Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt AGD i narzędzia jak niżej:
I. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ Filli PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2 w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym: meble, sprzęt AGD i narzędzia:
Sala do zajęć grupowych:
1. Krzesła konferencyjne - 40 sztuk
2. Stół składany prostokątny - 10 sztuk
3. Stół trapezowy - 3 sztuki
4. Tablica biała suchościeralna - 1 sztuka
5. Komoda na pomoce do zajęć - 2 sztuki
6. Biurko ze stanowiskiem na komputer + krzesło obrotowe (dla prowadzącego) - 1 sztuka
7. Fotele - 2 sztuki
Pokój biurowy - sekretariat:
8. Biurko z szafkami zamykanymi - 2 sztuki
9.Fotele biurowe- 2 sztuki
10.Mata pod fotel biurowy - 2 sztuki
11.Szafy biurowe- 1 sztuka
12.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
13.Szafa 2/3 witryna - 1 sztuka
14.Szafka kuchenna pod zlewozmywak z blatem, zlewozmywak , bateria do zlewozmywaka stojąca
- 1 komplet
Poczekalnia:
15.Sofa - 1 sztuka
16.Fotel - 2 sztuki
17.Stolik typu ława owalny - 1 sztuka
18.Stół - 1 sztuka
19.Krzesło tapicerowane - 4 sztuki
20.Wieszak n ubrania - 2 sztuki
21.Przewijak - 1 sztuka
22.Tablica korkowa - 1 sztuka
Pokój rozmów:
23.Stolik - 1 sztuka
24.Fotel tapicerowany - 2 sztuki
25.Sofa dwuosobowa - 1 sztuka
26.Komoda - 1 sztuka
27.Wieszak na ubrania - 1 sztuka
Gabinet psychologa:
28.Biurko z szafkami zamykanymi - 1 sztuka
29.Fotel biurowy - 1 sztuka
30.Mata pod fotel biurowy przezroczysta- 1 sztuka
31.Fotel- 2 sztuki
32.Stolik typu ława- 1 sztuka
33.Szafa biurowa - 1 sztuka
34.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
35.Regał na dokumenty- 1 sztuka
36.Komoda- 1 sztuka
37.Lustro weneckie z montażem- 1 sztuka
Gabinet doradztwa zawodowego:
38.Biurko z szafkami zamykanymi - 1 sztuka
39.Fotel biurowy - 1 sztuka
40.Mata pod fotel biurowy przeźroczysta - 1 sztuka
41.Stoliki do badań indywidualnych + fotel obrotowy - 2 komplety
42. Stoliki komputerowe do badań indywidualnych + fotel obrotowy - 2 komplety
43.Szafa biurowa - 1 sztuka
44.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
45.regał na dokumenty - 1 sztuka
Gabinet terapii logopedycznej i pedagogicznej:
46.Biurko z szafkami zamykanymi - 1 sztuka
47.Fotel biurowy - 1 sztuka
48.Mata pod fotel biurowy przezroczysta - 1 sztuka
49.Stolik do prowadzenia terapii - 1 sztuka
50.Krzesła - 2 sztuki
51.Lustro logopedyczne - 1 sztuka
52.Szafa biurowa - 1 sztuka
53.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
54.Regał na dokumenty - 1 sztuka
55.Komoda - 1 sztuka
Gabinet socjologa i informatyka:
56.Biurko z szafkami zamykanymi - 1 komplet
57.Fotel biurowy - 2 sztuki
58.Mata pod fotel biurowy - 2 sztuki
59.Szafa biurowa - 1 sztuka
60.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
61.Stolik typu ława - 1 sztuka
62.Fotel - 2 sztuki
Pokój socjalny ( nauczycielski):
63.Stół - 2 sztuki
64.Krzesła - 8 sztuk
65.Czajnik bezprzewodowy - 1 sztuka
66.Szafka kuchenna z baletem - 1 sztuka
67.Szafka kuchenna wisząca - 3 sztuki
68.Szafka kuchenna pod zlewozmywak z blatem, zlewozmywak , bateria do zlewozmywaka stojąca
- 1 komplet
69.Szafka kuchenna narożna stojąca- 1 sztuka
70.Szafka kuchenna narożna wisząca - 1 sztuka
71.Szafka kuchenna stojąca- 1 sztuka
72.Suszarka do naczyń (ociekacz) - 1 sztuka
73.Lodówka - 1 sztuka
Pomieszczenie gospodarcze:
74.Regał na środki czystości - 1 sztuka
75.Szafa ubraniowa + wieszak na ubrania - 1 komplet
Gabinet do artterapii i relaksacji:
76.Stół - 4 sztuki
77.Krzesło metalowe - 6 sztuk
78.Pojemni na pomoce dydaktyczne - 3 sztuki
79.Komoda z szufladami - 2 sztuki
80.Tablica korkowa - 3 sztuki
81.Fotel relaksacyjny - 1 sztuka
82. Rolety i żaluzje.
Pomieszczenie higieniczno-sanitarne:
83. Urządzenia sanitarne (dozownik na mydło w płynie, podajnik na ręczniki, kosz na odpady z klapą, lustro z fazowanymi brzegami, szczotka wc z tworzywa z przykrywką) - 4 komplety
II.SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym: meble, sprzęt AGD i narzędzia:
Świetlica -sala do zajęć grupowych:
1. Stolik dwuosobowy- 8 sztuk
2. Krzesło metalowe- 38 sztuk
3. Tablica biała suchościeralna magnetyczna- 1 sztuka
4. Tablica biała suchościeralna - 1 sztuka
5. Komoda pod wieże i telewizor- 2 sztuki
6. Szafy - 2 sztuki
7. Stolik pod komputer + fotel obrotowy- 4 komplety
8. Biurko ze stanowiskiem na komputer + krzesło obrotowe - 1 sztuka
Sala sportowo-taneczna:
9. Biurko + fotel obrotowy - 1 sztuka
Pomieszczenie biurowe- kierownik:
10.Biurko z szafkami zamykanymi - 1 komplet
11.Fotel biurowy- 2 sztuki
12.Mata pod fotel biurowy przezroczysta- 2 sztuki
13.Szafy biurowe- 2 sztuki
14.Szafa ubraniowa - 1 sztuka
15.Regał na dokumenty - 1 sztuka
16.Szafka kuchenna z blatem - 1 sztuka
17.Szafka kuchenna wisząca - 3 sztuki
18.Szafka kuchenna stojąca - 1 sztuka
19.Szafka kuchenna pod zlewozmywak, zlewozmywak, bateria do zlewozmywaka - 1 komplet
20.Szafki schowkowe - 3 sztuki
Pomieszczenie higieniczno - sanitarne:
21.Szafki schowkowe - 3 sztuki
22.Ławka szatniowa z wieszakami - 2 sztuki
23.Ławka szatniowa - 2 sztuki
Aneks kuchenny i pomieszczenie wielofunkcyjne:
24.szafka kuchenna z blatem - 1 sztuka
25.Szafka kuchenna wisząca - 3 sztuki
26.Szafka kuchenna pod zlewozmywak, zlewozmywak, bateria do zlewozmywaka - 1 komplet
27.Szafka kuchenna narożna stojąca - 1 sztuka
28.Szafka kuchenna narożna wisząca - 1 sztuka
29.Szafka kuchenna stojąca- 1 sztuka
30.Stół kuchenny - 1 sztuka
31.Taboret kuchenny - 6 sztuk
32.Suszarka do naczyń ( ociekacz) - 1 sztuka
33.Czajnik bezprzewodowy - 1 sztuka
34.Kuchenka elektryczna do zabudowy + okap z pochłaniaczem- 1 komplet
35.Szafka kuchenna wisząca okapowa - 1 sztuka
36.Zmywarka do naczyń do zabudowy - 1 sztuka
37.Lodówka - 1 sztuka
38.Komoda na pomoce do zajęć grupowych - 1 sztuka
39.Szafa narożna - 1 sztuka
40.Regał - 1 sztuka
41.Stolik okrągły - 4 sztuki
42.Krzesła - 16 sztuk
Świetlica:
43. Regał - 2 sztuki
Pomieszczenie do prac ręcznych:
44.Maszyna do szycia - 2 sztuki
45.Blat roboczy + kontener podbiórkowy + dwa krzesła obrotowe ergonomiczne - 1 komplet
46.Regał - 1 sztuka
47.Żelazko + deska do prasowania - 1 komplet
48.Stolik pod maszynę - 1 sztuka
49.Stół warsztatowy dwuszufladowy - 1 sztuka
50.Szafka na narzędzia- 1 sztuka
51.Blat roboczy - 1 komplet
52.Taboret- 2 sztuki
53.Szafa warsztatowa - 1 sztuka
54.Zestaw elektronarzędzi - 1 sztuka
55.Stoliki z parasolami - 10 sztuk
56.Krzesła plastikowe - 40 sztuk
57. Rolety i żaluzje
Pomieszczenie higieniczno-sanitarne:
58.Urządzenia sanitarne (dozownik na mydło w płynie, podajnik na ręczniki, kosz na odpady z klapą, lustro z fazowanymi brzegami, szczotka wc z tworzywa z przykrywką) - 1 komplet
Zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz)
III.
1) Dotyczy wymagań w stosunku do mebli występujących w wyposażeniu:
- blaty biurek, stołów wykonane z płyt obustronnie melaminowanych, obrzeże wykończone PCV,
o grubości co najmniej 2 mm, z centralnym zamkiem do szuflad, z zamkami patentowymi do bocznych szafek.
- szafy biurowe i ubraniowe zamykane na zamek patentowy, fronty z płyty melaminowanej, obrzeże wykończone PCV 2 mm.
- regały z płyty melaminowanej, obrzeże wykończone PCV 2 mm .
- uchwyty do szuflad i drzwi meblowych jednakowe lub dostosowane do danego pomieszczenia.
- fronty mebli bez frezów.
2) W ww. zestawieniu podano orientacyjnie kolor okleiny, tapicerki oraz wymiary mebli i innych elementów wyposażenia. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu próbnik koloru okleiny, materiałów, dokonać pomiarów sprawdzających
w pomieszczeniach, dopasować wymiary mebli do istniejących pomieszczeń oraz sporządzić projekt aranżacji wnętrz. Do realizacji zamówienia Wykonawca może przystąpić po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych kolorów, materiałów oraz aranżacji wnętrz.
3) Wszystkie oferowane towary muszą być fabryczne nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
4) Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp.
5) Wszelkie prace montażowe i instalacyjne winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedzę i umiejętności.
IV.
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produktu producenta.
2) Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 - ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe towarów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe towarów zastosowanych- określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty opisu w załączniku nr 7 (w kolumnie nr 5)
do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność towaru. |