Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.
|
Ulica |
ul. Bogumińska 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Wodzisław Śląski
|
Kod Pocztowy |
44-300
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 4120930
|
Fax |
032 4120931
|
Internet |
www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Regon |
27628500000000
|
E-mail |
katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 10.000,00 zł (brutto) w przypadku złożenia oferty na część I zamówienia wykonanej lub wykonywanej w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokół odbioru).
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty:
a)dokumentację techniczną określającą parametry techniczne oferowanego sprzętu w zał. nr 4A/4B do oferty - Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego, z podaniem nazwy producenta i modelu oferowanego produktu/ nazwę oprogramowania, pozwalającą zweryfikować jego parametry ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.
Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Załączona dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu może mieć formę folderów, opisów technicznych, kart sprzętu itp.;
b)kopie aktualnych certyfikatów: ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia);
c) w przypadku, gdy zaproponowany zostanie komputer PC z procesorem, którego nie ma w zestawieniu wyników testów stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu zawierającego wyniki testów w oparciu o test Passmark CPU Mark udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez Zamawiającego. Testy powinny być przeprowadzone w systemie MS Windows 7. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overlockingu celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oferowanego komputera, oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia);
d)pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA (dotyczy wyłącznie części I zamówienia).
|
Inne dokumenty |
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione
do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 4A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 4B do oferty dla części II zamówienia.
2) Oświadczenie o warunkach gwarancji wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 5A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 5B do oferty dla części II zamówienia.
3)Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika);
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
I. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części I zamówienia.
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części I przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy:
1)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy,
2)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert,
3) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.
2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami), przedstawić pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych
u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi:
a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego.,
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
6. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 5 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.
II. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części II zamówienia.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części II przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy:
1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie
w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy,
2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy,
3) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego lub oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert,
4) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.
2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy.
6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi:
a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego.,
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
7. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 6 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl.
|
Data składania wniosków |
26/11/2012
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Przedmiot zamówienia w zakresie części II zamówienia odnośnie sprzętu komputerowego zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 1-8 finansowany będzie ze środków publicznych tj. w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz w 15% z budżetu państwa.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|