usługa opracowania graficznego, składu, łamania publikacji, przygotowanie do druku, druk, oprawy, dostarczenia do zamawiającego materiałów informacyjnych oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (8 części)

Data publikacji 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-16 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 439720 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 799700004, 798000008, 798225007, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania graficznego, składu, łamania publikacji, przygotowanie do druku, druk, oprawy, dostarczenia do zamawiającego materiałów informacyjnych oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (8 części).

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa - opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych w ramach projektu Holownik - nowa usługa aktywizacji zawodowej realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2. Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostarczenie 3 raportów i publikacji:
- raport z realizacji działań upowszechniających - 250 egz.
- raport z realizacji działań włączających do praktyki - 250 egz.
- raport końcowy - 100 egz.
- publikacja albumowa - 400 egz.

Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przedmiotów promocyjnych (przygotowanie i nadruk):
- długopis metalowy z nadrukiem - 200 szt.
- notes A4 (bez okładki) - 200 szt.
- teczka tekturowa z gumką - 200 szt.

Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych; publikacji podsumowującej II edycję projektu - 200 ezg.
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostarczenie raportu pn. Gospodarcze uwarunkowania Rozwoju rynku pracy w Małopolsce w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych.
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SIWZOpracowanie graficzne skład, druk i dostarczenie materiałów informacyjnych (zaproszeń 300 szt. +150 kopert, ramek - 22szt.) oraz produkcja i dostawa materiałów promocyjnych (polary -100 szt., torby - 600 szt., ramka grawer - 2 szt., kotylion - 1szt., opracowanie 1 profilu w serwisie społecznościowym)
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania graficznego oraz wykonania materiałów promocyjnych i informacyjnych dla projektu EXPRESS DO ZATRUDNIENIA - innowacyjny model aktywizacji osób bezrobotnych (logo projektu, plakat - 100 szt., długopis - 200 szt., wizytówki - 700 szt., kalendarz ścienny - 150 szt.)
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1F do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład i dostarczenie 19 raportów w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1G do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostarczenie publikacji albumowej w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych.
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1H do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Ulica pl. Na Stawach 1
Nr domu 1
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-107
Województwo małopolskie
Tel 012 4227110
Fax 012 4229785
Internet www.wup-krakow.pl
Regon 35711407500000
E-mail bkozielska@wup-krakow.pl; kkos@wup-krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/06/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. dotyczy zał. 5A, 5B, 5C, 5D, 5F, 5G, 5H: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a) zmiana terminu wykonania i dostarczenia materiałów jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu, b) zmiana terminu wykonania i dostarczenia materiałów jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużający się termin nadsyłania materiałów wyjściowych) o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy. 2. dotyczy zał .5E: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a) zmiana terminu wykonania i dostawy materiałów jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu. b) zmiana terminu wykonania i dostawy materiałów jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużający się termin nadsyłania materiałów wyjściowych) o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy. c) zmiana ceny w związku ze zmianą stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie różnicy między podatkiem obliczonym wg starej stawki a obliczonym wg nowej. Zmiana terminu świadczenia usługi wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i Wykonawcy (odpowiednio zał. nr 5A-5H).
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wup-krakow.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510.
Data składania wniosków 16/11/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe finansowane z budżetu projektu Holownik - nowa usługa aktywizacji zawodowej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz budżetu państwa. finansowane z budżetu projektu KONSERWATOR-program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy finansowane z budżetu projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy finansowane z budżetu projektu EXPRESS DO ZATRUDNIENIA - innowacyjny model aktywizacji osób bezrobotnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)