Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-26 11:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437266 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia w części I zamówienia finansowany będzie ze środków własnych zamawiającego natomiast w części II zamówienia sprzęt komputerowy zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 1-8 finansowany będzie ze środków publicznych, tj. w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu
pn. Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz w 15% z budżetu państwa, natomiast sprzęt komputerowy zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 9 (laptopy) ze środków własnych
zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części ze względu na źródło finansowania oraz termin wykonania zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część bądź na obie części przedmiotu zamówienia.
Część I pn. Dostawa skanerów dokumentów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowych i nieużywanych skanerów wraz z oprogramowaniem w ilości 8 szt. o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Część II pn. Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- Komputer 1 szt.;
- Monitor 1 szt.;
- Zasilacz awaryjny UPS 1 szt.;
- Switch 1 szt.;
- Router bezprzewodowy 1 szt.;
- Oprogramowanie zabezpieczające 1 szt.;
- Pakiet oprogramowania graficznego 1 szt.;
- Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.;
- Laptop 2 szt.
2. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
3. NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5A/5B do oferty.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowych i nieużywanych skanerów wraz z oprogramowaniem w ilości 8 szt. o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5A do oferty.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- Komputer 1 szt.;
- Monitor 1 szt.;
- Zasilacz awaryjny UPS 1 szt.;
- Switch 1 szt.;
- Router bezprzewodowy 1 szt.;
- Oprogramowanie zabezpieczające 1 szt.;
- Pakiet oprogramowania graficznego 1 szt.;
- Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.;
- Laptop 2 szt.
Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5B do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowość Wodzisław Śląski
Kod Pocztowy 44-300
Województwo śląskie
Tel 032 4120930
Fax 032 4120931
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27628500000000
E-mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 10.000,00 zł (brutto) w przypadku złożenia oferty na część I zamówienia wykonanej lub wykonywanej w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a)dokumentację techniczną określającą parametry techniczne oferowanego sprzętu w zał. nr 4A/4B do oferty - Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego, z podaniem nazwy producenta i modelu oferowanego produktu/ nazwę oprogramowania, pozwalającą zweryfikować jego parametry ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Załączona dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu może mieć formę folderów, opisów technicznych, kart sprzętu itp.; b)kopie aktualnych certyfikatów: ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia); c) w przypadku, gdy zaproponowany zostanie komputer PC z procesorem, którego nie ma w zestawieniu wyników testów stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu zawierającego wyniki testów w oparciu o test Passmark CPU Mark udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez Zamawiającego. Testy powinny być przeprowadzone w systemie MS Windows 7. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overlockingu celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oferowanego komputera, oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia); d)pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA (dotyczy wyłącznie części I zamówienia).
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 4A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 4B do oferty dla części II zamówienia. 2) Oświadczenie o warunkach gwarancji wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 5A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 5B do oferty dla części II zamówienia. 3)Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części I zamówienia. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części I przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy: 1)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 2)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 3) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami), przedstawić pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi: a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego., b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 6. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 5 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu. II. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części II zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części II przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 3) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego lub oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 4) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi: a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego., b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 7. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 6 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatwodzislawski.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl.
Data składania wniosków 26/11/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Przedmiot zamówienia w zakresie części II zamówienia odnośnie sprzętu komputerowego zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 1-8 finansowany będzie ze środków publicznych tj. w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz w 15% z budżetu państwa.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)