Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania w podziale na pakiety

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-16 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437850 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302321108, 429620007, 301214306, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania w podziale na pakiety:
Pakiet nr 1 - Monitory (2 sztuki)
Pakiet nr 2 - Zasilacz zewnętrzny (1 sztuka)
Pakiet nr 3 - Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)
Pakiet nr 4 - Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)
Pakiet nr 5 - Drukarki (2 sztuki)
Pakiet nr 6 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka)
Pakiet nr 7 - Komputery wraz z oprogramowaniem (2 sztuki)
Pakiet nr 8 - Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)
Pakiet nr 9 - Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)
Pakiet nr 10 - Drukarka (1 sztuka)
Pakiet nr 11 - Oprogramowanie do projektowania obrazów, 4 licencje z nośnikiem np. Adobe CS6 Master Collection, wersja edukacyjna, ENG lub oprogramowania równoważnego tj. innych produktów niż wyszczególnione powyżej, z zastrzeżeniem, że spełniają one wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załączniki nr 2.11 do SIWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio do odbiorcy końcowego wskazanego w Protokole odbioru, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do
Wzoru umowy (Załącznik nr 5.1-5.4 do SIWZ).

Opis

Monitory (2 sztuki)Zasilacz zewnętrzny (1 sztuka)Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)Drukarki (2 sztuki)Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka)Komputery wraz z oprogramowaniem (2 sztuki)Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)Laptop wraz z oprogramowaniem (1 sztuka)Drukarka (1 sztuka)Oprogramowanie do projektowania obrazów, 4 licencje z nośnikiem np. Adobe CS6 Master Collection, wersja edukacyjna, ENG lub oprogramowania równoważnego tj. innych produktów niż wyszczególnione powyżej, z zastrzeżeniem, że spełniają one wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załączniki nr 2.11 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 022 5720366
Fax 022 5720377
Regon 00028891700000
E-mail aez@am.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.wum.edu.pl
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będzie złożenie w zakresie Pakietów 1-10: - kart katalogowych, folderów lub innych dokumentów zawierających opis techniczny oferowanego urządzenia wymienionego w Formularzu wymaganych warunków technicznych. - Deklaracji zgodności WE lub Certyfikatu CE. W przypadku, gdy z treści deklaracji zgodności wynika, iż dla ważności tego dokumentu wymagany jest Certyfikat CE, Wykonawca zobowiązany jest złożyć te dokumenty łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku: - w zakresie Pakietów 1-10: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od ostatniego dnia terminu realizacji postanowień umowy, - w zakresie Pakietu 11: - wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go nowszą wersją produktu tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą niż zaoferowana w postępowaniu.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Data składania wniosków 16/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)