Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Ulica |
ul. Alpejska 42
|
Nr domu |
42
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-628
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 8120440
|
Fax |
022 8126732
|
Internet |
www.ikard.pl
|
Regon |
00083758300000
|
E-mail |
dh@ikard.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca składa:
1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych dotyczy Części nr 2 i Części nr 3 poz. 2, 3, 4:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych ;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z
wymaganiami zasadniczymi;
UWAGA: Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 2, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 3, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału
2. Atest technologiczny lub certyfikat wystawiony dla producentów tkanin dla
potwierdzenia parametrów technologicznych tego typu materiału dotyczy Części Nr 1, 4.
3. Certyfikat niezależnego laboratorium potwierdzający, że tkanina spełnia normę PNP
84525:1998 (tytuł normy: Odzież robocza, Ubranie robocze) dotyczy Części nr 4.
4. Karta techniczna wyrobu producenta potwierdzająca gramaturę i skład materiału
dotyczy Części nr 2
5. Atest niezależnego laboratorium dla potwierdzenia parametrów technologicznych
tego typu materiału dotyczy Części nr 2
6. Świadectwo jakości zdrowotnej PZH - dotyczy Części nr 2
7. Próbki :
Część Nr 1: poz. od 1 do 16 - próbka tkaniny z wtkanym napisem (napis na próbce materiału dowolny), poz. od 17 do 18 - próbka tkaniny.
Część nr 2: osłona na materac - 1 szt., osłona na poduszkę - 1 szt.
Część nr 3: poz.1 oraz poz. od 5 do 8 próbka tkaniny lub 1 szt. asortymentu.
Część nr 4: poz.1 - fartuch internistyczny damski minimum - 2 wzory asortymentu i fartuch internistyczny męski - minimum 2 wzory asortymentu.
Część nr 4: poz. od 2 do 3 - minimum 2 wzory asortymentu.
Część nr 4: poz. 4 - ubranie damskie - 1 szt., ubranie męskie - 1 szt. asortymentu.
Każda próbka powinna być opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy
lub producenta, której części zamówienia i pozycji dotyczy. Wszystkie próbki dołączone do oferty powinny być złożone (w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem że są to PRÓBKI) wraz z pisemnym wykazem asortymentowo-ilościowym. Próbki będą zwracane na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze.
|
Inne dokumenty |
III.4) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3, 3a i 3b do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 1.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie.
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postępowaniu.
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art.24b ust.3 ustawy Pzp.
Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a i 3b do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy:
1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty;
2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
3) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
4) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 umowy.
5) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo zawarcia pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
ww.ikard.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.ikard.pl wersja elektroniczna i/lub za zaliczeniem pocztowym opłata 7,00 zł netto plus VAT w Instytucie Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33 Dział Zamówień Publicznych pok.330
|
Data składania wniosków |
08/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Instytut Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33 Dział Zamówień Publicznych pok.330
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|