Dostawę mebli laboratoryjnych, biurowych oraz innego umeblowania i wyposażenia wraz z montażem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-06 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31551 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300000, 331920000, 391810004, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawę mebli laboratoryjnych, biurowych oraz innego umeblowania i wyposażenia wraz z montażem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Ulica ul. Czerwonego Krzyża 5/9
Nr domu 5/9
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-345
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3715810
Fax 71 3281713
Internet www.rckik.wroclaw.pl
Regon 00029112100000
E-mail centrum@rckik.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000 PLN, (słownie: dwa tysiące PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 1 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 4 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub dokument równoważny na: 1a. płyty melaminowane - klasa higieniczności E1; 1b. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 1c. blaty wykonane z konglomeratu granitowo-kwarcowego; 1d. poliuretan użyty do produkcji krzeseł i taboretów; 2. atest na trudnozapalność wg normy PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007 lub dokument równoważny na: 2a. poliuretan użyty do produkcji krzeseł; 2b. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 3. Atest wytrzymałościowy wg norm PN-EN lub dokument równoważny na: 3a. krzesła (krzesła tapicerowane, krzesła biurowe, krzesła obrotowe PU, fotel biurowy obrotowy, taboret obrotowy na kółkach); 4. Atest odporności na ścieranie wg testu Martindala na min. 100 000 cykli na: 4a. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 5. Oświadczenie producenta blatów wykonanych z konglomeratu granitowo-kwarcowego, że są odporne na środki chemiczne, są jednorodne w strukturze, nie ulegają rozwarstwieniu i pęcznieniu i są odporne na promienie UV.
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty wraz z wykazem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 4) Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, pod warunkiem zachowania wymogów SIWZ. 2.2. zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, 2.3. zmiana terminu dostawy przedmiotu umowy - zmiana ta jest możliwa na wniosek Zamawiającego na skutek wystąpienia negatywnych okoliczności związanych z dostępem do pomieszczeń, w których ma nastąpić dostawa i montaż przedmiotu umowy. 2.4. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.rckik.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław
Data składania wniosków 06/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław sekretariat pokój S307a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)