Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Data publikacji 2016-04-06
Data zakończenia 2016-04-15 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78964 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 316000002, 441110001, 441114005, 441137002, 441760004, 445110005, 445120002, 445129001, 445140006, 445142008, 448110008, 448322003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części.
3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).
5.Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż do 31.12.2016 r. (dotyczy części IV postępowania); Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
6.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla pozycji 5÷7, 10, 11 - części IV postępowania:
6.1Kartę Informacyjną (Techniczną) Charakterystyki oferowanego produktu;
6.2 Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, dopuszczające ich do stosowania na nawierzchniach lotniskowych i/lub Aprobaty Techniczne IBDiM.
7.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
8.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim.

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów hydraulicznych.
2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych.
2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż do 31.12.2016 r. (dotyczy części IV postępowania); Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
4.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla pozycji 5÷7, 10, 11 - części IV postępowania:
4.1Kartę Informacyjną (Techniczną) Charakterystyki oferowanego produktu;
4.2 Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, dopuszczające ich do stosowania na nawierzchniach lotniskowych i/lub Aprobaty Techniczne IBDiM.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja 95
Nr domu 95
Miejscowość Łask
Kod Pocztowy 98-100
Województwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Internet www.32blot.wp.mil.pl
Regon 73009757200000
E-mail 32blt.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 400,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 część I - 1 400,00 PLN; 1.2 część II - 1 500,00 PLN; 1.3 część III - 1 000,00 PLN; 1.4 część IV - 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 25PN2016. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.04.2016 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt 6. SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Adres strony internetowej siwz www.32blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 222 pokój 307, 308 lub pocztą (bezpłatnie) lub pobrać ze strony Internetowej Zamawiającego
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w punkcie 1.1.2 SIWZ, biuro przepustek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)