ZAKUP I DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ PODZESPOŁÓW DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ZP250/017/2016

Data publikacji 2016-04-01
Data zakończenia 2016-04-11 10:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74464 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302311008, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 - Zestaw komputerowy PC - 17 szt.
Pakiet nr 2 - Podzespoły do sprzętu informatycznego.

Opis

Pakiet nr 1 - Zestaw komputerowy PC - 17 szt.Pakiet nr 2 - Podzespoły do sprzętu informatycznego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska 60
Nr domu 60
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-301
Województwo podkarpackie
Tel 17 8664000
Fax 17 8664702
Internet www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
E-mail zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Wiedza Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: Dla Pakietu nr 1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw na sprzęt komputerowy o wartości minimum: 45 000,00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dla Pakietu nr 2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw na podzespoły do sprzętu informatycznego o wartości minimum: 20 000,00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Potencjał Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Zdolne Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Sytuacja Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dotyczy Pakietu nr 1 oraz Pakietu nr 2: 1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi producenta) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ, tj.; FORMULARZ TECHNICZNYCH. 2. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego, b) wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego, c) pełne warunki i zasady świadczenia usługi subskrypcji i konserwacji, gwarancji dla produktu równoważnego. Dotyczy Pakietu nr 1: 1. Poświadczenie potwierdzające datę wytworzenia przedmiotu dostawy wystawionego w formie pisemnej przez producenta lub oficjalnego dystrybutora producenta na terenie Polski lub Unii Europejskiej. 2. Deklaracja zgodności CE dla komputera oraz monitora. 3. Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, Energy Star lub równoważnymi. 4. Certyfikat TCO dla oferowanego monitora. 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 6. Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO9001.
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Wypełniony Formularz cenowy. 3) Wypełniony Formularz techniczny. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów. 3. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, a nadto gdy: - zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych, - nastąpią przekształcenia własnościowe, - nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, - nastąpią zmiany adresu, -przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena nie wyższa niż w ofercie.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.szpital2.rzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Data składania wniosków 11/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)