| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
|
| Ulica |
ul. Wrzosowa 44
|
| Nr domu |
44
|
| Miejscowość |
Kielce
|
| Kod Pocztowy |
25-211
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
41 200 12 00
|
| Fax |
41 200 12 10
|
| Regon |
29100937200000
|
| E-mail |
zamowienia@powiat.kielce.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Adres dyn zak |
bip.powiat.kielce.pl
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 4.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A.
Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015
z dopiskiem:
Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę materiałów biurowych
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę należy dołączyć do oferty.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 455 z późn. zm.) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pok. 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do kasy Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą),
e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga:
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych, odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych głównych dostaw, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wg zasady spełnia/nie spełnia), do którego Wykonawca załączy dowody dotyczące tych dostaw, określające czy dostawy te wykonane zostały w sposób należyty.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- poświadczenie,
- oświadczenie Wykonawcy - w przypadku zamówień na dostawy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku załączenia dowodów w postaci innych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wyjaśnień określających przyczynę załączenia takich dokumentów, w celu weryfikacji przez Zamawiającego ich obiektywnego charakteru. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić
się odpowiednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa w rozdziale VI ust. 1, lit. b) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonych poświadczeń, wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
| Potencjał |
Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
| Zdolne |
Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
| Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Pisemne oświadczenie podmiotów trzecich o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z niech przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów trzecich niezbędnych do realizacji zadania.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie:
a. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
b. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób zatrudnionych przez niego na umowę o pracę i bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych do kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
d. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
e. Zamawiający przewiduje zwiększenie wartości wynagrodzenia Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 10% wartości oferty.
Zmiany treści umowy następują w formie aneksu.
W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy Pzp zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji dostaw cząstkowych
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
bip.powiat.kielce.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44,
25-211 Kielce,
III-cie piętro, pokój 302
|
| Data składania wniosków |
04/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44,
25-211 Kielce,
III-cie piętro, pokój 371 - sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Informacje dodatkowe |
nie
|