| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Powiat Brzeski
|
| Ulica |
ul. Robotnicza 20
|
| Nr domu |
20
|
| Miejscowość |
Brzeg
|
| Kod Pocztowy |
49-300
|
| Województwo |
opolskie
|
| Tel |
077 444 79 00
|
| Fax |
077 444 79 03
|
| Internet |
www.brzeg-powiat.pl
|
| Regon |
53141244400000
|
| E-mail |
przetargi@brzeg-powiat.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/06/2017
|
| Wadium |
W zakresie części I: 3.660 zł (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych)
W zakresie części II: 3.120 zł (słownie: trzy tysiące sto dwadzieścia złotych)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi polegające na założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 i minimum 2 usługi polegające na założeniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (baza GESUT), wykonane na obszarach miejskich (teren w granicach administracyjnych miast), o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każda, pod warunkiem, że założone bazy danych zostały zaimplementowane do systemu Geo-Info. Warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 2 usług polegających na łącznym założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 i GESUT dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każda.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi polegającej na założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, jednej usługi polegającej na założeniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (baza GESUT) oraz jednej usługi BDOT500 wykonanych na obszarach miejskich i GESUT łącznie - wszystkie zamówienia wykonane na terenach miejskich o powierzchni powyżej 500 ha, pod warunkiem, że dane zostały zaimplementowane w systemie GeoInfo.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy.
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować dwiema różnymi osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.).
Dopuszcza się możliwość wskazania tych samych osób dla części I i II zamówienia.
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000zł. niezależnie od tego czy oferta jest złożona na jedną czy dwie części zamówienia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
okres rękojmi przy czym okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
|
| Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Brzegu ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg po wcześniejszym złożeniu pisemnego wniosku
|
| Data składania wniosków |
15/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20, parter - kancelaria ogólna
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane (Zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza).
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (Zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. zobowiązanie innych podmiotów - zał. nr 7 do oferty
4. dokument wniesienia wadium
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy,
2) warunków i terminów płatności,
3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy,
5) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
6) zmiany nazwy lub adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem,
7) zmiany osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie realizacji przedmiotu umowy,
8) podwykonawców oraz zakresu im powierzonych,
9) zmiany stawki podatku VAT
10) zmiany potencjału technicznego przedstawionego w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów potencjału oraz zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
-zmiana spowoduje poprawienie parametrów technicznych,
-zmiana wyniknie z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
11) zmiany którejkolwiek z osób, wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zmiana w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
12) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych;
13) gdy wystąpią zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, pozostające w zwykłym związku przyczynowo - skutkowym z wykonywaniem przedmiotu umowy;
14) wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalonego w umowie, które może ulec zmianie w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności takich zmian
|