Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych, metalowych, wypoczynkowych, foteli, krzeseł, stołów i mebli medycznych do Centrum Naukowo-Dydaktycznego Medycyny Eksperymentalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Data publikacji 2016-04-06
Data zakończenia 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78148 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych, metalowych, foteli, krzeseł, stołów i mebli medycznych do Centrum Naukowo-Dydaktycznego Medycyny Eksperymentalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Opis

Meble biurowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble laboratoryjne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble metalowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Krzesła, fotele i stoły. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-719
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5233420
Fax (089) 5233278
Internet www.uwm.edu.pl/zamowienia
Regon 51088420500010
E-mail jasma@uwm.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości ogółem: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w tym za: a) część nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) część nr 2 - 4 300,00 zł ( słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100), c) część nr 3 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), d) część nr 4 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Wiedza 1.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 1 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda z nich. 2.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 2 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł każda z nich. 3.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 3 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli metalowych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda z nich. 4. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 4 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli wypoczynkowych, foteli, krzeseł i stołów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda z nich. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ wg formuły spełnia -nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy Pzp. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: 5. 1.Ważny certyfikat ISO 9000:2009 w zakresie produkcji mebli laboratoryjnych lub równoważny oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, obrzeża oraz karta charakterystyki dotycząca zastosowanego kleju z zastosowaniem do kompleksowego wyposażenia laboratoriów, pracowni naukowo-badawczych - dotyczy części II. 5.2. Deklaracja (oświadczenie) zgodności CE z normami Unii Europejskiej dotycząca mebli laboratoryjnych oraz mebli biurowych-dotyczy części I i II. 5.3.Ważny certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli biurowych lub równoważny oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, obrzeża oraz karta charakterystyki dotycząca zastosowanego kleju - dotyczy części I. 5.4. Atest badań wytrzymałościowych na krzesła - dotyczy części IV.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.uwm.edu.pl/zamowienia
Adres uzyskania siwz UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pk. 312, 10 - 719 Olsztyn
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2,pok. 311,10 - 719 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)