Dostawa, montaż i uruchomienie ścian wizyjnych na potrzeby budowy Centrum Monitorowania Operacyjnego

Data publikacji 2016-03-30
Data zakończenia 2016-04-07 09:45:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71840 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323200002, 323512000, 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie ścian wizyjnych na potrzeby budowy Centrum Monitorowania Operacyjnego, w konfiguracji:
1) ściana wizyjna typu 3x2 monitory- 2 komplety
2) ściana wizyjna typu 2x2-monitory- 1 komplet
3) interaktywny monitor - 1 sztuka
na zasadach określonych szczegółowo w cz. II i III SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Ulica ul. Suwak 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 90-330
Województwo mazowieckie
Tel 22 250 28 83
Fax 22 250 29 87
Internet http://www.coi.gov.pl
Regon 10099948900000
E-mail przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 14 000,00 zł (czternaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzania spełniania niniejszego warunku wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje główne dostawy, w tym co najmniej 1 dostawę i uruchomienie ściany wizyjnej o wartości co najmniej 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Pod pojęciem ściany wizyjnej Zamawiający rozumie zestaw urządzeń składający się z procesora wizyjnego oraz kompletu minimum 4 monitorów zamontowanych na wspólnym stelażu. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku. W przypadku gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. usługi wsparcia itp.), wykazana musi zostać wyrażona w złotych wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała dostawę i uruchomienie ściany wizyjnej oraz łączna kwota zrealizowanego / realizowanego przez Wykonawcę zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający opisał wymagane dostawy w pkt. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone treścią SIWZ, Wykonawca winien załączyć do oferty: - Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu i oprogramowania dla każdego z elementów wskazanych w cz. II SIWZ wraz ze wskazaniem: typu/producenta/model/symbol oferowanego sprzętu/ilość i typ/producenta/model/symbol oferowanych elementów składowych, a także typ/producenta/wersje oprogramowania oraz miejsca w publicznie i powszechnie dostępnej na stronach WWW producenta lub społeczności rozwijającej produkt dokumentacji Sprzętu oraz oprogramowania potwierdzającego spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w cz. II SIWZ, sporządzoną na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA !!! Jeżeli dokumentacja (o której mowa w kolumnie 6 tabeli załącznika nr 6 do SIWZ) dla któregokolwiek z elementów wycenionych w pkt. 5.2 formularza oferty nie jest dostępna w publicznie i powszechnie na stronach WWW producenta lub społeczności rozwijającej produkt dokumentacji Sprzętu oraz oprogramowania, zamiast wypełnienia kolumny 6 Wykonawca załącza do oferty: - odpowiednią dokumentacje w wersji papierowej dla każdego z elementów wskazanych w treści niniejszego załącznika lub jeżeli dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej wymagającej utworzenia konta oraz logowania Wykonawca załącza do oferty - nośnik zawierający dane dostępowe do strony WWW na której dostępna jest dokumentacja. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę 6
Inne dokumenty W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2. do III. 3.5. będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany zakresu, zasad płatności wynagrodzenia oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 4) wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Sprzętu wskazanego w Ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej umowy Wykonawca dostarczy obecnie produkowany przez producenta wskazanego w ofercie Wykonawcy model/typ Sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie. W powyższej sytuacji wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania artykułu wraz z konfiguracją Sprzętu obecnie produkowanego, celem akceptacji przez Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 9
Adres strony internetowej siwz http://www.coi.gov.pl/przetarg.html
Adres uzyskania siwz Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa
Data składania wniosków 07/04/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa (recepcja)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)