertę na część II i III musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu gastronomicznego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie;
a) wykazu
dot. cz. I: min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000,00 zł,
dot. cz. II: min. 2 dostaw sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000,00 zł,
dot. cz. III: min. 2 dostawy sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 20.000,00 zł,
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ,
b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy, wg załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa sporządzona w oparciu o wykazy rzeczowo-cenowe stanowiące załączniki do SIWZ c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrowym; d) jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
10.1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.3.
10.3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu.
b) Wydłużenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy.
c) Wydłużenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy.
d) Skrócenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym.
f) Zmiany warunków serwisowych, o których mowa w § 6, są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy,
g) Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy.
h) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
i) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.
j) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.
k) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
l) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 10.3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy.
10.5 Zmiany umowy, o których mowa w ust. 10.3, wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.3 i 3.5 umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.przetargi.po.opole.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76
|
Data składania wniosków |
21/11/2012
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Poprawa bazy dydaktycznej na 3 kluczowych wydziałach Politechniki Opolskiej w Opolu poprzez zakup i montaż elementów wyposażeniowych sal laboratoryjnych i wykładowych. Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działania Wsparcie regionalnej infrastruktury. Nr umowy RPO.05.01.01-16-003/11-00.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|